Ďakujeme! Vaša žiadosť bola úspešne odoslaná
Sme veľmi radi, že máte záujem získať bližšie informácie o našich produktoch.
Odporúčame
Vyhľadávanie v e-shopoch
Štandardy, trendy a zistenia vo vyhľadávaní 2022.
Stiahnuť e-bookSpoznajte príbehy našich klientov...
Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %
Najväčšiemu predajcovi záhradných potrieb v Česku a na Slovensku sa vďaka Luigi's Boxu podarilo zvýšiť konverznú mieru našepkávača o 67 %.
Prečítajte si prípadovú štúdiuNašepkávač nám zvyšuje tržby o 100 000 EUR ročne
Luigi's Box prináša Electronic staru viac než 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu.
Prečítajte si prípadovú štúdiuKonverzná miera z vyhľadávania Nay sa zvýšila o 600 %
Najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky Nay bol jedným z našich prvých zákazníkov. V Česku pôsobia pod značkou Electro World.
Prečítajte si prípadovú štúdiuKonverzná miera z vyhľadávania sa nám zvýšila o 32 %
Vyhľadávanie s našepkávačm pomohlo EXIsportu zvýšiť konverznú mieru vyhľadávania.
Prečítajte si prípadovú štúdiu...alebo jednoducho pokračujte v čítaní
10 tipov ako sa vyhnúť vyhľadávaniam bez výsledkov
Ak ste vo svojom e-shope strácali zákazníkov kvôli vyhľadávaniam bez výsledkov, tu nájdete tipy, ako tomu zabrániť.
ViacVšetko, čo by ste mali vedieť o stránkach s výpisom produktov
Posilnite svoje predaje pomocou optimalizovaných stránok s výpisom produktov. Pozrite si osvedčené postupy a riešenia využívajúce umelú inteligenciu na zvýšenie konverzií e-shopu.
ViacDokonalý dizajn vyhľadávacieho poľa: ako na UI/UX
Využite tieto osvedčené postupy pre dizajn užívateľského rozhrania vyhľadávacieho poľa a zvýšte konverzie svojho e-shopu.
ViacNajlepšie riešenie vyhľadávania pre e-shop, ktoré zvýši vaše výnosy
Prečítajte si o ôsmich najlepších nástrojoch na vyhľadávanie, ktoré vylepšia nákupné prostredie pre vašich potenciálnych zákazníkov a zároveň zvýšia vaše konverzie a výnosy.
ViacČo je združené vyhľadávanie a prečo je dôležité?
Čo je združené vyhľadávanie a ako sa líši od klasického vyhľadávania? A čo je dôležitejšie: ako môže vylepšiť vašu webovú stránku a jej používateľské prostredie?
ViacVýzvy hlasového vyhľadávania: Čo potrebujete vedieť
Ako optimalizovať hlasové vyhľadávanie? Hlasové vyhľadávanie sa stáva čoraz populárnejším, preto sme pre vás pripravili zoznam výziev na čo najjednoduchšiu implementáciu.
ViacVysvetlenie metrík vyhľadávania v e-commerce
Pre úspešnú stránku elektronického obchodu sú metriky výkonnosti životne dôležité. Čo merať a ako? Viac sa dozviete v našom blogu.
ViacNajlepšie alternatívy služby Google Analytics pre vašu firmu
Hľadáte alternatívu služby Google Analytics pre analýzu v reálnom čase? Ste na správnom mieste. Pripravili sme zoznam najlepších nástrojov pre vaše podnikanie.
ViacAko optimalizovať katalóg produktov pre maximálnu efektivitu vyhľadávania
Zlepšite kvalitu svojho katalógu produktov. Spravujte a optimalizujte ho bez akýchkoľvek problémov pomocou tohto zoznamu od Luigi's Box a zvýšte predaj.
ViacAko si vybrať e-commerce platformu pre svoje podnikanie
Premýšľate nad výberom e-commerce platformy pre váš biznis? Neustálemu premýšľaniu je koniec. Tu je návod, ako vybrať tú najlepšiu.
ViacNajlepšie alternatívy Sinequa
Hľadáte alternatívu Sinequa? Porovnali sme pre vás osem najlepších poskytovateľov na trhu. Pozrite si ich prehľad v tomto článku.
Viac13 nástrojov na podporu predaja pre e-shopy
Rôzne nástroje pre e-shopy na zvýšenie predajov sú dnes už samozrejmosťou. Vybrali sme pre vás niekoľko najužitočnejších na trhu.
ViacE-merchandising softvér, ktorý zvýši tržby vášho e-shopu
Predajné softvéry pre e-shopy, teda e-merchandising, zobrazujú relevantné produkty v správnom čase. Naučte sa, ako ich použiť vo svoj prospech a zarábať vďaka nim viac.
Viac15 osvedčených postupov pri vyhľadávaní pre e-shopy, na ktoré sa oplatí zamerať
Kedy ste naposledy kontrolovali výkonnosť vyhľadávania na svojom webe? Prinášame vám zoznam 15 bodov, ktoré vám pomôžu zistiť, ako sa vášmu vyhľadávaniu darí.
ViacNajlepšie alternatívy Yext
Ak hľadáte najlepšiu alternatívu služby Yext, pozrite si naše porovnanie najlepších poskytovateľov na trhu. V tomto prehľade sa dozviete, ktoré alternatívy Yext sú najlepšie.
ViacAko fungujú fazetové filtre
Spokojnosť zákazníkov s nakupovaním je nesmierne dôležitá. Ak nenájdu to, čo hľadali, pôjdu nakupovať inam.
ViacAko vybrať vyhľadávanie pre svoj e-shop
Efektívne vyhľadávanie na webe je najlepšou pomôckou pre všetkých vašich zákazníkov. Pozrite sa, ako si vybrať tú najlepšiu možnosť.
