Dôveruje nám viac ako 3 000 e-shopov
Objavte
Odhaľte miesta, kde prichádzate o potenciálne predaje.
Vyhľadávania s nízkou mierou konverzie
Zistite, koľko vašich vyhľadávaní končí s nízkymi konverziami a prečo. Koľko vyhľadávaní končí takto? Zistite, ako ich môžete zvýšiť pomocou komplexnej analýzy od Luigi’s Box.
Vyhľadávania s vysokou mierou odchodov
Až v tretine prípadov zákazník po neúspešnom vyhľadávaní opustí webstránku. Koľko z vašich vyhľadávaní skončí tak, že zákazníci opustia váš web? Zistite viac o stave svojho vyhľadávania a optimalizujte jeho problémy pomocou Luigi’s Box Analytics.
Vyhľadávania bez výsledkov po zadaní dopytu a zlepšite svoj výkon
V priemere až 13,4 % vyhľadávaní skončí bez výsledkov. Čo spôsobuje tieto problémy? Zákazníci väčšinou nedostanú výsledky pre svoje vyhľadávacie dopyty. Objavte ďalšie dôvody, prečo vyhľadávania na vašej webstránke neprinášajú žiadne výsledky.
Populárne vyhľadávania a produkty na zvýšenie výnosov
Zistite, koľko vašich vyhľadávaní končí s nízkymi konverziami a prečo. Koľko vyhľadávaní končí takto? Zistite, ako ich môžete zvýšiť pomocou komplexnej analýzy od Luigi’s Box.
Hodnota vášho košíka z výsledkov vyhľadávania a odporúčaní
Vedeli ste, že personalizované vyhľadávania a odporúčania môžu zvýšiť priemernú hodnotu košíka až o 25 %? Zistite, ako môžete zvýšiť svoju priemernú hodnotu objednávky odporúčaním produktov súvisiacich s produktmi, ktoré si už zákazníci pridali do košíka, alebo na základe ich predchádzajúcich nákupov.
Analytics na optimalizáciu výsledkov vyhľadávania a zvýšenie konverzií
Ak chcete zvýšiť počet konverzií pomocou rozšíreného vyhľadávania a relevantných odporúčaní, najprv sa musíte dozvedieť o ich účinkoch. Luigi’s Box Analytics ponúka niekoľko potrebných a jasných štatistík na identifikáciu problémov a ich najlepšie riešenie.
Priveďte svojich zákazníkov bližšie k produktom, ktoré hľadajú. Získajte navigáciu poháňanú AI s prispôsobenými a relevantnými výsledkami na mieru pre návštevníkov vášho webu.
- 30-dňová skúšobná verzia
- Nástroje nespomalia váš web
- Zrušenie kedykoľvek
Pozdvihnite
Zistite, ako využiť pokročilé funkcie Luigi's Boxu aby ste zvýšili svoje predaje.
Pokročilé kategórie a filtre na zvýšenie používania vyhľadávania
Filtre a kategórie sú nevyhnutnou súčasťou e-shopov, najmä tých so širokou ponukou produktov. Používanie pokročilých kategórií a filtrov pomáha zákazníkom zúžiť počet produktov tak, aby vyhovovali ich potrebám, a poskytnúť tak vynikajúcu používateľskú skúsenosť.
Našepkávač pre zabránenie straty zákazníkov
Konverzný pomer návštevníkov, ktorí použili našepkávač, je vo všetkých segmentoch viac ako dvoj násobný v porovnaní so zákazníkmi, ktorí funkciu nepoužívajú. Našepkávač zrýchľuje cestu k požadovaným produktom tým, že zobrazuje výsledky už od prvého stlačenia klávesu.
Recommender pre zvýšenie hodnoty objednávky
Luigi’s Box používa AI na zobrazenie prispôsobených odporúčaní produktov každému zákazníkovi na základe jeho predchádzajúceho online správania a preferencií. Čím viac návrhov produktov šitých na mieru ponúknete, tým viac vaši zákazníci nakúpia a tým viac stúpa priemerná hodnota objednávky.
Vylepšené položky a termíny na podporu vašich obchodných cieľov
Pomôžte zvýšiť predaj konkrétnych produktov pomocou funkcie Product Boosting. Posilnené položky alebo výrazy vám umožňujú uprednostniť konkrétne produkty, kategórie a značky vo výsledkoch vyhľadávania alebo v skupinách produktov obsahujúcich váš vylepšený výraz a zobrazia sa ako prvé vo výsledkoch vyhľadávania.
