NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Snowbitch: Nárast vracajúcich sa používateľov o 27 %

Snowbitch predáva mladú, streetovú, skate módu.

Snowbitch: Nárast vracajúcich sa používateľov o 27 %

+24 %

obrat

+27 %

vracajúci sa používatelia

+7.8 %

konverzný pomer

Kde bol problém?

Na webe boli odporúčané úplne štandardné, ručne vybrané produkty. Pridali sme prepojenia medzi produktami - čo k čomu kúpiť, odporúčania na základe osobného vkusu (farby, značky, typ oblečenia) a tiež dlhodobé a krátkodobé trendy pre prípad, že by niektoré položky boli zrazu supermoderné.

Ako to dopadlo?

Správanie návštevníkov sa zmenilo - zostávajú na stránke o niečo dlhšie, prezrú si viac stránok, ale čo je najdôležitejšie, častejšie sa vracajú. Zaznamenali sme 27 % nárast návštev od vracajúcich sa návštevníkov. Dosiahli sme to zlepšením miery konverzie o 7,8 %, zvýšením počtu návštev na návštevníka a zvýšením priemernej objednávky o 1,7 %. Asistované meranie konverzie bolo veľmi úspešné, pričom Persoo ovplyvnilo polovicu všetkých predajov. Asistované konverzie zaznamenali aj zvýšenie priemernej hodnoty objednávky.

Domovská stránka

Bez Persoo

Na HP boli v odporúčaní ručne nastavené novinky. V záplave značiek sa zákazník ťažko orientoval.

S Persoo

Pridali sme personalizované odporúčania na základe predchádzajúceho správania – t. j. čo si zákazník pozeral, aké typy oblečenia (plavky), aké farby a aké značky. CTR sa zvýšilo päťnásobne na 16,5 %.

Kategórie produktov

Bez Persoo

V kategóriách neboli žiadne odporúčania. Zákazník tak musel vyhľadávať, filtrovať a stránkovať.

S Persoo

Zoradili sme filter podľa osobných preferencií a umiestnili sme ho do prvého riadku produktového radu. Zohľadnili sme preferovanú farbu, značku, čo si podobní návštevníci prezerajú, čo zákazník ešte nevidel, produkty s označením (tip, novinka, akcia), s miernou preferenciou viac predaných a prezretých produktov. Chápeme, že pre chlapov to vyzerá rovnako – plavky ako plavky. Ale verte, že vybrať si správnu farbu je naozaj drina. CTR vďaka tomu vyskočilo na 9,8 %.

Detail produktu

Bez Persoo

V detaile produktu nebolo žiadne odporúčanie. Zákazníka nenapadlo kúpiť si druhý vrchný diel s rovnakými ladiacimi plavkami.

S Persoo

Pod detailom produktu sme umiestnili dva rady produktov. Jeden s naposledy zobrazenými produktmi a druhý s produktmi z rovnakej kategórie odporúčanými podľa preferencií zákazníka. CTR odporúčaní sa zvýšilo na 47,1 % CTR naposledy zobrazených produktov bolo 10,2 %.

Predkošík

Bez Persoo

V predkošíku neboli žiadne odporúčania, aká škoda.

S Persoo

Do predkošíku sme umiestnili rad s produktami, ktoré majú odkaz na to, čo zákazník vložil do košíka. Odkaz sa počítal z produktov, ktoré ostatní zákazníci s daným produktom najviac kupujú. CTR v predkošíku sa zvýšilo na 5,2 %.

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;