Fastest Growing Products
March 2023, G2
Priveďte svojich zákazníkov k želaným produktom rýchlejšie
Prvým krokom zákazníka na ceste za produktmi je vyhľadávanie. Uľahčite im ho od prvej interakcie a pomôžte im nájsť tie správne produkty rýchlejšie. Využite prediktívne vyhľadávanie, ktoré automaticky dopĺňa dopyty zákazníkov, navrhuje nové produkty a pomocou NLP rozpozná zámer návštevy e-shopu.
Naučte sa hovoriť jazykom svojich zákazníkov
Hľadáte laptop alebo notebook? Nezáleží na tom, rozumieme obom. Skúšali ste niekedy hľadať značky ako Häagen-Dazs alebo Weihenstephan Hefe Weissbier?
Ak je odpoveď áno, potom viete, aké zložité môže byť správne zadať hľadaný výraz. Algoritmus pokročilého vyhľadávania Luigi’s Box rozpoznáva synonymá a nájde relevantné výsledky vyhľadávania aj pre dopyty s preklepmi alebo v rôznych jazykoch.
Preskúmajte SearchVylepšite prostredie e-shopu pomocou dynamických filtrov
Je pri hľadaní notebooku skutočne dôležitá príchuť? My si myslíme, že nie. Luigi’s Box automaticky zobrazuje iba najrelevantnejšie filtre pre každú kategóriu a stránku s výsledkami vyhľadávania, pričom vám ich zároveň umožňuje prispôsobiť. Je to také jednoduché.
Zobrazujtete najrelevantnejšie produkty v správnom poradí
Efektívne stránky zobrazenia produktov zjednodušia navigáciu a prehliadanie e-shopu. Na relevantné zoradenie produktov a presné odporúčania používame prispôsobené pravidlá a obchodné metriky, ako sú interakcie zákazníkov, úrovne zásob, marža a sezónnosť.
Takýto prístup je účinnejší než fulltextové vyhľadávanie a zabezpečí, že sa najvhodnejšie produkty budú zobrazovať na prvých miestach vo výsledkoch vyhľadávania, čo povedie k zvýšeniu konverzií a predajov.
Preskúmajte Product ListingInšpirujte zákazníkov pomocou odporúčaní relevantných produktov
Personalizované odporúčania zohrávajú významnú úlohu v procese objavovania produktov. Potešte vašich zákazníkov panelmi s odporúčanými produktami, ktoré môžete umiestniť kdekoľvek na vašom webe.
Pomôžte im objavovať úplne nové produkty, ktoré by ich mohli zaujať a podporte svoje obchodné ciele tým, že im navrhnete alternatívy s vyššou maržou, doplnkové produkty alebo novinky.
Preskúmajte RecommenderSpoznajte svojich zákazníkov a vylepšite ich dojem z nakupovania vo vašom e-shope
Viete, ako sa darí vášmu vyhľadávaniu? Čo vaši zákazníci vyhľadávajú najviac, prípadne, na čo najviac klikajú?
Využite údaje z vizuálnych prehľadov v nástroji Luigi’s Box Analytics a neustále vylepšujte svoje vyhľadávanie. Identifikujte slabé miesta a za pár kliknutí optimalizujte svoj e-shop.
Čím lepšie svojich zákazníkov poznáte, tým presnejšie im môžete odporúčať produkty.
Preskúmajte AnalyticsDôveruje nám viac ako 3 000 e-shopov
Spoznajte funkcie Luigi's Box na objavovanie produktov
Pozrite sa, čo všetko dokážu naše funkcie na objavovanie produktov a ako ich môžete použiť na svojom webe.
Prediktívny našepkávač
Uľahčite zákazníkom vyhľadávanie a zobrazujte navrhované produkty už počas zadávania vyhľadávacieho dopytu.
Prečítajte si viac o našepkávačiPrispôsobenie pomocou umelej inteligencie
Zvýšte predaje pomocou odporúčaní relevantných produktov na rôznych miestach v e-shope.
Prečítajte si viac o prispôsobeníOdporúčania produktov
Prispôsobené odporúčania produktov na krížový a doplnkový predaj produktov a balíčkov produktov.
Prečítajte si viac o nástroji RecommenderMožnosti merchandisingu
Zobrazujte tie správne produkty v správnom čase na správnom mieste v celom e-shope.
Prečítajte si viac o merchandisinguProduktové bannery
Propagujte určité produkty vo vyhľadávaní pomocou prispôsobiteľných produktových bannerov a motivujte zákazníkov k nákupom.
