Prečo sa niektoré vyhľadávania končia bez výsledkov?
Má to viacero dôvodov:
- Zákazníci robia preklepy.
- Konkrétnu položku máte v katalógu uvedenú pod iným názvom.
- Produkt môže byť vypredaný.
- Želaný produkt nemáte v ponuke.
- Používateľ použil výraz, ktorému vaše vyhľadávanie nerozumie.
Stránka bez výsledkov sa zobrazí vtedy, keď vaše interné vyhľadávanie nevie vygenerovať relevantné výsledky k určitému dopytu.
Ako sa čo najúčinnejšie zbaviť vyhľadávaní bez výsledkov v e-shope?
Najlepším spôsobom je použiť riešenie na vyhľadávanie a odporúčanie produktov využívajúci umelú inteligenciu. Taký nástroj pomôže vášmu e-shopu udržať si vernosť zákazníkov, zvýšiť konverzný pomer, získať viac nových zákazníkov a zvýšiť výnosy.
Čo sú výsledky vyhľadávania v e-shope?
Výsledky vyhľadávanie v e-shope sú zhody, ktoré sa nakupujúcim zobrazia po zadaní kľúčových slov alebo výrazov v e-shope. Výsledky vyhľadávania privedú zákazníkov k hľadaným produktov bez toho, aby museli prehliadať celý katalóg e-shopu.
Ak si nakupujúci chce kúpiť napríklad tenisky, môže jednoducho zadať tento dopyt a zobrazia sa mu všetky obľúbené značky tenisiek.
Koľko výsledkov vyhľadávania by malo vyhľadávanie v e-shope zobrazovať?
Počet produktov, ktoré by malo vaše vyhľadávanie zobraziť sa líši podľa toho, aké zariadenie zákazník používa. Ak napríklad nakupuje cez mobilné zariadenie, zobrazenie bude obmedzené na dve až tri položky na obrazovke. V stolových počítačoch sa môžu zobrazovať desiatky produktov naraz. Vždy však majte na pamäti, ž väčšina používateľov prehliada v mobilných zariadeniach a potom nakupujú na stolnom zariadení. Preto by váš web mal byť optimalizovaný aj pre mobilné zariadenia.