O čom je searchandising
Searchandising je kombináciou pojmov Search a Merchandising.
Je to proces, v ktorom sa vyhľadávanie a merchandising stretávajú na jednom mieste, čo umožňuje e-commerce firmám propagovať vybrané produkty priamo v poli vyhľadávania a ľahko tak upútať pozornosť návštevníkov e-shopu.
Searchandising prináša mnoho výhod, pretože funguje ruka v ruke s tradičným vyhľadávaním v e-shope. Napríklad neodvádza pozornosť na iné časti webovej stránky a ponúka produkty priamo tam, kde ich zákazníci hľadajú. Zachováva prirodzený zážitok z nakupovania, pretože tieto searchandisingové zobrazovacie reklamy sú stále relevantné pre vyhľadávacie dotazy, ktoré zákazníci používajú, takže sa nezobrazujú žiadne nepodstatné produkty.
Jednoducho povedané, searchandising vám umožňuje vyzdvihnúť váš tovar z vášho e-shopu prostredníctvom funkcie Search, pričom zachováva relevantnosť vyhľadávania a zodpovedá jeho zámeru.
Prečo by ste mali venovať pozornosť searchandisingu
Hlavným dôvodom, prečo je potrebné venovať pozornosť searchandisingu, je to, že určite prináša výsledky. Všetky výsledky sú spojené s tým, že vo svojom e-shope máte k dispozícii efektívny vyhľadávač, na ktorom koncept searchandisingu stojí a ktorý ovplyvňuje správanie zákazníkov a prináša vyšší predaj.
Podľa našich vlastných údajov je pravdepodobnosť nákupu u návštevníkov, ktorí používajú vyhľadávanie, dvakrát vyššia. Ďalším zaujímavým faktom je, že poskytovanie kvalitnej možnosti vyhľadávania môže byť zodpovedné až za 50 % príjmov webovej stránky. V neposlednom rade 73 % e-shopov, ktoré sa zameriavajú na poskytovanie optimalizovaných možností vyhľadávania, uvádza viditeľné zvýšenie príjmov z vyhľadávania vďaka lepšej spokojnosti zákazníkov.
Teraz, keď sú vám tieto údaje predložené, ľahko pochopíte, prečo by sa searchandising mal stať bodom záujmu vášho podnikania. Jeho schopnosť propagovať produkty pri zachovaní prirodzených nákupných skúseností, ktoré zodpovedajú zámerom nakupujúcich, je v porovnaní s tradičnými metódami merchandisingu niečím jedinečným.
Štyri spôsoby, ako môže searchandising zvýšiť výkon vášho e-shopu
Tu je niekoľko vecí, ktoré môže searchandising urobiť pre váš e-shop:
Ako funguje searchandising?
Searchandising vám umožňuje uprednostniť špecifické obchodné potreby pred bežnými pravidlami vyhľadávania vo vyhľadávači vášho e-shopu.
Tento výkonný nástroj vám umožňuje prispôsobiť vaše obchodné ciele a zámery tým, že prostredníctvom funkcie Search uprednostníte určité produkty pred inými.
Aby vám toto riešenie vyhľadávania pomohlo poskytovať dokonalejšie výsledky, využíva umelú inteligenciu na sledovanie interakcií používateľov a hlásenie najvýkonnejších a menej výkonných produktov. Tieto údaje pomáhajú obchodníkom a manažérom produktov zlepšovať stratégiu merchandisingu, pracovať s vyhľadávanými výrazmi a propagovať najzaujímavejšie produkty pre svojich návštevníkov s cieľom zvýšiť online predaj.
Ako searchandising dosahuje výsledky?
Úsilie searchandisingu je poháňané kľúčovými funkciami vyhľadávania, ktoré sú často podporované umelou inteligenciou:
Synonymá
Niektorí online nakupujúci používajú iné vyhľadávacie výrazy ako presné názvy vo vašom katalógu produktov. Vyhľadávajú produkty pomocou slangu, nesprávne napísaných slov a synoným, čo môže zastaviť vaše úsilie bez ohľadu na to, aký je váš prístup k searchandisingu.
Dobré riešenia searchandisingu rozpoznávajú zámery používateľov a porovnávajú kľúčové slová zadané do vyhľadávacieho poľa s alternatívnymi vyhľadávacími výrazmi, aby poskytli súvisiace produkty namiesto stránok bez výsledkov.
Odporúčania pre synonymá
Luigi’s Box AI má strojové učenie, ktoré zhromažďuje často súvisiace hľadané výrazy a pomáha vám vytvoriť zoznam synoným. Môžete ho použiť na zlepšenie stratégie vo vyhľadávaní a poskytnúť vyššiu relevanciu vo výsledkoch vyhľadávania v akejkoľvek fáze nákupu.
Ak vyhľadávač zadá slovo “triko”, ale nedostane užitočné výsledky, a potom ho upraví na “tričko”, funkcia odporúčania synoným navrhne podobné kľúčové slová, ktoré pomôžu informovať váš zoznam synoným.
