Luigi’s Box sme nasadili na www.drmax.sk v apríli 2017. Už počas mesačného pozorovania sme odhalili množstvo menších i väčších nedostatkov priamo súvisiach s vyhľadavaním. Typický problém vyhľadávania bolo napr. (ne)zvládanie preklepov, alebo nenájdenie produktov, ktoré nie je možné kúpiť online. Ak takéto produkty vyhľadávač nenašiel, návštevníci si to mylne vysvetľovali tak, že ich Dr.Max nemá v ponuke ani v kamenných lekárňach.
Výrazné zlepšenie nastalo aj vo vyhľadávaní a pri aktívnych kampaniach v segmente Matka a dieťa.
Po vyhľadaní produktu, ktorý nebolo možné kúpiť v e‑shope sa podarilo návštevníkov presmerovať na samostatnú stránku, kde mali možnosť si overiť dostupnosť produktu na konkrétnych pobočkách.
S použitím Analytiky Luigi’s Box sa dajú tiež sledovať trendy vo vyhľadávaniach a nákupoch, na ktoré vplýva sezónnosť, počasie, prípadne aktuálna chorobnosť populácie.