+24 %
obrat
+27 %
vracajúci sa používatelia
+7.8 %
konverzný pomer
NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.
Snowbitch predáva mladú, streetovú, skate módu.
obrat
vracajúci sa používatelia
konverzný pomer
Na HP boli v odporúčaní ručne nastavené novinky. V záplave značiek sa zákazník ťažko orientoval.
Pridali sme personalizované odporúčania na základe predchádzajúceho správania – t. j. čo si zákazník pozeral, aké typy oblečenia (plavky), aké farby a aké značky. CTR sa zvýšilo päťnásobne na 16,5 %.
V kategóriách neboli žiadne odporúčania. Zákazník tak musel vyhľadávať, filtrovať a stránkovať.
Zoradili sme filter podľa osobných preferencií a umiestnili sme ho do prvého riadku produktového radu. Zohľadnili sme preferovanú farbu, značku, čo si podobní návštevníci prezerajú, čo zákazník ešte nevidel, produkty s označením (tip, novinka, akcia), s miernou preferenciou viac predaných a prezretých produktov. Chápeme, že pre chlapov to vyzerá rovnako – plavky ako plavky. Ale verte, že vybrať si správnu farbu je naozaj drina. CTR vďaka tomu vyskočilo na 9,8 %.
V detaile produktu nebolo žiadne odporúčanie. Zákazníka nenapadlo kúpiť si druhý vrchný diel s rovnakými ladiacimi plavkami.
Pod detailom produktu sme umiestnili dva rady produktov. Jeden s naposledy zobrazenými produktmi a druhý s produktmi z rovnakej kategórie odporúčanými podľa preferencií zákazníka. CTR odporúčaní sa zvýšilo na 47,1 % CTR naposledy zobrazených produktov bolo 10,2 %.
V predkošíku neboli žiadne odporúčania, aká škoda.
Do predkošíku sme umiestnili rad s produktami, ktoré majú odkaz na to, čo zákazník vložil do košíka. Odkaz sa počítal z produktov, ktoré ostatní zákazníci s daným produktom najviac kupujú. CTR v predkošíku sa zvýšilo na 5,2 %.