NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Prípady použitia

Luigi’s Box - Jedinečné riešenie, pokročilé produkty, mnoho prípadov použitia - všetko v jednom nástroji

Luigi's Box je ľahko ovládateľný technologický nástroj ponúkajúci štyri pokročilé produkty. Luigi's Box používa AI na neustále zlepšovanie vyhľadávania, odporúčania a zoznam produktov a ponúka komplexnú analýzu, ktorá vám poskytne relevantné informácie o ich výkone. Každý z týchto produktov ponúka niekoľko inteligentných funkcií s viacerými prípadmi použitia. Luigi's Box je kompatibilný s akoukoľvek e-commerce platformou.

Dôveruje nám viac ako 3 000 e-shopov

Získajte cenné poznatky

Objavte

Odhaľte miesta, kde prichádzate o potenciálne predaje.

Vyhľadávania s nízkou mierou konverzie
Vyhľadávania s nízkou mierou konverzie

Zistite, koľko vašich vyhľadávaní končí s nízkymi konverziami a prečo. Koľko vyhľadávaní končí takto? Zistite, ako ich môžete zvýšiť pomocou komplexnej analýzy od Luigi’s Box.

Vyhľadávania s vysokou mierou odchodov
Vyhľadávania s vysokou mierou odchodov

Až v tretine prípadov zákazník po neúspešnom vyhľadávaní opustí webstránku. Koľko z vašich vyhľadávaní skončí tak, že zákazníci opustia váš web? Zistite viac o stave svojho vyhľadávania a optimalizujte jeho problémy pomocou Luigi’s Box Analytics.

Vyhľadávania bez výsledkov po zadaní dopytu a zlepšite svoj výkon
Vyhľadávania bez výsledkov po zadaní dopytu a zlepšite svoj výkon

V priemere až 13,4 % vyhľadávaní skončí bez výsledkov. Čo spôsobuje tieto problémy? Zákazníci väčšinou nedostanú výsledky pre svoje vyhľadávacie dopyty. Objavte ďalšie dôvody, prečo vyhľadávania na vašej webstránke neprinášajú žiadne výsledky.

Populárne vyhľadávania a produkty na zvýšenie výnosov
Populárne vyhľadávania a produkty na zvýšenie výnosov

Zistite, koľko vašich vyhľadávaní končí s nízkymi konverziami a prečo. Koľko vyhľadávaní končí takto? Zistite, ako ich môžete zvýšiť pomocou komplexnej analýzy od Luigi’s Box.

Hodnota vášho košíka z výsledkov vyhľadávania a odporúčaní
Hodnota vášho košíka z výsledkov vyhľadávania a odporúčaní

Vedeli ste, že personalizované vyhľadávania a odporúčania môžu zvýšiť priemernú hodnotu košíka až o 25 %? Zistite, ako môžete zvýšiť svoju priemernú hodnotu objednávky odporúčaním produktov súvisiacich s produktmi, ktoré si už zákazníci pridali do košíka, alebo na základe ich predchádzajúcich nákupov.

Analytics na optimalizáciu výsledkov vyhľadávania a zvýšenie konverzií
Analytics na optimalizáciu výsledkov vyhľadávania a zvýšenie konverzií

Ak chcete zvýšiť počet konverzií pomocou rozšíreného vyhľadávania a relevantných odporúčaní, najprv sa musíte dozvedieť o ich účinkoch. Luigi’s Box Analytics ​​ponúka niekoľko potrebných a jasných štatistík na identifikáciu problémov a ich najlepšie riešenie.

Priveďte svojich zákazníkov bližšie k produktom, ktoré hľadajú. Získajte navigáciu poháňanú AI s prispôsobenými a relevantnými výsledkami na mieru pre návštevníkov vášho webu.

  • tick 30-dňová skúšobná verzia
  • tick Nástroje nespomalia váš web
  • tick Zrušenie kedykoľvek
Dohodnúť prezentáciu
Zlepšite veci na ktorých záleží

Pozdvihnite

Zistite, ako využiť pokročilé funkcie Luigi's Boxu aby ste zvýšili svoje predaje.

