NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Cycology: Zvýšenie obratu o 37 %

S neustále rastúcou popularitou online predaja sa Cycology snaží držať krok s najnovšími trendmi.

Cycology: Zvýšenie obratu o 37 %

+33 %

Priemerná hodnota objednávky

+8 %

Miera konverzie

+37 %

Zvýšenie príjmov

Po implementácii personalizačných boxov a personalizovaného vyhľadávania sa nám podarilo zvýšiť priemernú hodnotu objednávky o 33 % a výrazne sme zvýšili aj ostatné hodnoty.

Cycology založil v roku 2013 ako malý eshop o ktorý sa staral jediný človek – majiteľ Tomáš Svoboda. Koncom roka 2014 bola otvorená prvá predajňa s rozlohou približne 40 m2 a do firmy vstúpil ďalší človek, Jan Nemec, ktorý sa stal spoločníkom. K dnešnému dňu má Cycology nový responzívny eshop, ktorý prešiel v priebehu rokov mnohými zmenami, dve predajne s rozlohou 100m2, skladové priestory s rozlohou približne 600m2 a 15 zamestnancov.

Kde bol problém?

Spoločnosť CYCOLOGY chcela zvýšiť obrat e-shopu, počet transakcií a priemernú hodnotu objednávok.

Whay Cycology said about Persoo?

"In winter time of 2019 we had started to personalized our eshop and by coincident in the same time we were contacted by Persoo with their solution and more over with analysis whats wrong and how to improve that. I would like to personally thanks to Pavel Pinkas and Alex Devero who helped us beyond our expectation. Due to their know how we do have the best search available, our customers are supersatisfied. More over we have product recommendation boxes and especially pre basket personalized offers rapidly increased order value. I can only recommend Persoo!"

Ondřej Bereckei
CEO, Cycology

Personalizované vyhľadávanie a našepkávač

Persoo

Na web sme implementovali našepkávač a výsledky vyhľadávania, ktoré dokážu porozumieť požiadavke klienta, aj keď je napísaná s preklepmi a nepresne. Vyhľadávací algoritmus kombinuje faktory predaja, prehliadania produktov a osobných preferencií zákazníka.
Vzhľad našepkávača a výsledkov vyhľadávania sme prispôsobili dizajnu webu tak, aby ho zákazník vnímal ako jeho súčasť.

Upsell a cross-sell v predkošíku

Persoo

Do predkošíka sme vložili box s kombináciou upsell a cross-sell algoritmov, ktoré odrážajú osobné preferencie zákazníka a zohľadňujú produkty z vyšších cenových kategórií.
Primárnymi faktormi výberu produktov sú spoluredávané kategórie, spolupredávané produkty, predajnosť navrhovaných produktov a preferencie návštevníkov.

Top produkty v kategóriách

Persoo

Pre návštevníkov, ktorí hľadajú produkt v konkrétnej kategórii, sme pripravili box s najpredávanejšími produktmi.
Najpredávanejšie produkty uľahčujú zákazníkovi rozhodovanie. Šablónu sme štylizovali tak, aby odrážala dizajn webu.
Personalizačný algoritmus kombinuje najpredávanejšie a najčastejšie zobrazované produkty spolu s tým, čo kupujú podobní zákazníci v danej kategórii.

Alternatívne produkty v detaile produktu

Persoo

Podľa našich skúseností sú alternatívy v detailoch výrobkov vhodné najmä z hľadiska pohodlia zákazníkov. Návštevník sa pri prezeraní každého produktu nemusí vracať späť na výpis kategórie produktu, ale môže sa pozrieť na ďalšie alternatívy priamo v rámci prezeraného produktu.

Naposledy zobrazené produkty na HP

Persoo

Dôležitým prvkom, ktorý výrazne zvyšuje komfort zákazníkov pri nakupovaní, je pole Naposledy navštívené. Ponúka niekoľko umiestnení takéhoto boxu. Z našich čísel všetko hovorí v prospech jeho umiestnenia priamo na HP e-shopu.

 

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;