Získajte lepší prehľad o výkonnosti svojho vyhľadávania
Zistite viac o tom, ako sa vaši zákazníci dostanú k produktom, ktoré hľadajú a ako objavujú nové. Kedy a prečo zákazníci opúšťajú váš e‑shop bez nákupu alebo inej konverzie?
Využite tieto údaje na optimalizáciu nástrojov na objavovanie produktov a ďalšie zlepšovanie. Čím viac toho viete, tým lepšie bude vaše vyhľadávanie.
Prispôsobte nákupné prostredie pomocou údajov z nástrojov s umelou inteligenciou
Náš analytický nástroj zhromažďuje dôležite údaje o kliknutiach, vyhľadávaní a nákupoch zákazníkov počas ich návštevy e‑shopu.
Na základe týchto údajov môže každému zákazníkovi poskytnúť výsledky vyhľadávania na mieru, odporúčať produkty a zoradiť zoznamy produktov.
Rozhodujte sa na základe analytických informácií
Využite efektívne analytické nástroje a zistite, ako vaši zákazníci vyhľadávajú produkty alebo značky a ako sa správajú. Identifikujte najdôležitejšie body v nákupnom procese a stratené príležitosti, ktoré by mohli zvýšiť vaše príjmy a využite tieto údaje na dosiahnutie svojich obchodných cieľov.
136%
rast konverzií pomocou pravidiel z Fixit
320%
rast konverzií obľúbených produktov
A/B testovanie pred zverejnením
Nástroj Luigi’s Box Analytics vám umožní otestovať vašu platformu v offline režime.
Vytvorte dve verzie jedného riešenia, nasaďte ich v rôznych situáciách, zhromaždite údaje a porovnajte, ktorá verzia prinesie lepšie výsledky.
Dôveruje nám viac než 2 000 e‑shopov
Implementácia vyhľadávania, odporúčaní a analytiky Luigi’s Box vám zvýši konverzie.
Spoznajte Analytiku Luigi's Box
Objavte funkcie nástroja Luigi's Box Analytics a zistite, ako môžu pomôcť vášmu e‑shopu.
Získajte jasnú predstavu o tom, ako vaši zákazníci objavujú produkty
Vždy budete mať aktuálne informácie o svojom vyhľadávaní. Pozrite sa, koľkí zákazníci používajú vyhľadávanie, koľko konverzií prináša, ktoré vyhľadávania nezobrazujú žiadne výsledky alebo kedy a prečo zákazníci odchádzajú bez nákupu.
Pozrite si výkonnosť jednotlivých dopytov
Sledujte výkonnosť jednotlivých vyhľadávacích dopytov na svojom webe. Pomocou našej analytiky si môžete zobraziť dopyty s najvyššou mierou preklikov a iné, ktoré je potrebné vylepšiť.
Odhaľte vyhľadávania bez výsledkov a nerelevantný obsah
Zistite, či jednotlivé vyhľadávacie dopyty zobrazujú správne výsledky a či niektoré dopyty nevedú na stránky bez výsledku. Opravte problémy, aby ste neprichádzali o konverzie.
Optimaliácia zoradenia produktov
Zistite, na ktorých miestach vo výsledkoch vyhľadávania sa zobrazujú, akú majú výkonnosť a zlepšite ju správnym zoradením výsledkov vyhľadávania.
Získať návrhy synoným
Dosahujte lepšie výsledky pomocou návrhov synoným. Analytika Luigi’s Box automaticky navrhuje synonymá hľadaných výrazov a umožňuje vám hneď ich použiť na vylepšenie svojho vyhľadávania.
Ako to funguje? Jednoducho
Implementácia pozostáva zo štyroch jednoduchých krokov a zvládnete ju aj bez znalosti programovania
1. Vytvorte si účet
Trvá to len pár minút, stačí zadať základné údaje a účet si vytvoríte bezplatne.
2. Vložte skript
Jeden riadok kódu vložte do hlavičky svojho e‑shopu alebo pomocou Správcu značiek Google.
3. Začnite sa zlepšovať
Po spustení Analytiky sa hneď dozviete, ako zlepšovať výsledky e‑shopu.
4. Skúmajte ďalšie možnosti
Rozhodnite sa, či chcete využiť potenciál svojho e‑shopu naplno pomocou ďalších nástrojov.
Spoznajte všetky riešenia Luigi's Box
Objavte ďalšie funkcie a možnosti použitia nástrojov Luigi's Box
Objavovanie produktov
Ukážte svojim zákazníkom relevantné produkty a povzbuďte ich objavovať nové.
Objavovanie produktovMerchandising
Propaguje produkty podľa svojich obchodných cieľov, zobrazujte ich v správnom čase a na správnych miestach v e‑shope.
MerchandisingPrispôsobenie
Ukážte svojim zákazníkom, že im rozumiete, vylepšite nákupné prostredie vo svojom e‑shopy a zvyšujte výnosy.
PrispôsobenieČasto kladené otázky
Ak ste odpoveď na svoju otázku nenašli v tejto sekcii, neváhajte nás kontaktovať.
Čo je inteligentný softvér pre e‑shopy?
Ide o typ softvéru, ktorý e‑shopom pomáha zhromažďovať, analyzovať a používať údaje na prijímanie informovaných rozhodnutí. Zvyčajne používa umelú inteligenciu, strojové učenie a ďalšie pokročil algoritmy na analýzu údajov z viacerých zdrojov, ako sú údaje o predaji, o správaní zákazníkov a o trhu.
Hlavným cieľom takéhoto softvéru je poskytnúť e‑shopom prehľad v reálnom čase, umožniť im optimalizovať stratégie a zvýšiť výnosy. Medzi najbežnešie takéto softvéry patria:
- Monitorovanie aktivity konkurencie, aby si e‑shop zachoval konkurencieschopné postavenie na trhu.
- Analýza údajov o zákazníkoch, ako je nákupné správanie, preferencie a demografické údaje. Pomáha personalizovať a zlepšovať interakcie.
- Analýza obchodných údajov z rôznych zdrojov. Pomáha pri cenotvorbe, marketingu atď.
- Digitálny marketingový softvér, ktorý analyzuje výkonnosť kampaní a pomáha ich optimalizovať.
Ako môže vyhľadávanie v e‑shope zlepšiť jeho výkonnosť?
Vyhľadávanie v e-shpoe prináša hneď niekoľko výhod:
- Pomôže vám identifikovať oblasti, v ktorých sa dá e‑shop vylepšiť: produkty, stránky, nákupný proces.
- Pomôže vám spoznať svojich zákazníkov, zlepšiť ponuku a dojem zákazníkov.
- Pomôže vám optimalizovať kampane.
- Pomôže vám monitorovať konkurenciu a nezaostávať na trhu.
Ak chcem používať ostatné služby Luigi's Boxu, je potrebné používať aj Analytiku?
Áno, správny zber údajov o správaní je pre ostatné nástroje Luigi’s Box nevyhnutné. Všetky zozbierané údaje sa zobrazujú na prehľadných nástenkách, spracúvajú sa a následne využívajú v našich ostatných algoritmoch.