Pokročilé kategórie a filtre na zvýšenie používania vyhľadávania
Pokročilé kategórie a filtre na zvýšenie používania vyhľadávania

Filtre a kategórie sú nevyhnutnou súčasťou e-shopov, najmä tých so širokou ponukou produktov. Používanie pokročilých kategórií a filtrov pomáha zákazníkom zúžiť počet produktov tak, aby vyhovovali ich potrebám, a poskytnúť tak vynikajúcu používateľskú skúsenosť.

Našepkávač pre zabránenie straty zákazníkov
Našepkávač pre zabránenie straty zákazníkov

Konverzný pomer návštevníkov, ktorí použili našepkávač, je vo všetkých segmentoch viac ako dvoj násobný v porovnaní so zákazníkmi, ktorí funkciu nepoužívajú. Našepkávač zrýchľuje cestu k požadovaným produktom tým, že zobrazuje výsledky už od prvého stlačenia klávesu.

Recommender pre zvýšenie hodnoty objednávky
Recommender pre zvýšenie hodnoty objednávky

Luigi’s Box používa AI na zobrazenie prispôsobených odporúčaní produktov každému zákazníkovi na základe jeho predchádzajúceho online správania a preferencií. Čím viac návrhov produktov šitých na mieru ponúknete, tým viac vaši zákazníci nakúpia a tým viac stúpa priemerná hodnota objednávky.

Vylepšené položky a termíny na podporu vašich obchodných cieľov
Vylepšené položky a termíny na podporu vašich obchodných cieľov

Pomôžte zvýšiť predaj konkrétnych produktov pomocou funkcie Product Boosting. Posilnené položky alebo výrazy vám umožňujú uprednostniť konkrétne produkty, kategórie a značky vo výsledkoch vyhľadávania alebo v skupinách produktov obsahujúcich váš vylepšený výraz a zobrazia sa ako prvé vo výsledkoch vyhľadávania.

Synonymá, na prevenciu straty zákazníkov
Synonymá, na prevenciu straty zákazníkov

Luigi’s Box využíva AI a strojové učenie na vytvorenie zoznamu odporúčaných synoným a taktiež vám umožňuje vytvoriť si vlastný zoznam. Správa synoným zlepšuje vaše vyhľadávanie zobrazením relevantných produktov s rôznymi spôsobmi pomenovania, takže vaši zákazníci vždy nájdu to, čo hľadajú.

Prispôsobenie dopytu na objednanie produktov a zvýšenie výkonu
Prispôsobenie dopytu na objednanie produktov a zvýšenie výkonu

Použitie prispôsobenia dopytu vám pomôže vybrať vybrané produkty na konkrétnu pozíciu, ktorá prepíše automatické výsledky a propaguje novú položku alebo položky, ktoré vám najlepšie vyhovujú, a tým zvýši váš predaj.

Lematizácia na pochopenie pravidiel špecifických pre jazyk a zvýšenie relevantnosti
Lematizácia na pochopenie pravidiel špecifických pre jazyk a zvýšenie relevantnosti

Použitie lemmatizácie slov, detekcie synoným, tolerancie preklepov atď. pomáha zákazníkom nájsť to, čo hľadajú, a tým znižovať riziko, že opustia vašu stránku bez toho, aby uskutočnili nákup.

Prehliadač katalógu, aby ste videli, ako funguje vaše vyhľadávanie
Prehliadač katalógu, aby ste videli, ako funguje vaše vyhľadávanie

Pomocou prehliadača katalógu môžete vidieť, ako vyzerajú výsledky pre konkrétny výraz, aby ste mohli upraviť čokoľvek, čo si váš zákazník želá, a tak prispôsobiť váš obsah jeho zámerom, čo vedie k vyšším predajom.

