NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %
gandalf logo

Gandalf.com.pl, ktorý bol pôvodne založený ako online kníhkupectvo v roku 2004, sa vyvinul vo významný poľský e-shop, ktorého hlavnou cieľovou skupinou sú ľudia so záujmom o literatúru, kultúru a zábavu. Využíva moderné logistické a e-commerce riešenia na poskytovanie výnimočných služieb a zabezpečenie rýchleho dodania širokého sortimentu viac ako 300 000 produktov vrátane kníh, audiokníh, elektronických kníh, hudby, filmov, hier, hračiek, papierových výrobkov a kozmetiky. Vďaka svojmu odhodlaniu sa Gandalf.com.pl stal miestom, ktoré navštevujú milióny ľudí v Poľsku, ktorí chcú obohatiť svoje domáce zbierky o nové predmety z oblasti kultúry a zábavy.

Vývoj vlastného vyhľadávača je nákladný

Tím v Gandalf.com.pl sa rozhodol vylepšiť svoj vyhľadávač, no neboli si istí, či ďalej vyvíjať už existujúci, ktorý mali na stránke, alebo si vybrať hotové riešenie, ktoré je k dispozícii na trhu. Po preskúmaní trhu si uvedomili, že vývoj vo vlastnej réžií by bol náročný a preto nadviazali spoluprácu s Luigi’s Boxom. Čas a jednoduchosť implementácie boli rozhodujúcimi faktormi pri rozhodovaní a Luigi’s Box dokonale splnil všetky funkčné požiadavky.

Funkcia Search od Luigi's Boxu na stránke Gandalf's

Prekvapivo jednoduchá integrácia

Tím Gandalf.com.pl ocenil jednoduchú implementáciu a rýchle nasadenie Luigi’s Boxu na ich e-shope. Po implementácii sme sa dohodli na vykonaní A/B testovania, v ktorom sme otestovali ich pôvodné riešenie vyhľadávania s riešením Luigi’s Boxu.

A/B testovanie vyhľadávania prebiehalo od 13. januára do 12. februára 2023 a jeho hlavným cieľom bolo zistiť, či používanie funkcie Search od Luigi’s Boxu spôsobí na polovici relácií nárast predaja, transakcií a AOV.

Príjmy zo Searchu

Transakcie zo Searchu

AOV zo Searchu

Miera konverzie zo Searchu

Po nasadení Luigi’s Boxu v e-shope Gandalf sme zaznamenali zvýšenie miery konverzie a priemernej hodnoty objednávky.

Pozrite sa, ako sa vyhľadávanie Luigi’s Box bez problémov dopĺňa s dizajnom Gandalf.com.pl:

Luigi's Box Search implemented at Gandalf website
Luigi's Box Search implemented at Gandalf website

Ďalšie zlepšovanie

Spolupráca medzi Luigi’s Boxom a tímom Gandalf sa tu však nekončí. Naši customer success manažéri sa starajú o to, ako naše produkty pomáhajú klientom, a aktívne komunikujú s Gandalf tímom , aby im pomohli vyťažiť z Luigi’s Boxu maximum. Po úspešnom spustení naši špecialisti pracovali na doladení funkcie Search tak aby bola dokonale prispôsobená e-shopu a jeho obchodným cieľom.

Pokračovali sme v práci na:

  • Boostovaní produktov na základe atribútov, ako je obľúbenosť, trendovosť a dostupnosť – prebehlo dodatočné školenie na využitie tejto funkcie pomocou aplikácie Luigi’s Box.
  • Optimalizácii filtrovania a pridávania ďalších parametrov špeciálne pre učebnice počas vrcholiacej školskej sezóny.
  • Zlepšení funkcie Našepkávač pridaním ďalšieho informačného poľa do výsledkov – napr. pevná väzba, viazaná väzba, audio alebo e-kniha, ak ide o napríklad o knihy.

Higher revenue from the search on half the sessions

Luigi’s Box was quick and easy to integrate. It not only visibly improved our search results but allowed us to constantly optimize them as well. Luigi’s team of specialists gave us first-class support from day one, which continued even after the end of testing, tweaking the performance to meet both user and business needs.

Anna Muszyńska
E-Commerce Analyst, Gandalf

Zhrnutie

Po nasadení funkcie Search došlo k nárastu:

  • +10,83 % v hodnote konverzií
  • +2,7 % v transakciách
  • +9,40 % priemernej hodnoty objednávky
  • +4,42 % miery konverzií

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;