Synonymá, na prevenciu straty zákazníkov
Luigi’s Box využíva AI a strojové učenie na vytvorenie zoznamu odporúčaných synoným a taktiež vám umožňuje vytvoriť si vlastný zoznam. Správa synoným zlepšuje vaše vyhľadávanie zobrazením relevantných produktov s rôznymi spôsobmi pomenovania, takže vaši zákazníci vždy nájdu to, čo hľadajú.
Prispôsobenie dopytu na objednanie produktov a zvýšenie výkonu
Použitie prispôsobenia dopytu vám pomôže vybrať vybrané produkty na konkrétnu pozíciu, ktorá prepíše automatické výsledky a propaguje novú položku alebo položky, ktoré vám najlepšie vyhovujú, a tým zvýši váš predaj.
Lematizácia na pochopenie pravidiel špecifických pre jazyk a zvýšenie relevantnosti
Použitie lemmatizácie slov, detekcie synoným, tolerancie preklepov atď. pomáha zákazníkom nájsť to, čo hľadajú, a tým znižovať riziko, že opustia vašu stránku bez toho, aby uskutočnili nákup.
Prehliadač katalógu, aby ste videli, ako funguje vaše vyhľadávanie
Pomocou prehliadača katalógu môžete vidieť, ako vyzerajú výsledky pre konkrétny výraz, aby ste mohli upraviť čokoľvek, čo si váš zákazník želá, a tak prispôsobiť váš obsah jeho zámerom, čo vedie k vyšším predajom.
Zvýšte
Zistite, ako znásobiť svoje príjmy pomocou sady nástrojov Luigi’s Box.
Priemernú hodnotu objednávky
Zvýšte priemerné konverzie pomocou prispôsobených odporúčaní pre každého zákazníka. Čím viac budú vaše návrhy produktov prispôsobené, tým viac zákazníkov nakúpi. Recommender ponúka návrhy produktov pre produkty už pridané do košíka, vypredané a dokonca aj tie najobľúbenejšie produkty.
Mieru konverzie vyhľadávania
Zrýchlite rast svojho podnikania a zvýšte konverzie o viac ako 35 %. Ako? Pomôžte svojim zákazníkom ľahšie nájsť to, čo hľadajú. Prispôsobte svoj web podľa ich preferencií a upravte výsledky vyhľadávania pomocou vyhľadávania, ktoré pracuje s preklepmi a diakritikou.
Výnosy vďaka lepšiemu vyhľadávaniu a odporúčaniu produktov
Zvýšte svoje výnosy poskytovaním výnimočnej používateľskej skúsenosti s prispôsobenými odporúčaniami produktov na základe preferencií zákazníkov a predchádzajúcich interakcií. Pomôžte im objaviť viac vášho obsahu pomocou rozšíreného vyhľadávania.
Relevancia vyhľadávania
Splňte očakávania zákazníkov presnosťou medzi ich vyhľadávanými výrazmi a zobrazenými výsledkami. Optimalizujte svoje stránky s výsledkami, aby ste pochopili zámery svojich zákazníkov a zvýšili relevanciu vyhľadávania.
Udržanie vyhľadávania
Čím lepšie bude vyhľadávanie na vašom webe interagovať so zámermi zákazníkov, tým lepšie bude jeho využitie. Zvýšte mieru udržania vyhľadávania a zlepšite skúsenosti zákazníkov s vyhľadávaním pomocou pokročilých funkcií vyhľadávania a správnej analýzy Luigi’s Box.
Využitie vyhľadávania
Návštevníci, ktorí používajú vyhľadávanie, majú o 70 % vyššiu pravdepodobnosť nákupu. Zvýšte využitie vyhľadávania na svojich webových stránkach pomocou pokročilej technológie vyhľadávania. Prečo je používanie vyhľadávania také dôležité? Ak by zákazníci nepoužívali vyhľadávanie, bolo by ťažšie dozvedieť sa o ich nákupnom zámere a tak im ideálne zoradiť produkty.
