Získajte lepší prehľad o výkonnosti vášho vyhľadávania
Zistite viac o tom, ako sa vaši zákazníci dostanú k produktom, ktoré hľadajú a ako objavujú nové. Kedy a prečo zákazníci opúšťajú váš e-shop bez nákupu alebo inej konverzie?
Využite tieto údaje na optimalizáciu nástrojov na objavovanie produktov a ďalšie zlepšovanie. Čím viac údajov, tým lepšie bude vaše vyhľadávanie.
Prispôsobte nákupné skúsenosti pomocou údajov z nástrojov s umelou inteligenciou
Náš analytický nástroj zhromažďuje dôležite údaje o kliknutiach, vyhľadávaní a nákupoch zákazníkov počas ich návštevy e-shopu.
Na základe týchto údajov môže každému zákazníkovi poskytnúť výsledky vyhľadávania, odporúčania produktov a zoznamy produktov na mieru.
Rozhodujte sa na základe relevantných dát a informácií
Využite efektívne analytické nástroje a zistite, ako vaši zákazníci vyhľadávajú produkty alebo značky. Identifikujte najdôležitejšie body v nákupnom procese a stratené príležitosti, ktoré by mohli zvýšiť vaše príjmy a využite tieto údaje na dosiahnutie vašich obchodných cieľov.
136%
rast konverzií pomocou pravidiel z Fixit
320%
rast konverzií obľúbených produktov
Offline A/B testovanie
Nástroj Luigi’s Box Analytics vám umožní otestovať vašu platformu v offline režime.
Vytvorte dve verzie jedného riešenia, nasaďte ich v rôznych situáciách, zhromaždite údaje a porovnajte, ktorá verzia prinesie lepšie výsledky.
Dôveruje nám viac ako 3 000 e-shopov
Spoznajte Luigi's Box Analytics
Objavte funkcie nástroja Luigi's Box Analytics a zistite, ako môžu pomôcť vášmu e-shopu.
Získajte jasnú predstavu o tom, ako vaši zákazníci objavujú produkty
Majte vždy najčerstvejšie informácie o svojom vyhľadávaní. Sledujte koľko zákazníkov používa vyhľadávanie, koľko konverzií prináša, ktoré vyhľadávania nezobrazujú žiadne výsledky, alebo kedy a prečo zákazníci odchádzajú bez uskutočnenia nákupu.
Pozrite si výkonnosť jednotlivých dopytov
Sledujte výkonnosť jednotlivých vyhľadávacích dopytov na svojom webe. Pomocou našej analytiky si môžete zobraziť dopyty s najvyššou mierou preklikov a iné, ktoré je potrebné vylepšiť.
Odhaľte vyhľadávania bez výsledkov a nerelevantný obsah
Zistite, či jednotlivé vyhľadávacie dopyty zobrazujú správne výsledky a či niektoré dopyty nevedú na stránky bez výsledku. Opravte problémy, aby ste neprichádzali o konverzie.
Optimalizácia zoradenia produktov
Zistite na akých pozíciách sa zobrazujú konkrétne produkty vo výsledkoch vyhľadávania a akú majú výkonnosť. Zvýšte výkon zmenou poradia alebo pozície výsledkov vyhľadávania podľa svojich potrieb kedykoľvek.
Získajte návrhy synoným
Dosahujte lepšie výsledky pomocou návrhov synoným. Luigi’s Box Analytics automaticky navrhuje synonymá hľadaných výrazov a umožňuje vám ich použiť na vylepšenie svojho vyhľadávania.
Ako to funguje? Jednoducho
Implementácia pozostáva zo štyroch jednoduchých krokov a zvládnete ju aj bez znalosti programovania
1. Vytvorte si účet
Trvá to len pár minút, stačí zadať základné údaje a účet si vytvoríte bezplatne.
2. Vložte skript
Jeden riadok kódu vložte do hlavičky svojho e-shopu alebo pomocou Správcu značiek Google.
3. Začnite sa zlepšovať
Po spustení Analytiky sa hneď dozviete, ako dosiahnuť lepšie výsledky.
4. Skúmajte ďalšie možnosti
Rozhodnite sa, či chcete využiť potenciál svojho e-shopu naplno pomocou ďalších nástrojov.
Spoznajte všetky riešenia Luigi's Box
Objavte ďalšie funkcie a možnosti použitia nástrojov Luigi's Box
Objavovanie produktov
Ukážte svojim zákazníkom relevantné produkty a povzbuďte ich, aby objavili nové.
Objavovanie produktovMerchandising
Propagujte produkty podľa vašich obchodných cieľov, zobrazujte ich v správnom čase a na správnych miestach v e-shope.
MerchandisingPersonalizácia
Ukážte svojim zákazníkom, že im rozumiete, vylepšite zážitok z nákupu vo vašom e-shope a zvyšujte tržby.
PersonalizáciaČasto kladené otázky
Ak ste odpoveď na svoju otázku nenašli v tejto sekcii, neváhajte nás kontaktovať.
Čo je inteligentný softvér pre e-shopy?
Ide o typ softvéru, ktorý e-shopom pomáha zhromažďovať, analyzovať a používať údaje na prijímanie informovaných rozhodnutí. Zvyčajne používa umelú inteligenciu, strojové učenie a ďalšie pokročilé algoritmy na analýzu údajov z viacerých zdrojov, ako sú údaje o predaji, o správaní zákazníkov a o trhu.
Hlavným cieľom takéhoto softvéru je poskytnúť e-shopom prehľad v reálnom čase, umožniť im optimalizovať stratégie a zvýšiť výnosy. Medzi najbežnešie takéto softvéry patria:
- Monitorovanie aktivity konkurencie, aby si e-shop zachoval konkurencieschopné postavenie na trhu.
- Analýza údajov o zákazníkoch, ako je nákupné správanie, preferencie a demografické údaje. Pomáha personalizovať a zlepšovať interakcie.
- Analýza obchodných údajov z rôznych zdrojov. Pomáha pri cenotvorbe, marketingu atď.
- Digitálny marketingový softvér, ktorý analyzuje výkonnosť kampaní a pomáha ich optimalizovať.
Ako môže analytika zlepšiť výkonnosť môjho obchodu?
Vyhľadávanie v e-shope prináša hneď niekoľko výhod:
- Pomôže vám identifikovať oblasti, v ktorých sa dá e-shop vylepšiť: produkty, stránky, nákupný proces.
- Pomôže vám spoznať svojich zákazníkov, zlepšiť ponuku a dojem zákazníkov.
- Pomôže vám optimalizovať kampane.
- Pomôže vám monitorovať konkurenciu a nezaostávať na trhu.
Ak chcem používať ostatné služby Luigi's Boxu, je potrebné používať aj Analytiku?
Áno, správny zber údajov o správaní je pre ostatné nástroje Luigi’s Box nevyhnutné. Všetky zozbierané údaje sa zobrazujú na prehľadných nástenkách, spracúvajú sa a následne využívajú v našich ostatných algoritmoch.