NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Našepkávač nám zvyšuje tržby o 100 000 EUR ročne

Luigi's Box prináša Electronic staru viac než 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu.

Našepkávač nám zvyšuje tržby o 100 000 EUR ročne

Prvý slovenský jednorožec

Electronic star je súčasťou globálnej e-commerce značky Berlin Brands Group (BBG), ktorú založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both v roku 2012. Ich 40 e-shopov predáva spotrebnú elektroniku a domáce spotrebiče v 26 krajinách sveta. Vďaka investícii americkej spoločnosti Bain Capital sa BBG stali prvou slovenskou firmou s miliardovou valuáciou.

More than €100,000/year thanks to Luigi’s Box

Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.

Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star

Prehliadaný potenciál searchu

Až 82 % návštevníkov e-shopu Electronic star search nepoužívalo, preto e-shop nepovažoval tento typ trafficu za obzvlášť dôležitý. Takto však nevenovali pozornosť zvyšným 18 % zákazníkov, ktorí search používali, ale nie vždy dostali relevantné výsledky a želané produkty.

Experimenty s našepkávačom

V apríli 2018 sa zástupcovia Electronic star stretli s Customer Success Managerom Luigi’s Boxu, ktorý im vysvetlil dôležitosť searchu ako obchodného kanálu. Electronic star sa tak rozhodol vyskúšať našepkávač. Luigi’s Box sa postaral o technickú implementáciu, takže na strane klienta nebolo potrebné zapojenie interných developerov. Výsledky na seba nenechali dlho čakať.

Search with Autcomplete on Electronicstar website.
Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.

Našepkávač predáva

Len malé percento zákazníkov pri hľadaní produktov využíva search. Pomer zákazníkov, ktorí pri hľadaní produktov využívajú našepkávač nie je veľký. Napriek tomu e-shopu prináša viac ako 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu, predovšetkým vďaka zvýšeniu konverznej miery, ktorá je o 40 % vyššia než pri pôvodnom searchi.

Electronic star si okamžite všimli pozitívne výsledky a rozhodli sa, že budú svojich zákazníkov vo využívaní searchu podporovať. Snažia sa o to, aby fungoval jednoduchšie, a zákazníci tak mohli rýchlejšie nachádzať produkty, ktoré si chcú kúpiť.

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Konverzná miera z vyhľadávania Nay sa zvýšila o 600 %

Najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky Nay bol jedným z našich prvých zákazníkov. V Česku pôsobia pod značkou Electro World.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Ako Muziker spolu s Luigi’s Boxom vylepšili odporúčania produktov

Pripravení na inšpiráciu? Prečítajte sa na našu prípadovú štúdiu a dozviete sa ako Muziker a Luigi's Box spoločne zmenili online odporúčania produktov.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;