Vlastné kľúčové slová
Vlastné zoznamy kľúčových slov môžu byť účinné počas sviatkov, sezónnych udalostí a festivalov. To vám pomôže vytvoriť pokročilé techniky a taktiky searchandisingu, ktoré môžete použiť v správnych obdobiach roka, aby ste zákazníkom priniesli lepší zážitok a tiež väčšie zisky.
Môžete si vytvoriť prispôsobený zoznam produktov pre zákazníkov na letné dovolenky, ktorý napríklad bude obsahovať opaľovacie krémy, klobúky, plavky a slnečné okuliare. Produkty ako hrnčeky, tričká a darčekové koše s vianočnou tematikou sú atraktívne počas vianočného obdobia.
Stop words
Ďalším veľmi dôležitým riešením inteligentného vyhľadávania a marketingu sú stop words. Nástroj stop words obmedzuje výsledky vyhľadávania návštevníkov na presné položky namiesto náhodných súvisiacich kľúčových slov. To môže zvýšiť spokojnosť zákazníkov a znížiť pocit nespokojnosti počas nakupovania.
Namiesto toho, aby sa vám po zadaní výrazu “čokoláda” zobrazovali nápoje s čokoládovou príchuťou, stop words vyfiltrujú výsledky vyhľadávania na čokoládové tyčinky a vypíšu relevantné výsledky. Stop words vám môžu pomôcť vytvoriť jedinečný používateľský zážitok vo vašom e-shope.
Boostovanie produktov
Môžete podporiť určité produkty vo výsledkoch vyhľadávania na svojom e-shope alebo prispôsobiť, kde sa zobrazujú pre vybrané kľúčové slovo. Môžete tak uspokojiť požiadavky zákazníkov relevantnými produktmi, o ktorých nikdy nevedeli, čo vedie k zvýšeniu návratnosti investícií do internetového obchodu.
Boostovanie produktov je vhodné pre novinky, modernizované verzie produktov, výpredajové položky alebo sezónne položky, na ktoré počas nákupov pravdepodobne nikdy nepomysleli.
Reklamné bannery
Máte konkrétne produkty, ktoré chcete propagovať v určitom ročnom období? Využite digitálny marketing pomocou reklamných bannerov. Sú skvelé na propagáciu položiek z akejkoľvek kategórie produktov podľa vášho výberu.
Ponuku môžete propagovať zobrazením vybraných produktov na domovskej stránke vášho obchodu v blízkosti panela vyhľadávania. Táto stratégia upriami pozornosť kupujúcich na produkt, ktorý chcete, aby si prezreli.
Automatické dokončovanie návrhov
Tento nástroj poskytuje automaticky generované návrhy produktov, zatiaľ čo zákazníci zadávajú názvy produktov do vyhľadávacieho poľa. Môžete tak kontrolovať, ktoré produkty, značky alebo kategórie sa zobrazia pri vyhľadávaní zákazníkov.
Odporúčanie produktov, ktoré vaši návštevníci považujú za zaujímavé, môže pomôcť zvýšiť konverziu určitých ponúk. Vďaka tomu môžu získať aj nové nápady na produkty, ktoré si chcú kúpiť, alebo si pripomenúť produkty, ktoré si možno predtým zabudli kúpiť.
Learn-to-rank
Prehľadávanie množstva produktov v obchode môže zákazníkov e-shopu zaťažiť.
Sledujte, ako návštevníci interagujú s vaším e-shopom, a využite tieto informácie pri rozhodovaní o tom, ktoré produkty sa majú vo výsledkoch vyhľadávania umiestniť vyššie. Aby ste usmernili vyhľadávače, môžete na najvyššie miesta zaradiť produkty s najvyšším počtom kliknutí a zobrazení alebo tie, ktoré chcete rýchlo vypredať.
Personalizované výsledky
Vďaka možnosti personalizácie sa môžete postarať o každého návštevníka. Luigi’s Box využije správanie návštevníkov na internete, aby zistil, čo každý zákazník hľadá. Vo výsledkoch vyhľadávania bude propagovať iba súvisiace produkty.
Relevantné možnosti vyhľadávania sú kľúčom k zlepšeniu zážitku z nakupovania, ako aj výsledkov searchandisingu. Takáto personalizovaná skúsenosť môže premeniť približne 60 percent návštevníkov na stálych zákazníkov.
Optimalizované stránky bez výsledkov
Nedostupnosť produktu je často ignorovanou príležitosťou na propagáciu iných produktov a následne na zlepšenie skúseností zákazníkov.
Namiesto toho, aby ste stratili zákazníkov v prospech konkurencie, naša technológia vám pomôže premeniť nedostupnú stránku na zoznam odporúčaných alternatívnych produktov, ktoré by mohli zákazníkom predstaviť správne ponuky aj napriek tomu, že ich vybraný produkt nie je k dispozícii.