Learn More About BannersAnalytics
Zistite, akým spôsobom vaši zákazníci vyhľadávajú želané produkty a vylepšite na základe týchto poznatkov svoje vyhľadávanie a prostredie na objavovanie nových produktov
Learn More About AnalyticsČo vám prinesie objavovanie produktov od Luigi's Box?
- Viac konverzií a vyššie výnosy
Polovica všetkých výnosov v e-shopoch pochádza z vyhľadávania. Preto platí, že čím lepšie vyhľadávanie, tým vyššie výnosy. Napríklad zákazníci Luigi's Boxu zaznamenávajú v priemere 35 %-ný nárast predajov z vyhľadávania a o 13 % vyššie konverzie vďaka odporúčaniam produktov. - Lepšie nákupné prostredie
Čím presnejšie a rýchlejšie je vyhľadávanie, tým lepšie nákupné prostredie, no netreba zabúdať ani na stránky zobrazenia produktov a relevantné odporúčania produktov. S optimalizovaným nákupným prostredím sa zákazníkom nakupuje omnoho lepšie, sú spokojnejší a to vedie k vyšším konverziám. - Lojalita a udržanie zákazníkov
Spokojní zákazníci sú lojálni zákazníci. Ak sú vaši zákazníci spokojní, pretože v e-shope vždy rýchlo nájdu to, čo potrebujú a zároveň sa vedia orientovať v nákupnom prostredí, je vyššia pravdepodobnosť, že sa vrátia a nakúpia znova.
+35%
Priemerný nárast predaja
+13%
Priemerný nárast konverzií z košíka
Spoznajte svojich zákazníkov. Poskytnite každému návštevníkovi prispôsobené a prehľadné prostredie na objavovanie produktov a podporte tak predaj.
30-dňová bezplatná skúšobná verzia
Aj bez údajov z platobnej karty
Zrušenie kedykoľvek
Často kladené otázky
Ak ste odpoveď na svoju otázku nenašli v tejto sekcii, neváhajte nás kontaktovať.
Čo sa skrýva pod pojmom objavovanie produktov v e-shope?
Znamená to, že e-shop navrhuje a zobrazuje svojim zákazníkom nové produkty, ktoré by ich mohli zaujímať na základe ich predchádzajúcich záujmov alebo vyhľadávaní. Celý proces pozostáva z viacerých techník, ktoré spolu prinášajú tie najlepšie výsledky.
Prečo je dobré prostredie na objavovanie produktov pre e-shop dôležité?
Cieľom objavovania produktov v e-shope je poskytovať prispôsobené a prehľadné nákupné prostredie pre každého zákazníka zvlášť, aby zákazníci vždy našli presne to, čo potrebujú. Čím jednoduchší je nákupný proces, tým je vyššia pravdepodobnosť, že si zákazník nakúpi a bude spokojný, čo povedie k vyšším konverziám.
Aké sú hlavné funkcie objavovania poduktov v e-shopoch?
Patria medzi ne napríklad:
- Vyhľadávanie – inteligentné vyhľadávanie s našepkávačom je už pri objavovaní produktov základom. Vyhľadávací panel je prvý prvok vo vašom e-shope, s ktorým zákazníci interagujú. Umožnite im vyhľadávať požadované produkty čo najjednoduchšie a najefektívnejšie.
- Recommender – kľúčové je rovnako poskytovanie prispôsobených odporúčaní na základe histórie prehliadania a nákupov zákazníka a iných relevantných údajov, ako sú naposledy zobrazené položky, najpredávanejšie položky, preferovaná marža atď.
- Možnosti filtrovania – umožňujú zákazníkom filtrovať a triediť produkty v konkrétnych kategóriách na základe rôznych atribútov. Ušetrite zákazníkom čas a vyhnite sa zbytočnej frustrácii
- Merchandising – poskytovanie produktových obrázkov a videí vo vysokej kvalite pomôže používateľom predstaviť si produkty a informovanejšie sa rozhodovať. ďalšie spôsoby, ako možno propagovať konkrétne produkty sú produktové bannery, propagácia noviniek či jednotlivých položiek, pripnutie na pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania atď.
- Vyhľadávače produktov a dotazníky – pomôžte zákazníkom nájsť to, čo hľadajú, pomocou série otázok na zúženie rozsahu produktov, ktoré najlepšie vyhovujú ich preferenciám a potrebám.
- Integrácia sociálnych sietí – pomôžte zákazníkom objaviť nové produkty a značky prostredníctvom príspevkov na sociálnych sieťach a odporúčaní influencerov na Instagrame, Facebooku a ďalších platformách.
- Zoznamy prianí – umožňujú zákazníkom uložiť si požadované položky a produkty do zoznamov prianí a vrátiť sa k ich nákupu neskôr.