NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Etravel.cz: Zvýšenie obratu o 34 %

Etravel.cz je predajca lokálnych aj medzinárodných zájazdov. Cieľom bolo čo najviac zvýšiť obrat.

Etravel.cz: Zvýšenie obratu o 34 %

+34 %

zvýšenie obratu

+36 %

počet transakcií

+8 %

priemerná hodnota objednávky

Etravel.cz sa zameriava na predaj domácich a zahraničných cestovateľských zájazdov. Ich cieľ bol jednoduchý. Zistiť, o koľko percent zvýšime obrat, ak začneme odporúčať zájazdy na mieru.

Kde bol problém?

Mnohých ľudí pri výbere zájazdu postihla rozhodovacia paralýza. Inými slovami, bezcieľne prezerali desiatky zájazdov a nevybrali si. Tým, že sme im predstavili zájazdy, ktoré boli pre nich najvhodnejšie, dokázali sme ich postrčiť k nákupu.

What client said?

„I have to admit that I was surprised by the benefits that personalization has brought for us. Now I feel like the whole page is on a different level. Not speaking only about hard numbers but the overall benefit for users too. I also appreciate the flexible approach which allowed us to implement things unique for our field of business.“

Vojtěch Schlesinger
Etravel.cz

Domovská stránka

S Persoo

Na hlavnej stránke sme nasadili všeobecné odporúčania spolu so zobrazením nedávno prezretých zájazdov.

Kategórie zájazdov

S Persoo

Na stránke s kategóriami sme vybrali najatraktívnejšie zájazdy pre daného používateľa v závislosti od jeho cenových preferencií a aktuálnych alebo minulých záujmov. Políčka sme umiestnili do spodnej časti stránky.

Detaily o zájazde

S Persoo

Na detail zájazdu sme umiestnili boxy s alternatívnymi alebo cross-sell ponukami. Pre tieto odporúčania sme vybrali spodnú časť detailu zájazdu.

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;