NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Kniha.cz: Celkový obrat se zvýšil o 35 %

Kniha.cz je veľký e-shop predávajúci knihy v Česku.

Kniha.cz: Celkový obrat se zvýšil o 35 %

+35 %

obrat

+23.6 %

CTR

+16.7 %

predaných položiek

E-shop vydavateľstva Mladá fronta Kniha.cz si želal uľahčiť nakupovanie svojim zákazníkom, a preto sa rozhodol pre personalizáciu webu.

Najprv sme testovali Persoo A/B testovaním, kde 50 % používateľov videlo personalizovaný variant a 50 % nepersonalizovaný variant. Celkový obrat sa počas mesačného A/B testu zvýšil o 34,3 %, a to najmä vďaka vyššiemu počtu zakúpených kníh na jednu transakciu.

Kde bol problém?

Miesta použité na cross-sell a up-sell obsahovali výber kníh, ktorý bol pre každého návštevníka rovnaký

Ako to dopadlo?

Vďaka personalizovaným odporúčaniam si ľudia kupujú viacero kníh od toho istého autora naraz; či už ide o pokračovanie, alebo ich jednoducho zaujme meno obľúbeného autora.

Domovská stránka

Persoo

Do našej ponuky sme pridali produktový riadok a nazvali sme ho novinkami. Personalizovaný výpis kníh zodpovedá preferenciám zákazníkov, ako aj aktuálnym knižným trendom.

Kategória

Persoo

Do kategórie sme pridali prvý riadok s odporúčaniami kníh, ktoré zodpovedajú kategórii, záujmom zákazníka a aktuálnemu dopytu po knihách alebo knižným trendom. Tým, že Persoo uľahčuje zákazníkom nákup a odporúča im vhodné knihy, zvyšuje konverziu.

Detail knihy

Persoo

V detaile produktu sme do prvého riadku umiestnili knihy z rovnakej kategórie, ktoré zodpovedajú záujmu zákazníka a majú potenciál upútať jeho pozornosť. V druhom riadku sme umiestnili knihy z iných kategórií, ktoré súvisia s prezeranou knihou.

Košík

Persoo

Posledné umiestnenie Persoo je umiestnené v košíku, kde Persoo zobrazuje knihy, ktoré majú šancu vzbudiť záujem.

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;