Nájdite inšpiráciu v našich článkoch
10 tipov ako sa vyhnúť vyhľadávaniam bez výsledkov
Ak ste vo svojom e-shope strácali zákazníkov kvôli vyhľadávaniam bez výsledkov, tu nájdete tipy, ako tomu zabrániť.
ViacVšetko, čo by ste mali vedieť o stránkach s výpisom produktov
Posilnite svoje predaje pomocou optimalizovaných stránok s výpisom produktov. Pozrite si osvedčené postupy a riešenia využívajúce umelú inteligenciu na zvýšenie konverzií e-shopu.
ViacDokonalý dizajn vyhľadávacieho poľa: ako na UI/UX
Využite tieto osvedčené postupy pre dizajn užívateľského rozhrania vyhľadávacieho poľa a zvýšte konverzie svojho e-shopu.
ViacNajlepšie riešenie vyhľadávania pre e-shop, ktoré zvýši vaše výnosy
Prečítajte si o ôsmich najlepších nástrojoch na vyhľadávanie, ktoré vylepšia nákupné prostredie pre vašich potenciálnych zákazníkov a zároveň zvýšia vaše konverzie a výnosy.
ViacČo je združené vyhľadávanie a prečo je dôležité?
Čo je združené vyhľadávanie a ako sa líši od klasického vyhľadávania? A čo je dôležitejšie: ako môže vylepšiť vašu webovú stránku a jej používateľské prostredie?
ViacVýzvy hlasového vyhľadávania: Čo potrebujete vedieť
Ako optimalizovať hlasové vyhľadávanie? Hlasové vyhľadávanie sa stáva čoraz populárnejším, preto sme pre vás pripravili zoznam výziev na čo najjednoduchšiu implementáciu.
ViacVysvetlenie metrík vyhľadávania v e-commerce
Pre úspešnú stránku elektronického obchodu sú metriky výkonnosti životne dôležité. Čo merať a ako? Viac sa dozviete v našom blogu.
ViacNajlepšie alternatívy služby Google Analytics pre vašu firmu
Hľadáte alternatívu služby Google Analytics pre analýzu v reálnom čase? Ste na správnom mieste. Pripravili sme zoznam najlepších nástrojov pre vaše podnikanie.
ViacAko optimalizovať katalóg produktov pre maximálnu efektivitu vyhľadávania
Zlepšite kvalitu svojho katalógu produktov. Spravujte a optimalizujte ho bez akýchkoľvek problémov pomocou tohto zoznamu od Luigi's Box a zvýšte predaj.
ViacAko si vybrať e-commerce platformu pre svoje podnikanie
Premýšľate nad výberom e-commerce platformy pre váš biznis? Neustálemu premýšľaniu je koniec. Tu je návod, ako vybrať tú najlepšiu.
ViacNajlepšie alternatívy Sinequa
Hľadáte alternatívu Sinequa? Porovnali sme pre vás osem najlepších poskytovateľov na trhu. Pozrite si ich prehľad v tomto článku.
Viac13 nástrojov na podporu predaja pre e-shopy
Rôzne nástroje pre e-shopy na zvýšenie predajov sú dnes už samozrejmosťou. Vybrali sme pre vás niekoľko najužitočnejších na trhu.
ViacE-merchandising softvér, ktorý zvýši tržby vášho e-shopu
Predajné softvéry pre e-shopy, teda e-merchandising, zobrazujú relevantné produkty v správnom čase. Naučte sa, ako ich použiť vo svoj prospech a zarábať vďaka nim viac.
Viac15 osvedčených postupov pri vyhľadávaní pre e-shopy, na ktoré sa oplatí zamerať
Kedy ste naposledy kontrolovali výkonnosť vyhľadávania na svojom webe? Prinášame vám zoznam 15 bodov, ktoré vám pomôžu zistiť, ako sa vášmu vyhľadávaniu darí.
ViacNajlepšie alternatívy Yext
Ak hľadáte najlepšiu alternatívu služby Yext, pozrite si naše porovnanie najlepších poskytovateľov na trhu. V tomto prehľade sa dozviete, ktoré alternatívy Yext sú najlepšie.
ViacAko fungujú fazetové filtre
Spokojnosť zákazníkov s nakupovaním je nesmierne dôležitá. Ak nenájdu to, čo hľadali, pôjdu nakupovať inam.