Hodnotenia zákazníkov

Zistite, ako sme pomohli nespočetnému množstvu firiem po celom svete

Luigi’s Box je jedným z najlepších riešení na vyhľadávanie a objavovanie produktov z dobrého dôvodu. Pozrite si recenzie našich klientov a zistite, ako sme im pomohli vylepšiť ich podnikanie.

"Ukázalo sa, že je to neoceniteľný nástroj!"

Je mimoriadne jednoduchý na používanie s robustnými funkciami na podporu vášho e-commerce projektu. Zvlášť sa mi páči vyhľadávanie založené na AI a prispôsobené odporúčania pre našich zákazníkov. Vďaka Luigi's Boxu sa nám podarilo...

Tomáš O.
Co-founder & CMO
Celá recenzia na G2

"Skvelý vyhľadávač a recommender."

Dobrý vyhľadávač a recommender, dá sa individuálne vyladiť nastaveniami v back office, čo je veľmi užitočná funkcia najmä pri širokej ponuke produktov.

Petr M.
Overený užívateľ G2
Celá recenzia na G2

"Skvelý produkt pre zákazníkov. Užitočný pre rast výnosov."

Systém manažovania s množstvom funkcií, dashboardmi a mesačným zhrnutím v e-maili, skvelá podpora (rýchlosť, dobré odporúčania, komunikácia atď.), stabilný systém.

Jozef F.
Overený užívateľ G2
Celá recenzia na G2

Shopping cart value increased dramatically

Recommender je užitočný a inšpiratívny zdroj pre zákazníkov, ktorý im pomáha nezabudnúť dokúpiť alebo objaviť ďalšie chutné a funkčné potraviny od Powerlogy. Ako to vieme? Priemerná hodnota košíka od nasadenia rastie.

Michal Dodok
Head of Marketing, Powerlogy

Conversion rate increased by 600%

Luigi’s Box používame už od roku 2017. Okrem zvýšenia konverzií z vyhľadávania o 600 % nám priniesol aj zrýchlenie obsluhy zákazníkov v kamenných predajniach.

Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay

Vynakladajú extra úsilie na zlepšenie výsledkov podnikania

Luigi’s Box našim zákazníkom zásadným spôsobom uľahčuje nákupný proces. Navyše pre nás vyvíjali viacero funkcií, ktoré nám zjednodušujú manažment produktov v našom e-shope.

Piotr Maciążka
Implementation Team Manager, Answear

Luigi’s Box zlepšil skúsenosti zákazníkov

Najvyšší prínos Luigi’s Boxu vidieť v zlepšení UX nášho webu. Keď predávate vybavenie k toľkým športom, relevatné výsledky vyhľadávania sú mimoriadne dôležité. Čím rýchlejšie zákazníci nájdu, čo hľadali a čím relevantnejšie výsledky dostanú,...

Juraj Giacko
Head of E-Commerce, EXIsport

Lepší pomer konverzií a vyššia spokojnosť zákazníkov

Luigi’s Box je skvelý nástroj, ktorý dopĺňa naše vlastné analytické dáta. Jeho implementácia napomohla nielen vyššiemu konverznému pomeru nášho e-shopu, ale aj zvýšeniu zákazníckej spokojnosti.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Luigi’s Box was a real eye-opener for us

Luigi’s Box nám otvoril oči a ukázal nám skrytý potenciál vyhľadávania. E-shopári často investujú najmä do reklamy, ale nevenujú dostatočnú pozornosť nakupnému procesu. Luigi’s Box nám ukázal, čo môžeme získať, ak sa vyhľadávaniu...

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Team of professional specialists

Luigi’s Box nám dáva záruku profesionality. Keďže sú to špecialisti na vyhľadávanie, dokážu nás posunúť k našim cieľom oveľa rýchlejšie.

Tomáš Bzirský
Performance Marketing Manager, Košík

Viac než 100 000 EUR ročne vďaka Luigi's Boxu

Vďaka implementácii našepkávača sa náš obrat zo dňa na deň zvýšil o 2 %. Pri našej veľkosti to znamená plus 100 000 eur ročne prakticky bez práce. Pri cene, ktorú za nástroj platíme,...

