Ako sme pomohli členovi najväčšej lekárenskej siete v EÚ zvýšiť pomer konverzií z vyhľadávania o 9,49 % vďaka nášmu intuitívnemu vyhľadávaniu.
230 000 000 €
Ročný obrat BENU – člena najväčšej farmaceutickej siete v EÚ – PHOENIX Group.
Luigi’s Box bol založený v roku 2017 ako reakcia na nízku úroveň webového vyhľadávania v internetových obchodoch. Naša technológia využíva umelú inteligenciu a strojové učenie na optimalizáciu poradia výsledkov vyhľadávania a rozpoznávanie synoným.
Premárnené príležitosti na konverzie
- Zákazníci nevedeli nájsť žiadané produkty, ak ich názov nezadali presne
Riešenie: S intuitívnym vyhľadávaním sú zákazníci schopní nájsť relevatné produkty aj keď ich názvy zadajú s preklepom, použijú alternatívne alebo slangové pomenovanie. - Vyhľadávanie sa nepustilo pokiaľ zadaná fráza neobsahovala aspoň 3 znaky
Riešenie: Náš našepkávač zákazníkom ponúka výsledky už od prvého znaku. Takýmto spôsobom dochádza k okamžitej interakcii zákazníka s e‑shopom BENU, čo prispieva k udržaniu jeho pozornosti a zvyšuje pravdepodobnosť nákupu - Počas pandémie covid-19 zákazníci nevedeli nájsť akútne medicínske produkty
Riešenie: Náš algortimus sa neustále učí, a preto je schopný zaznamenať zmeny v používateľskom správaní, rozpoznať krízovú situáciu a poskytnúť zákazníkom aktuálne informácie a výsledky vyhľadávania.
Jednoduchá integrácia intuitívneho vyhľadávania
Pilot spustený bez klientovho IT tímu
Pilotnú verziu našepkávača sme spustili na webe Benulekaren.sk bez potreby zapojenia IT oddelenia BENU. Klient poskytol XML feedy a aplikácia nášho skriptu bola s pomocou Google Tag Managera hračkou. Ušetrený čas sme tak mohli venovať hladkému spusteniu pilota.
O integráciu sa postaral Luigi’s Box
Implementácia vyhľadávania s našepkávačom prebehla hladko vďaka aktívnej spolupráci PeckaDesign (poskytovateľ e‑shopovej platformy) a Luigi’s Boxu. Developeri z PeckaDesign využili API integráciu na umožnenie okamžitej synchronizácie informácií o produktoch.
Ukážka z e‑shopu BENU
Luigi’s Box priniesol okamžité zlepšenie interkacie zákazníkov s vyhľadávaním. Pre porovnanie pohnite slidrom.
Výsledky
Aby sme zistili, či je nové vyhľadávanie efektívne, porovnali sme ho s pôvodným riešením v A/B teste. Test prebiehal od 27. júna do 26. júla 2020. Traffic bol rozdelený A: 55.71%, B: 44.29%. Čísla hovoria jasnou rečou:
Luigi’s Box zvýšil konverznú mieru vyhľadávania o 9,49 %!
Nepretržitá zákaznícka podpora
Počas celej doby trvania A/B testu, ale aj po integrácii vyhľadávania členovia tímu Luigi’s Box aktívne komunikovali s produktovými manažérmi BENU a poskytovali podporu dodávateľovi e‑shopovej platformy PeckaDesign.