ViacAko vybrať vyhľadávanie pre svoj e-shop
Efektívne vyhľadávanie na webe je najlepšou pomôckou pre všetkých vašich zákazníkov. Pozrite sa, ako si vybrať tú najlepšiu možnosť.
ViacAko na dynamické ceny v e-commerce
Dynamická cenotvorba pomáha majiteľom e-shopov maximalizovať zisky a zvyšovať predaj. Ako funguje? Pozrime sa na to.
ViacPrečo váš web potrebuje fazetové vyhľadávanie
Fazetové vyhľadávanie môže výrazne zlepšiť použiteľnosť vašich webových stránok a podporiť vaše podnikanie. Zistite, ako ho použiť na zvýšenie predaja.
ViacNajlepší softvér na vizuálne vyhľadávanie
Vedeli ste niekedy, ako vyzerá niečo, čo ste si chceli kúpiť, ale nevedeli ste názov? Vizuálne vyhľadávanie vám pomôže.
ViacAlternatívy Elasticsearch
Ak hľadáte najlepšiu alternatívu Elasticsearch, v tomto článku nájdete porovnanie najlepších možností na trhu. Vyberte si to najlepšie riešenie pre svoj biznis.
ViacAko zlepšiť e-shop vďaka umelej inteligencii
Zistite, ako využívať umelú inteligenciu v e-shope v podrobnom článku od popredného poskytovateľa vyhľadávania pre e-commerce.
Viac16 najčastejších chýb, ktoré e-shopy robia
Zistite, aké bežné chyby robí v e-commerce väčšina firiem a ako sa im vyhnúť. Veľmi praktické a ľahko realizovateľné.
ViacPomôžme Ukrajine
Vojna obrátila životy miliónov Ukrajincov naruby. To, čo roky budovali, teraz ničia ruské rakety.
ViacHlasové vyhľadávanie v e-commerce
V posledných rokoch zohráva hlasové vyhľadávanie čoraz dôležitejšiu úlohu. Zmení spôsob, akám vaši zákazníci nakupujú?
ViacZáklady UX pre e-shopy
Kvalitný dizajn e-shopu v sebe skrýva viac než zaujímavý vizuál. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako na dobré UX.
ViacE-commerce metriky, ktoré by ste v roku 2023 mali sledovať
Zostavili sme zoznam 20 najlepších metrík elektronického obchodu, ktoré môžete sledovať a analyzovať vo svojom podnikaní. Viac sa o nich dozviete v tejto podrobnej príručke.
ViacPrečo e-shop potrebuje lepšie vyhľadávanie než Elasticsearch
Elasticsearch je skvelá technológia, ale nie pre moderný e-shop. Ten potrebuje vyhľadávanie s ďalšími funkciami, ktoré Elastic neponúka.
Viac[LB príručka] Najvyhľadávanejšie výrazy
Záložka Najvyhľadávanejšie výrazy v Luigi’s Box Analytics poskytuje užitočné prehľady o najvyhľadávanejších frázach a produktoch.
Viac[LB príručka] Kľúčové slová
Funkcia kľúčových slov je skvelým spôsobom, ako združovať produkty, ktoré nespája žiaden atribút ani kategória.
Viac[LB príručka] Synonymá a odporúčania synoným
Synonymá môžu byť pre štandardné vyhľadávania nočnou morou. Luigi’s Box to mení.
ViacNa neoptimalizovanom vyhľadávaní strácajú e-shopy desiatky percent potenciálneho obratu
Cieľ každého e-shopu je jednoduchý – predať tovar zákazníkovi. Problém však nastáva vo chvíli, keď nakupujúci nenájde vytúžený produkt.
Viac[LB príručka] Uprednostňovanie výsledkov a uprednostňovanie výrazov
Uprednostňovanie produktov vo výsledkoch vyhľadávania pomáha zvyšovať predaj produktov vybraných na základe vašich preferencií.
ViacQuery Understanding: Efektívny spôsob ako pracovať s dlhšími dopytmi
Zákazníci pri vyhľadávaní používajú v priemere 1,5 slova. To na želané výsledky často nie je dosť. Pomôcť môžu filtre, ale existuje aj lepšie riešenie.
ViacAko by ste mali stránkovať výsledky vyhľadávania?
Stránkovanie výsledkov vyhľadávania je rozdelenie dlhých zoznamov položiek na samostatné časti. Aký typ stránkovania je pre vašich zákazníkov najvhodnejší?