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
Zlepšite svoj výkon

Zvýšte

Zistite, ako znásobiť svoje príjmy pomocou sady nástrojov Luigi’s Box.

Priemernú hodnotu objednávky
Priemernú hodnotu objednávky

Zvýšte priemerné konverzie pomocou prispôsobených odporúčaní pre každého zákazníka. Čím viac budú vaše návrhy produktov prispôsobené, tým viac zákazníkov nakúpi. Recommender ponúka návrhy produktov pre produkty už pridané do košíka, vypredané a dokonca aj tie najobľúbenejšie produkty.

Mieru konverzie vyhľadávania
Mieru konverzie vyhľadávania

Zrýchlite rast svojho podnikania a zvýšte konverzie o viac ako 35 %. Ako? Pomôžte svojim zákazníkom ľahšie nájsť to, čo hľadajú. Prispôsobte svoj web podľa ich preferencií a upravte výsledky vyhľadávania pomocou vyhľadávania, ktoré pracuje s preklepmi a diakritikou.

Výnosy vďaka lepšiemu vyhľadávaniu a odporúčaniu produktov
Výnosy vďaka lepšiemu vyhľadávaniu a odporúčaniu produktov

Zvýšte svoje výnosy poskytovaním výnimočnej používateľskej skúsenosti s prispôsobenými odporúčaniami produktov na základe preferencií zákazníkov a predchádzajúcich interakcií. Pomôžte im objaviť viac vášho obsahu pomocou rozšíreného vyhľadávania.

Relevancia vyhľadávania
Relevancia vyhľadávania

Splňte očakávania zákazníkov presnosťou medzi ich vyhľadávanými výrazmi a zobrazenými výsledkami. Optimalizujte svoje stránky s výsledkami, aby ste pochopili zámery svojich zákazníkov a zvýšili relevanciu vyhľadávania.

Udržanie vyhľadávania
Udržanie vyhľadávania

Čím lepšie bude vyhľadávanie na vašom webe interagovať so zámermi zákazníkov, tým lepšie bude jeho využitie. Zvýšte mieru udržania vyhľadávania a zlepšite skúsenosti zákazníkov s vyhľadávaním pomocou pokročilých funkcií vyhľadávania a správnej analýzy Luigi’s Box.

Využitie vyhľadávania
Využitie vyhľadávania

Návštevníci, ktorí používajú vyhľadávanie, majú o 70 % vyššiu pravdepodobnosť nákupu. Zvýšte využitie vyhľadávania na svojich webových stránkach pomocou pokročilej technológie vyhľadávania. Prečo je používanie vyhľadávania také dôležité? Ak by zákazníci nepoužívali vyhľadávanie, bolo by ťažšie dozvedieť sa o ich nákupnom zámere a tak im ideálne zoradiť produkty.

Prečítajte si náš blog

Nájdite inšpiráciu v našich článkoch

10 tipov ako sa vyhnúť vyhľadávaniam bez výsledkov

10 tipov ako sa vyhnúť vyhľadávaniam bez výsledkov

Ak ste vo svojom e-shope strácali zákazníkov kvôli vyhľadávaniam bez výsledkov, tu nájdete tipy, ako tomu zabrániť.

Viac
Všetko, čo by ste mali vedieť o stránkach s výpisom produktov

Všetko, čo by ste mali vedieť o stránkach s výpisom produktov

Posilnite svoje predaje pomocou optimalizovaných stránok s výpisom produktov. Pozrite si osvedčené postupy a riešenia využívajúce umelú inteligenciu na zvýšenie konverzií e-shopu.

Viac
Dokonalý dizajn vyhľadávacieho poľa: ako na UI/UX

Dokonalý dizajn vyhľadávacieho poľa: ako na UI/UX

Využite tieto osvedčené postupy pre dizajn užívateľského rozhrania vyhľadávacieho poľa a zvýšte konverzie svojho e-shopu.

