NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

Najväčšiemu predajcovi záhradných potrieb v Česku a na Slovensku sa vďaka Luigi's Boxu podarilo zvýšiť konverznú mieru našepkávača o 67 %.

Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

Najväčší predajca záhradných potrieb

Mountfield začínal pred 30 rokmi s jednou predajňou v stredočeských Mnichoviciach. Dnes je to najväčší predajca záhradných potrieb v Česku a na Slovensku so 77 kamennými predajňami.

S postupným rastom firmy rástol aj význam online predaja. V Mountfielde preto hľadali možnosti, ako rast čo najlepšie podporiť. Jednou z možností bolo vyhľadávanie.

Nedostatky existujúceho searchu

V Mountfielde efektivitu svojho vyhľadávania pravidelne sledovali v Google Analytics. Preto poznali jeho nedostatky a vedeli, kde je priestor na zlepšenie. Najzásadnejšie boli tieto dva problémy:

  • vyhľadávanie si nevedelo poradiť s preklepmi
  • našepkávač nebol dostatočne rýchly

Konkrétne prípady, v ktorých v Mountfielde zbytočne prichádzali o zákazníkov však videli až po nasadení nášho analytického nástroja Luigi’s Box Analytics, ktorý prehľadne združuje dáta o efektivite vyhľadávania.

Implementácia našepkávača

Na základe analytických dáta sa v Mountfielde rozhodli pre nasadenie nášho našepkávača. Na vyhodnotenie jeho efektivity sme porovnali obdobia 2 mesiace pred a 2 mesiace po nasadení nástroja (jún a júl 2019 vs. august a september 2019).

Increased search conversions by 33%

Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

David Linhart
Head of E-Commerce, Mountfield

Napriek 30 % poklesu kliknutí na produkty v našepkávači stúpol celkový počet konverzií z našepkávača o 33 %. Vyšší počet nákupov pri nižšom počte zobrazení produktov naznačuje, že výsledky v našepkávači od Luigi’s Boxu zobrazovali zákazníkom podstatne relevantnejšie produkty.

67,3%

zvýšenie konverznej miery z našepkávača

Pozitívny vplyv Luigi’s Boxu na predaje Mountfieldu potvrdzuje aj nárast konverznej miery z našepkávača o 67,3 %. Kým pri pôvodnom riešení predstavovala konverzná miera z našepkávača 5,2 %, po integrovaní Luigi’s Boxu stúpla až na 8,7 %.

Výsledky

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Konverzná miera z vyhľadávania Nay sa zvýšila o 600 %

Najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky Nay bol jedným z našich prvých zákazníkov. V Česku pôsobia pod značkou Electro World.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Ako Muziker spolu s Luigi’s Boxom vylepšili odporúčania produktov

Pripravení na inšpiráciu? Prečítajte sa na našu prípadovú štúdiu a dozviete sa ako Muziker a Luigi's Box spoločne zmenili online odporúčania produktov.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Nárast konverzií e-shopu Diego o 28 %

Diego je známy predajca podlahových krytín v regióne strednej a východnej Európy, ktorý sa rozhodol použiť riešenie Luigi's Boxu vo svojom e-shope a prinieslo mu to vynikajúce výsledky.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Exisport dosahuje impozantný nárast CTR v recommenderi o viac než 50%

Testy jednoznačne preukázali, že Recommender od Luigi’s Boxu má oveľa lepšie výsledky, ako pôvodné recommendre. Naviac nasadením v kategóriách získali ďalšie cenné transakcie.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Datart: Kúzlo za 19% nárastom konverzií? A/B test

Po vyhodnotení výsledkov A/B testov vyhľadávania sa Luigi's Box riešenie preukázalo ako preukázateľne lepšie oproti pôvodnej verzii.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;