NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Ďakujeme! Vaša žiadosť bola úspešne odoslaná

Sme veľmi radi, že máte záujem získať bližšie informácie o našich produktoch.

Potrebujete poradiť?

Spojte sa s našimi špecialistami:

+421 948 592 969

Odporúčame

Odporúčame

Vyhľadávanie v e-shopoch

Štandardy, trendy a zistenia vo vyhľadávaní 2022.

Stiahnuť e-book

Spoznajte príbehy našich klientov...

Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

Najväčšiemu predajcovi záhradných potrieb v Česku a na Slovensku sa vďaka Luigi's Boxu podarilo zvýšiť konverznú mieru našepkávača o 67 %.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač nám zvyšuje tržby o 100 000 EUR ročne

Luigi's Box prináša Electronic staru viac než 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Konverzná miera z vyhľadávania Nay sa zvýšila o 600 %

Najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky Nay bol jedným z našich prvých zákazníkov. V Česku pôsobia pod značkou Electro World.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Konverzná miera z vyhľadávania sa nám zvýšila o 32 %

Vyhľadávanie s našepkávačm pomohlo EXIsportu zvýšiť konverznú mieru vyhľadávania.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

...alebo jednoducho pokračujte v čítaní

10 tipov ako sa vyhnúť vyhľadávaniam bez výsledkov

10 tipov ako sa vyhnúť vyhľadávaniam bez výsledkov

Ak ste vo svojom e-shope strácali zákazníkov kvôli vyhľadávaniam bez výsledkov, tu nájdete tipy, ako tomu zabrániť.

Viac
Všetko, čo by ste mali vedieť o stránkach s výpisom produktov

Všetko, čo by ste mali vedieť o stránkach s výpisom produktov

Posilnite svoje predaje pomocou optimalizovaných stránok s výpisom produktov. Pozrite si osvedčené postupy a riešenia využívajúce umelú inteligenciu na zvýšenie konverzií e-shopu.

Viac
Dokonalý dizajn vyhľadávacieho poľa: ako na UI/UX

Dokonalý dizajn vyhľadávacieho poľa: ako na UI/UX

Využite tieto osvedčené postupy pre dizajn užívateľského rozhrania vyhľadávacieho poľa a zvýšte konverzie svojho e-shopu.

Viac
Najlepšie riešenie vyhľadávania pre e-shop, ktoré zvýši vaše výnosy

Najlepšie riešenie vyhľadávania pre e-shop, ktoré zvýši vaše výnosy

Prečítajte si o ôsmich najlepších nástrojoch na vyhľadávanie, ktoré vylepšia nákupné prostredie pre vašich potenciálnych zákazníkov a zároveň zvýšia vaše konverzie a výnosy.

Viac
Čo je združené vyhľadávanie a prečo je dôležité?

Čo je združené vyhľadávanie a prečo je dôležité?

Čo je združené vyhľadávanie a ako sa líši od klasického vyhľadávania? A čo je dôležitejšie: ako môže vylepšiť vašu webovú stránku a jej používateľské prostredie?

Viac
Výzvy hlasového vyhľadávania: Čo potrebujete vedieť

Výzvy hlasového vyhľadávania: Čo potrebujete vedieť

Ako optimalizovať hlasové vyhľadávanie? Hlasové vyhľadávanie sa stáva čoraz populárnejším, preto sme pre vás pripravili zoznam výziev na čo najjednoduchšiu implementáciu.

Viac
Vysvetlenie metrík vyhľadávania v e-commerce

Vysvetlenie metrík vyhľadávania v e-commerce

Pre úspešnú stránku elektronického obchodu sú metriky výkonnosti životne dôležité. Čo merať a ako? Viac sa dozviete v našom blogu.

Viac
Najlepšie alternatívy služby Google Analytics pre vašu firmu

Najlepšie alternatívy služby Google Analytics pre vašu firmu

Hľadáte alternatívu služby Google Analytics pre analýzu v reálnom čase? Ste na správnom mieste. Pripravili sme zoznam najlepších nástrojov pre vaše podnikanie.

Viac
Ako optimalizovať katalóg produktov pre maximálnu efektivitu vyhľadávania

Ako optimalizovať katalóg produktov pre maximálnu efektivitu vyhľadávania

Zlepšite kvalitu svojho katalógu produktov. Spravujte a optimalizujte ho bez akýchkoľvek problémov pomocou tohto zoznamu od Luigi's Box a zvýšte predaj.

Viac
Ako si vybrať e-commerce platformu pre svoje podnikanie

Ako si vybrať e-commerce platformu pre svoje podnikanie

Premýšľate nad výberom e-commerce platformy pre váš biznis? Neustálemu premýšľaniu je koniec. Tu je návod, ako vybrať tú najlepšiu.