Viac
Najlepšie riešenie vyhľadávania pre e-shop, ktoré zvýši vaše výnosy

Najlepšie riešenie vyhľadávania pre e-shop, ktoré zvýši vaše výnosy

Prečítajte si o ôsmich najlepších nástrojoch na vyhľadávanie, ktoré vylepšia nákupné prostredie pre vašich potenciálnych zákazníkov a zároveň zvýšia vaše konverzie a výnosy.

Viac
Čo je združené vyhľadávanie a prečo je dôležité?

Čo je združené vyhľadávanie a prečo je dôležité?

Čo je združené vyhľadávanie a ako sa líši od klasického vyhľadávania? A čo je dôležitejšie: ako môže vylepšiť vašu webovú stránku a jej používateľské prostredie?

Viac
Výzvy hlasového vyhľadávania: Čo potrebujete vedieť

Výzvy hlasového vyhľadávania: Čo potrebujete vedieť

Ako optimalizovať hlasové vyhľadávanie? Hlasové vyhľadávanie sa stáva čoraz populárnejším, preto sme pre vás pripravili zoznam výziev na čo najjednoduchšiu implementáciu.

Viac
Vysvetlenie metrík vyhľadávania v e-commerce

Vysvetlenie metrík vyhľadávania v e-commerce

Pre úspešnú stránku elektronického obchodu sú metriky výkonnosti životne dôležité. Čo merať a ako? Viac sa dozviete v našom blogu.

Viac
Najlepšie alternatívy služby Google Analytics pre vašu firmu

Najlepšie alternatívy služby Google Analytics pre vašu firmu

Hľadáte alternatívu služby Google Analytics pre analýzu v reálnom čase? Ste na správnom mieste. Pripravili sme zoznam najlepších nástrojov pre vaše podnikanie.

Viac
Ako optimalizovať katalóg produktov pre maximálnu efektivitu vyhľadávania

Ako optimalizovať katalóg produktov pre maximálnu efektivitu vyhľadávania

Zlepšite kvalitu svojho katalógu produktov. Spravujte a optimalizujte ho bez akýchkoľvek problémov pomocou tohto zoznamu od Luigi's Box a zvýšte predaj.

Viac
Ako si vybrať e-commerce platformu pre svoje podnikanie

Ako si vybrať e-commerce platformu pre svoje podnikanie

Premýšľate nad výberom e-commerce platformy pre váš biznis? Neustálemu premýšľaniu je koniec. Tu je návod, ako vybrať tú najlepšiu.

Viac
Najlepšie alternatívy Sinequa

Najlepšie alternatívy Sinequa

Hľadáte alternatívu Sinequa? Porovnali sme pre vás osem najlepších poskytovateľov na trhu. Pozrite si ich prehľad v tomto článku.

Viac
13 nástrojov na podporu predaja pre e-shopy

13 nástrojov na podporu predaja pre e-shopy

Rôzne nástroje pre e-shopy na zvýšenie predajov sú dnes už samozrejmosťou. Vybrali sme pre vás niekoľko najužitočnejších na trhu.

Viac
E-merchandising softvér, ktorý zvýši tržby vášho e-shopu

E-merchandising softvér, ktorý zvýši tržby vášho e-shopu

Predajné softvéry pre e-shopy, teda e-merchandising, zobrazujú relevantné produkty v správnom čase. Naučte sa, ako ich použiť vo svoj prospech a zarábať vďaka nim viac.

Viac
15 osvedčených postupov pri vyhľadávaní pre e-shopy, na ktoré sa oplatí zamerať

15 osvedčených postupov pri vyhľadávaní pre e-shopy, na ktoré sa oplatí zamerať

Kedy ste naposledy kontrolovali výkonnosť vyhľadávania na svojom webe? Prinášame vám zoznam 15 bodov, ktoré vám pomôžu zistiť, ako sa vášmu vyhľadávaniu darí.