Koľko ma bude stáť searchandising?
Searchandising nemusí stáť veľa, a ak sa používa rozumne, môže vám priniesť výraznú návratnosť. Searchandising je jedným z komplexných riešení e-commerce vyhľadávania Luigi’s Boxu.
Túto funkciu a všetky ostatné nástroje na zvýšenie výkonnosti e-commerce podnikania môžete využívať v rámci Luigi’s Boxu bez dodatočných nákladov z vlastného vrecka. Stačí si predplatiť službu Luigi’s Box Search a zažiť kúzlo searchandisingu.
Začnite zarábať viac. Získajte plán na mieru s vysokou návratnosťou
Vypočítajte si odhadovanú cenu služby Luigi’s Box pre svoje webové stránky a zistite, o koľko môžete zvýšiť svoje príjmy.
- Odhadované zvýšenie príjmov s Luigi's Boxom
- Odhadované zvýšenie príjmov bez Luigi's Boxu
Konečná cena sa vypočíta na základe presných údajov, ako sú zobrazenia stránok, počet produktov a ďalšie dôležité faktory. Ak chcete získať presnú cenovú ponuku pre svoju firmu, kontaktujte nás.
Ako môžem integrovať searchandising do svojho e-shopu?
Integrácia nástrojov searchandisingu do e-shopov sa líši v závislosti od zvoleného riešenia. Napríklad vyhľadávanie Luigi’s Box Searchu s funkciami searchandisingu vo vašom e-shope sa môže uskutočniť v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Po vyplnení krátkeho formulára pridajte skript do hlavičky svojej webovej stránky a odošlite produktové feedy nášmu expertovi. Je to jednoduché. Nepotrebujete žiadne IT znalosti ani tím odborníkov. Ponúkame aj možnosti asistovanej integrácie pre tých, ktorí chcú túto službu navyše.
Luigi's Box je kompatibilný so všetkými webmi
Údaje o produktoch môžete do Luigi’s Boxu preniesť troma spôsobmi.
Stále nie ste presvedčení o tom, ako môže searchandising zlepšiť vaše podnikanie? Zarezervujte si ukážkový hovor s jedným z našich odborníkov a objavte nový svet možností.
- 30-dňová skúšobná verzia
- Nie je potrebná žiadna karta
- Zrušenie kedykoľvek
Všetky nástroje v jednom boxe
Spoznajte našu ponuku produktov pre e-shopy, ktorá zvyšuje predaje a konverzie.
Analytics
Nástroj Analytics sleduje kroky vašich zákazníkov na ceste vyhľadávania a objavovania produktov, odhalí vaše silné aj slabé stránky a ukáže čo zlepšiť.
Zistiť viacSearch a Autocomplete
Search zabezpečuje, aby sa vašim zákazníkom stále zobrazovali relevantné a prispôsobené výsledky, čím sa výrazne zvýšia vaše konverzie a predaje.
Zistiť viacRecommender
Recommender navrhuje relevantné produkty na doplnkový a krížový predaj podľa preferencií zákazníkov, a zvyšuje priemernú hodnotu objednávky.
Zistiť viacProduct Listing
Product Listing poskytuje prispôsobené a relevantné výpisy produktov pre vašich zákazníkov a umožňuje im tak poľahky nájsť správne produkty.
Zistiť viacKontaktujte nás a získajte viac informácií o Luigi’đ Boxe
Vyplňte formulár a spýtajte sa na všetko, čo vás o Luigi’s Boxe zaujíma. Naši odborníci vám odpovedia čo najskôr.
Často kladené otázky
Čo je searchandising?
Searchandising ponúka obrovskú príležitosť na to, aby ste prostredníctvom vyhľadávacieho nástroja čo najvýhodnejšie prezentovali svoje produkty v e-shope. Searchandising vám pomôže prispôsobiť výsledky vyhľadávania tak, aby ste zvýšili príjmy.
Je searchandising taký dôležitý, ako tvrdí väčšina majiteľov e-shopov?
Searchandising môže pomôcť vášmu e-shopu rôznymi spôsobmi, napríklad vie pomôcť zákazníkom pri objavovaní nových produktov, zvýšiť priemernú hodnotu nákupného košíka, zvýšiť udržanie kupujúcich alebo zvýšiť celkový predaj v e-shope.
Môžem si dovoliť balíček searchandising pre svoj malý e-shop?
Searchandising je súčasťou balíka Luigi’s Box Search. Jednoducho si predplaťte nástroj Luigi’s Box Search a využívajte všetky jeho funkcie vrátane online merchandise vyhľadávania.
Ako môžem integrovať Luigi's Box Search do svojho e-shopu?
Riešenie pre vyhľadávanie v e-shopoch od Luigi’s Boxu môžete do svojho vyhľadávača integrovať v štyroch jednoduchých krokoch: vytvorte si účet, vložte skript do svojho e-shopu, nájdite nové spôsoby zlepšovania a neustále odhaľujte nový potenciál.