Viac
Najlepšie alternatívy Sinequa

Najlepšie alternatívy Sinequa

Hľadáte alternatívu Sinequa? Porovnali sme pre vás osem najlepších poskytovateľov na trhu. Pozrite si ich prehľad v tomto článku.

Viac
13 nástrojov na podporu predaja pre e-shopy

13 nástrojov na podporu predaja pre e-shopy

Rôzne nástroje pre e-shopy na zvýšenie predajov sú dnes už samozrejmosťou. Vybrali sme pre vás niekoľko najužitočnejších na trhu.

Viac
E-merchandising softvér, ktorý zvýši tržby vášho e-shopu

E-merchandising softvér, ktorý zvýši tržby vášho e-shopu

Predajné softvéry pre e-shopy, teda e-merchandising, zobrazujú relevantné produkty v správnom čase. Naučte sa, ako ich použiť vo svoj prospech a zarábať vďaka nim viac.

Viac
15 osvedčených postupov pri vyhľadávaní pre e-shopy, na ktoré sa oplatí zamerať

15 osvedčených postupov pri vyhľadávaní pre e-shopy, na ktoré sa oplatí zamerať

Kedy ste naposledy kontrolovali výkonnosť vyhľadávania na svojom webe? Prinášame vám zoznam 15 bodov, ktoré vám pomôžu zistiť, ako sa vášmu vyhľadávaniu darí.

Viac
Najlepšie alternatívy Yext

Najlepšie alternatívy Yext

Ak hľadáte najlepšiu alternatívu služby Yext, pozrite si naše porovnanie najlepších poskytovateľov na trhu. V tomto prehľade sa dozviete, ktoré alternatívy Yext sú najlepšie.

Viac
Ako fungujú fazetové filtre

Ako fungujú fazetové filtre

Spokojnosť zákazníkov s nakupovaním je nesmierne dôležitá. Ak nenájdu to, čo hľadali, pôjdu nakupovať inam.

Viac
Ako vybrať vyhľadávanie pre svoj e-shop

Ako vybrať vyhľadávanie pre svoj e-shop

Efektívne vyhľadávanie na webe je najlepšou pomôckou pre všetkých vašich zákazníkov. Pozrite sa, ako si vybrať tú najlepšiu možnosť.

Viac
Ako na dynamické ceny v e-commerce

Ako na dynamické ceny v e-commerce

Dynamická cenotvorba pomáha majiteľom e-shopov maximalizovať zisky a zvyšovať predaj. Ako funguje? Pozrime sa na to.

Viac
Prečo váš web potrebuje fazetové vyhľadávanie

Prečo váš web potrebuje fazetové vyhľadávanie

Fazetové vyhľadávanie môže výrazne zlepšiť použiteľnosť vašich webových stránok a podporiť vaše podnikanie. Zistite, ako ho použiť na zvýšenie predaja.

Viac
Najlepší softvér na vizuálne vyhľadávanie

Najlepší softvér na vizuálne vyhľadávanie

Vedeli ste niekedy, ako vyzerá niečo, čo ste si chceli kúpiť, ale nevedeli ste názov? Vizuálne vyhľadávanie vám pomôže.

Viac
Alternatívy Elasticsearch

Alternatívy Elasticsearch

Ak hľadáte najlepšiu alternatívu Elasticsearch, v tomto článku nájdete porovnanie najlepších možností na trhu. Vyberte si to najlepšie riešenie pre svoj biznis.

Viac
Ako zlepšiť e-shop vďaka umelej inteligencii

Ako zlepšiť e-shop vďaka umelej inteligencii

Zistite, ako využívať umelú inteligenciu v e-shope v podrobnom článku od popredného poskytovateľa vyhľadávania pre e-commerce.

Viac
16 najčastejších chýb, ktoré e-shopy robia

16 najčastejších chýb, ktoré e-shopy robia

Zistite, aké bežné chyby robí v e-commerce väčšina firiem a ako sa im vyhnúť. Veľmi praktické a ľahko realizovateľné.

Viac
Pomôžme Ukrajine

Pomôžme Ukrajine

Vojna obrátila životy miliónov Ukrajincov naruby. To, čo roky budovali, teraz ničia ruské rakety.

Viac
Hlasové vyhľadávanie v e-commerce

Hlasové vyhľadávanie v e-commerce

V posledných rokoch zohráva hlasové vyhľadávanie čoraz dôležitejšiu úlohu. Zmení spôsob, akám vaši zákazníci nakupujú?

Viac
Základy UX pre e-shopy

Základy UX pre e-shopy

Kvalitný dizajn e-shopu v sebe skrýva viac než zaujímavý vizuál. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako na dobré UX.