ViacAko pomocou vyhľadávania zvýšiť konverzie v e-shope
Prečo je vyhľadávanie pre e-shopy také dôležité? Pretože ho používa takmer tretina používateľov, ktorí na webe hľadajú produkty.
Viac5 dôvodov, prečo venovať pozornosť analytike vyhľadávania
Vyhľadávanie na webe sa často podceňuje. Čísla však hovoria, že zákazníci, ktorí použijú vyhľadávanie, skôr nakúpia. Tu je 5 dôležitých detailov, ktoré ste o vyhľadávaní ešte nepočuli.
ViacOffline testovanie: rýchly a jednoduchý spôsob ako vylepšiť výsledky vyhľadávania
Optimalizácia vyhľadávania zahŕňa mnoho testovania. Chcete mať istotu, že sa zmeny prejavia pozitívne? Vyskúšajte offline testovanie.
ViacAko z údajov o vyhľadávaní rozpoznať zámer zákazníka?
To, že vyhľadávanie pomáha zákazníkom nachádzať vhodné produkty, nie je ani zďaleka jeho jedinou výhodou. V tomto článku sa dozviete, čo všetko vám údaje o vyhľadávaní vedia povedať.
ViacAko dobré je vaše vyhľadávanie?
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či je vaše vyhľadávanie dostatočne výkonné? Možno si myslíte, že je, ale pracuje sa s ním dobre aj vašim zákazníkom?
ViacVyhnite sa
Znížte šance na výskyt nežiadanych scenárov a nespokojných zákazníkov.
Irelevantné výsledky vyhľadávania
Vyhnite sa výsledkom vyhľadávania, ktoré nie sú relevantné pre vyhľadávacie dopyty zákazníkov. Luigi’s Box využíva neustále sa učiacu umelú inteligenciu na sledovanie zámerov zákazníkov a pochopenie zámeru dopytu na zobrazenie relevantných výsledkov.
Vyhľadávania v nulovými kliknutiami
Prečo končia vyhľadávania niektorých zákazníkov s nulovými kliknutiami? Jedným z hlavných dôvodov môže byť, že v názve produktu zobrazujete príliš veľa informácií o produkte. Vyhnite sa týmto druhom vyhľadávania prispôsobením svojej webovej stránky a navigácie.
Vyhľadávanie bez výsledkov
Vyhnite sa vyhľadávaniu bez výsledku pomocou rozšíreného vyhľadávania, ktoré spolupracuje so synonymami a pravopisnými chybami a zobrazuje relevantné výsledky produktov. Ponúkajte odporúčania na nedostupné produkty, takže aj keď je požadovaný produkt zákazníka vypredaný, môže si vybrať z podobných produktov.
Odchodu zákazníkov z vyhľadávania
Zákazníci, ktorí nemôžu nájsť požadované produkty, si ich nemôžu kúpiť a často opúšťajú vašu stránku bez úmyslu vrátiť sa, takže prichádzate aj o zákazníkov a potenciálny zisk. Vyhnite sa tomuto katastrofickému scenáru pomocou Luigi’s Box a pomôžte svojmu e-shopu produkovať viac spokojných zákazníkov a vyššie tržby.
Index portálu G2 vzťahu vo vyhľadávaní v e-shope
Zistite, ktoré faktory ovplyvňujú vzťahy medzi produktmi. V nižšie uvedenom grafe nájdete informácie o použiteľnosti, kvalite podpory a odporúčaniach našich zákazníkov.
- Prípady použitia
- Prípady použitia
- Kvalita podpory
- Iné faktory
-
Prípady použitia: 3.29
-
Prípady použitia: 1.43
-
Kvalita podpory: 3.34
-
Iné faktory: 1.71
-
Prípady použitia: 3.43
-
Prípady použitia: 1.43
-
Kvalita podpory: 3.4
-
Iné faktory: 1.25
-
Prípady použitia: 3.29
-
Prípady použitia: 1.36
-
Kvalita podpory: 3.27
-
Iné faktory: 1.45
-
Prípady použitia: 3.22
-
Prípady použitia: 1.29
-
Kvalita podpory: 3.1
-
Iné faktory: 1.67
-
Prípady použitia: 3.39
-
Prípady použitia: 1.41
-
Kvalita podpory: 3.47
-
Iné faktory: 0.75