Viac
Najlepšie alternatívy Yext

Najlepšie alternatívy Yext

Ak hľadáte najlepšiu alternatívu služby Yext, pozrite si naše porovnanie najlepších poskytovateľov na trhu. V tomto prehľade sa dozviete, ktoré alternatívy Yext sú najlepšie.

Viac
Ako fungujú fazetové filtre

Ako fungujú fazetové filtre

Spokojnosť zákazníkov s nakupovaním je nesmierne dôležitá. Ak nenájdu to, čo hľadali, pôjdu nakupovať inam.

Viac
Ako vybrať vyhľadávanie pre svoj e-shop

Ako vybrať vyhľadávanie pre svoj e-shop

Efektívne vyhľadávanie na webe je najlepšou pomôckou pre všetkých vašich zákazníkov. Pozrite sa, ako si vybrať tú najlepšiu možnosť.

Viac
Ako na dynamické ceny v e-commerce

Ako na dynamické ceny v e-commerce

Dynamická cenotvorba pomáha majiteľom e-shopov maximalizovať zisky a zvyšovať predaj. Ako funguje? Pozrime sa na to.

Viac
Prečo váš web potrebuje fazetové vyhľadávanie

Prečo váš web potrebuje fazetové vyhľadávanie

Fazetové vyhľadávanie môže výrazne zlepšiť použiteľnosť vašich webových stránok a podporiť vaše podnikanie. Zistite, ako ho použiť na zvýšenie predaja.

Viac
Najlepší softvér na vizuálne vyhľadávanie

Najlepší softvér na vizuálne vyhľadávanie

Vedeli ste niekedy, ako vyzerá niečo, čo ste si chceli kúpiť, ale nevedeli ste názov? Vizuálne vyhľadávanie vám pomôže.

Viac
Alternatívy Elasticsearch

Alternatívy Elasticsearch

Ak hľadáte najlepšiu alternatívu Elasticsearch, v tomto článku nájdete porovnanie najlepších možností na trhu. Vyberte si to najlepšie riešenie pre svoj biznis.

Viac
Ako zlepšiť e-shop vďaka umelej inteligencii

Ako zlepšiť e-shop vďaka umelej inteligencii

Zistite, ako využívať umelú inteligenciu v e-shope v podrobnom článku od popredného poskytovateľa vyhľadávania pre e-commerce.

Viac
16 najčastejších chýb, ktoré e-shopy robia

16 najčastejších chýb, ktoré e-shopy robia

Zistite, aké bežné chyby robí v e-commerce väčšina firiem a ako sa im vyhnúť. Veľmi praktické a ľahko realizovateľné.

Viac
Pomôžme Ukrajine

Pomôžme Ukrajine

Vojna obrátila životy miliónov Ukrajincov naruby. To, čo roky budovali, teraz ničia ruské rakety.

Viac
Hlasové vyhľadávanie v e-commerce

Hlasové vyhľadávanie v e-commerce

V posledných rokoch zohráva hlasové vyhľadávanie čoraz dôležitejšiu úlohu. Zmení spôsob, akám vaši zákazníci nakupujú?

Viac
Základy UX pre e-shopy

Základy UX pre e-shopy

Kvalitný dizajn e-shopu v sebe skrýva viac než zaujímavý vizuál. Pripravili sme pre vás niekoľko tipov, ako na dobré UX.

Viac
E-commerce metriky, ktoré by ste v roku 2023 mali sledovať

E-commerce metriky, ktoré by ste v roku 2023 mali sledovať

Zostavili sme zoznam 20 najlepších metrík elektronického obchodu, ktoré môžete sledovať a analyzovať vo svojom podnikaní. Viac sa o nich dozviete v tejto podrobnej príručke.

Viac
Prečo e-shop potrebuje lepšie vyhľadávanie než Elasticsearch

Prečo e-shop potrebuje lepšie vyhľadávanie než Elasticsearch

Elasticsearch je skvelá technológia, ale nie pre moderný e-shop. Ten potrebuje vyhľadávanie s ďalšími funkciami, ktoré Elastic neponúka.