Viac
E-commerce metriky, ktoré by ste v roku 2023 mali sledovať

E-commerce metriky, ktoré by ste v roku 2023 mali sledovať

Zostavili sme zoznam 20 najlepších metrík elektronického obchodu, ktoré môžete sledovať a analyzovať vo svojom podnikaní. Viac sa o nich dozviete v tejto podrobnej príručke.

Viac
Prečo e-shop potrebuje lepšie vyhľadávanie než Elasticsearch

Prečo e-shop potrebuje lepšie vyhľadávanie než Elasticsearch

Elasticsearch je skvelá technológia, ale nie pre moderný e-shop. Ten potrebuje vyhľadávanie s ďalšími funkciami, ktoré Elastic neponúka.

Viac
[LB príručka] Najvyhľadávanejšie výrazy

[LB príručka] Najvyhľadávanejšie výrazy

Záložka Najvyhľadávanejšie výrazy v Luigi’s Box Analytics poskytuje užitočné prehľady o najvyhľadávanejších frázach a produktoch.

Viac
[LB príručka] Kľúčové slová

[LB príručka] Kľúčové slová

Funkcia kľúčových slov je skvelým spôsobom, ako združovať produkty, ktoré nespája žiaden atribút ani kategória.

Viac
[LB príručka] Synonymá a odporúčania synoným

[LB príručka] Synonymá a odporúčania synoným

Synonymá môžu byť pre štandardné vyhľadávania nočnou morou. Luigi’s Box to mení.

Viac
Na neoptimalizovanom vyhľadávaní strácajú e-shopy desiatky percent potenciálneho obratu

Na neoptimalizovanom vyhľadávaní strácajú e-shopy desiatky percent potenciálneho obratu

Cieľ každého e-shopu je jednoduchý – predať tovar zákazníkovi. Problém však nastáva vo chvíli, keď nakupujúci nenájde vytúžený produkt.

Viac
[LB príručka] Uprednostňovanie výsledkov a uprednostňovanie výrazov

[LB príručka] Uprednostňovanie výsledkov a uprednostňovanie výrazov

Uprednostňovanie produktov vo výsledkoch vyhľadávania pomáha zvyšovať predaj produktov vybraných na základe vašich preferencií.

Viac
Query Understanding: Efektívny spôsob ako pracovať s dlhšími dopytmi

Query Understanding: Efektívny spôsob ako pracovať s dlhšími dopytmi

Zákazníci pri vyhľadávaní používajú v priemere 1,5 slova. To na želané výsledky často nie je dosť. Pomôcť môžu filtre, ale existuje aj lepšie riešenie.

Viac
Ako by ste mali stránkovať výsledky vyhľadávania?

Ako by ste mali stránkovať výsledky vyhľadávania?

Stránkovanie výsledkov vyhľadávania je rozdelenie dlhých zoznamov položiek na samostatné časti. Aký typ stránkovania je pre vašich zákazníkov najvhodnejší?

Viac
Ako pomocou vyhľadávania zvýšiť konverzie v e-shope

Ako pomocou vyhľadávania zvýšiť konverzie v e-shope

Prečo je vyhľadávanie pre e-shopy také dôležité? Pretože ho používa takmer tretina používateľov, ktorí na webe hľadajú produkty.

Viac
5 dôvodov, prečo venovať pozornosť analytike vyhľadávania

5 dôvodov, prečo venovať pozornosť analytike vyhľadávania

Vyhľadávanie na webe sa často podceňuje. Čísla však hovoria, že zákazníci, ktorí použijú vyhľadávanie, skôr nakúpia. Tu je 5 dôležitých detailov, ktoré ste o vyhľadávaní ešte nepočuli.

Viac
Offline testovanie: rýchly a jednoduchý spôsob ako vylepšiť výsledky vyhľadávania

Offline testovanie: rýchly a jednoduchý spôsob ako vylepšiť výsledky vyhľadávania

Optimalizácia vyhľadávania zahŕňa mnoho testovania. Chcete mať istotu, že sa zmeny prejavia pozitívne? Vyskúšajte offline testovanie.

Viac
Ako z údajov o vyhľadávaní rozpoznať zámer zákazníka?

Ako z údajov o vyhľadávaní rozpoznať zámer zákazníka?

To, že vyhľadávanie pomáha zákazníkom nachádzať vhodné produkty, nie je ani zďaleka jeho jedinou výhodou. V tomto článku sa dozviete, čo všetko vám údaje o vyhľadávaní vedia povedať.

Viac
Ako dobré je vaše vyhľadávanie?

Ako dobré je vaše vyhľadávanie?

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či je vaše vyhľadávanie dostatočne výkonné? Možno si myslíte, že je, ale pracuje sa s ním dobre aj vašim zákazníkom?

Viac