ViacAko na dynamické ceny v e-commerce
Dynamická cenotvorba pomáha majiteľom e-shopov maximalizovať zisky a zvyšovať predaj. Ako funguje? Pozrime sa na to.
ViacPrečo váš web potrebuje fazetové vyhľadávanie
Fazetové vyhľadávanie môže výrazne zlepšiť použiteľnosť vašich webových stránok a podporiť vaše podnikanie. Zistite, ako ho použiť na zvýšenie predaja.
ViacNajlepší softvér na vizuálne vyhľadávanie
Vedeli ste niekedy, ako vyzerá niečo, čo ste si chceli kúpiť, ale nevedeli ste názov? Vizuálne vyhľadávanie vám pomôže.
ViacAlternatívy Elasticsearch
Ak hľadáte najlepšiu alternatívu Elasticsearch, v tomto článku nájdete porovnanie najlepších možností na trhu. Vyberte si to najlepšie riešenie pre svoj biznis.
ViacAko zlepšiť e-shop vďaka umelej inteligencii
Zistite, ako využívať umelú inteligenciu v e-shope v podrobnom článku od popredného poskytovateľa vyhľadávania pre e-commerce.
Viac16 najčastejších chýb, ktoré e-shopy robia
Zistite, aké bežné chyby robí v e-commerce väčšina firiem a ako sa im vyhnúť. Veľmi praktické a ľahko realizovateľné.
ViacPomôžme Ukrajine
Vojna obrátila životy miliónov Ukrajincov naruby. To, čo roky budovali, teraz ničia ruské rakety.
ViacHlasové vyhľadávanie v e-commerce
V posledných rokoch zohráva hlasové vyhľadávanie čoraz dôležitejšiu úlohu. Zmení spôsob, akám vaši zákazníci nakupujú?
ViacZáklady UX pre e-shopy
Kvalitný dizajn e-shopu v sebe skrýva viac než zaujímavý vizuál. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako na dobré UX.
ViacE-commerce metriky, ktoré by ste v roku 2023 mali sledovať
Zostavili sme zoznam 20 najlepších metrík elektronického obchodu, ktoré môžete sledovať a analyzovať vo svojom podnikaní. Viac sa o nich dozviete v tejto podrobnej príručke.
ViacPrečo e-shop potrebuje lepšie vyhľadávanie než Elasticsearch
Elasticsearch je skvelá technológia, ale nie pre moderný e-shop. Ten potrebuje vyhľadávanie s ďalšími funkciami, ktoré Elastic neponúka.
Viac[LB príručka] Najvyhľadávanejšie výrazy
Záložka Najvyhľadávanejšie výrazy v Luigi’s Box Analytics poskytuje užitočné prehľady o najvyhľadávanejších frázach a produktoch.
Viac[LB príručka] Kľúčové slová
Funkcia kľúčových slov je skvelým spôsobom, ako združovať produkty, ktoré nespája žiaden atribút ani kategória.
Viac[LB príručka] Synonymá a odporúčania synoným
Synonymá môžu byť pre štandardné vyhľadávania nočnou morou. Luigi’s Box to mení.
ViacNa neoptimalizovanom vyhľadávaní strácajú e-shopy desiatky percent potenciálneho obratu
Cieľ každého e-shopu je jednoduchý – predať tovar zákazníkovi. Problém však nastáva vo chvíli, keď nakupujúci nenájde vytúžený produkt.
Viac[LB príručka] Uprednostňovanie výsledkov a uprednostňovanie výrazov
Uprednostňovanie produktov vo výsledkoch vyhľadávania pomáha zvyšovať predaj produktov vybraných na základe vašich preferencií.
ViacQuery Understanding: Efektívny spôsob ako pracovať s dlhšími dopytmi
Zákazníci pri vyhľadávaní používajú v priemere 1,5 slova. To na želané výsledky často nie je dosť. Pomôcť môžu filtre, ale existuje aj lepšie riešenie.
ViacAko by ste mali stránkovať výsledky vyhľadávania?
Stránkovanie výsledkov vyhľadávania je rozdelenie dlhých zoznamov položiek na samostatné časti. Aký typ stránkovania je pre vašich zákazníkov najvhodnejší?
ViacAko pomocou vyhľadávania zvýšiť konverzie v e-shope
Prečo je vyhľadávanie pre e-shopy také dôležité? Pretože ho používa takmer tretina používateľov, ktorí na webe hľadajú produkty.
Viac5 dôvodov, prečo venovať pozornosť analytike vyhľadávania
Vyhľadávanie na webe sa často podceňuje. Čísla však hovoria, že zákazníci, ktorí použijú vyhľadávanie, skôr nakúpia. Tu je 5 dôležitých detailov, ktoré ste o vyhľadávaní ešte nepočuli.
ViacOffline testovanie: rýchly a jednoduchý spôsob ako vylepšiť výsledky vyhľadávania
Optimalizácia vyhľadávania zahŕňa mnoho testovania. Chcete mať istotu, že sa zmeny prejavia pozitívne? Vyskúšajte offline testovanie.
ViacAko z údajov o vyhľadávaní rozpoznať zámer zákazníka?
To, že vyhľadávanie pomáha zákazníkom nachádzať vhodné produkty, nie je ani zďaleka jeho jedinou výhodou. V tomto článku sa dozviete, čo všetko vám údaje o vyhľadávaní vedia povedať.
ViacAko dobré je vaše vyhľadávanie?
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či je vaše vyhľadávanie dostatočne výkonné? Možno si myslíte, že je, ale pracuje sa s ním dobre aj vašim zákazníkom?
Viac