Viac
[LB príručka] Najvyhľadávanejšie výrazy

[LB príručka] Najvyhľadávanejšie výrazy

Záložka Najvyhľadávanejšie výrazy v Luigi’s Box Analytics poskytuje užitočné prehľady o najvyhľadávanejších frázach a produktoch.

Viac
[LB príručka] Kľúčové slová

[LB príručka] Kľúčové slová

Funkcia kľúčových slov je skvelým spôsobom, ako združovať produkty, ktoré nespája žiaden atribút ani kategória.

Viac
[LB príručka] Synonymá a odporúčania synoným

[LB príručka] Synonymá a odporúčania synoným

Synonymá môžu byť pre štandardné vyhľadávania nočnou morou. Luigi’s Box to mení.

Viac
Na neoptimalizovanom vyhľadávaní strácajú e-shopy desiatky percent potenciálneho obratu

Na neoptimalizovanom vyhľadávaní strácajú e-shopy desiatky percent potenciálneho obratu

Cieľ každého e-shopu je jednoduchý – predať tovar zákazníkovi. Problém však nastáva vo chvíli, keď nakupujúci nenájde vytúžený produkt.

Viac
[LB príručka] Uprednostňovanie výsledkov a uprednostňovanie výrazov

[LB príručka] Uprednostňovanie výsledkov a uprednostňovanie výrazov

Uprednostňovanie produktov vo výsledkoch vyhľadávania pomáha zvyšovať predaj produktov vybraných na základe vašich preferencií.

Viac
Query Understanding: Efektívny spôsob ako pracovať s dlhšími dopytmi

Query Understanding: Efektívny spôsob ako pracovať s dlhšími dopytmi

Zákazníci pri vyhľadávaní používajú v priemere 1,5 slova. To na želané výsledky často nie je dosť. Pomôcť môžu filtre, ale existuje aj lepšie riešenie.

Viac
Ako by ste mali stránkovať výsledky vyhľadávania?

Ako by ste mali stránkovať výsledky vyhľadávania?

Stránkovanie výsledkov vyhľadávania je rozdelenie dlhých zoznamov položiek na samostatné časti. Aký typ stránkovania je pre vašich zákazníkov najvhodnejší?

Viac
Ako pomocou vyhľadávania zvýšiť konverzie v e-shope

Ako pomocou vyhľadávania zvýšiť konverzie v e-shope

Prečo je vyhľadávanie pre e-shopy také dôležité? Pretože ho používa takmer tretina používateľov, ktorí na webe hľadajú produkty.

Viac
5 dôvodov, prečo venovať pozornosť analytike vyhľadávania

5 dôvodov, prečo venovať pozornosť analytike vyhľadávania

Vyhľadávanie na webe sa často podceňuje. Čísla však hovoria, že zákazníci, ktorí použijú vyhľadávanie, skôr nakúpia. Tu je 5 dôležitých detailov, ktoré ste o vyhľadávaní ešte nepočuli.

Viac
Offline testovanie: rýchly a jednoduchý spôsob ako vylepšiť výsledky vyhľadávania

Offline testovanie: rýchly a jednoduchý spôsob ako vylepšiť výsledky vyhľadávania

Optimalizácia vyhľadávania zahŕňa mnoho testovania. Chcete mať istotu, že sa zmeny prejavia pozitívne? Vyskúšajte offline testovanie.

Viac
Ako z údajov o vyhľadávaní rozpoznať zámer zákazníka?

Ako z údajov o vyhľadávaní rozpoznať zámer zákazníka?

To, že vyhľadávanie pomáha zákazníkom nachádzať vhodné produkty, nie je ani zďaleka jeho jedinou výhodou. V tomto článku sa dozviete, čo všetko vám údaje o vyhľadávaní vedia povedať.

Viac
Ako dobré je vaše vyhľadávanie?

Ako dobré je vaše vyhľadávanie?

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, či je vaše vyhľadávanie dostatočne výkonné? Možno si myslíte, že je, ale pracuje sa s ním dobre aj vašim zákazníkom?

Viac
Vyhnite sa zlému servisu

Vyhnite sa

Znížte šance na výskyt nežiadanych scenárov a nespokojných zákazníkov.

Irelevantné výsledky vyhľadávania
Irelevantné výsledky vyhľadávania

Vyhnite sa výsledkom vyhľadávania, ktoré nie sú relevantné pre vyhľadávacie dopyty zákazníkov. Luigi’s Box využíva neustále sa učiacu umelú inteligenciu na sledovanie zámerov zákazníkov a pochopenie zámeru dopytu na zobrazenie relevantných výsledkov.

Vyhľadávania v nulovými kliknutiami
Vyhľadávania v nulovými kliknutiami

Prečo končia vyhľadávania niektorých zákazníkov s nulovými kliknutiami? Jedným z hlavných dôvodov môže byť, že v názve produktu zobrazujete príliš veľa informácií o produkte. Vyhnite sa týmto druhom vyhľadávania prispôsobením svojej webovej stránky a navigácie.

Vyhľadávanie bez výsledkov
Vyhľadávanie bez výsledkov

Vyhnite sa vyhľadávaniu bez výsledku pomocou rozšíreného vyhľadávania, ktoré spolupracuje so synonymami a pravopisnými chybami a zobrazuje relevantné výsledky produktov. Ponúkajte odporúčania na nedostupné produkty, takže aj keď je požadovaný produkt zákazníka vypredaný, môže si vybrať z podobných produktov.

Odchodu zákazníkov z vyhľadávania
Odchodu zákazníkov z vyhľadávania

Zákazníci, ktorí nemôžu nájsť požadované produkty, si ich nemôžu kúpiť a často opúšťajú vašu stránku bez úmyslu vrátiť sa, takže prichádzate aj o zákazníkov a potenciálny zisk. Vyhnite sa tomuto katastrofickému scenáru pomocou Luigi’s Box a pomôžte svojmu e-shopu produkovať viac spokojných zákazníkov a vyššie tržby.

Index vzťahov

Index portálu G2 vzťahu vo vyhľadávaní v e-shope

Zistite, ktoré faktory ovplyvňujú vzťahy medzi produktmi. V nižšie uvedenom grafe nájdete informácie o použiteľnosti, kvalite podpory a odporúčaniach našich zákazníkov.

Spoločnosť
  • Prípady použitia
  • Prípady použitia
  • Kvalita podpory
  • Iné faktory
Skóre
Luigi’s Box
  • Prípady použitia: 3.29
  • Prípady použitia: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.34
  • Iné faktory: 1.71
Prípady použitia: 3.29
Prípady použitia: 1.43
Kvalita podpory: 3.34
Iné faktory: 1.71
Skóre:
9.77
Constructor
  • Prípady použitia: 3.43
  • Prípady použitia: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.4
  • Iné faktory: 1.25
Prípady použitia: 3.43
Prípady použitia: 1.43
Kvalita podpory: 3.4
Iné faktory: 1.25
Skóre:
9.51
Searchspring
  • Prípady použitia: 3.29
  • Prípady použitia: 1.36
  • Kvalita podpory: 3.27
  • Iné faktory: 1.45
Prípady použitia: 3.29
Prípady použitia: 1.36
Kvalita podpory: 3.27
Iné faktory: 1.45
Skóre:
9.37
Algolia
  • Prípady použitia: 3.22
  • Prípady použitia: 1.29
  • Kvalita podpory: 3.1
  • Iné faktory: 1.67
Prípady použitia: 3.22
Prípady použitia: 1.29
Kvalita podpory: 3.1
Iné faktory: 1.67
Skóre:
9.28
Syte
  • Prípady použitia: 3.39
  • Prípady použitia: 1.41
  • Kvalita podpory: 3.47
  • Iné faktory: 0.75
Prípady použitia: 3.39
Prípady použitia: 1.41
Kvalita podpory: 3.47
Iné faktory: 0.75
Skóre:
9.02