+33 %
Priemerná hodnota objednávky
+8 %
Miera konverzie
+37 %
Zvýšenie príjmov
NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.
S neustále rastúcou popularitou online predaja sa Cycology snaží držať krok s najnovšími trendmi.
Priemerná hodnota objednávky
Miera konverzie
Zvýšenie príjmov
Po implementácii personalizačných boxov a personalizovaného vyhľadávania sa nám podarilo zvýšiť priemernú hodnotu objednávky o 33 % a výrazne sme zvýšili aj ostatné hodnoty.
Cycology založil v roku 2013 ako malý eshop o ktorý sa staral jediný človek – majiteľ Tomáš Svoboda. Koncom roka 2014 bola otvorená prvá predajňa s rozlohou približne 40 m2 a do firmy vstúpil ďalší človek, Jan Nemec, ktorý sa stal spoločníkom. K dnešnému dňu má Cycology nový responzívny eshop, ktorý prešiel v priebehu rokov mnohými zmenami, dve predajne s rozlohou 100m2, skladové priestory s rozlohou približne 600m2 a 15 zamestnancov.
Na web sme implementovali našepkávač a výsledky vyhľadávania, ktoré dokážu porozumieť požiadavke klienta, aj keď je napísaná s preklepmi a nepresne. Vyhľadávací algoritmus kombinuje faktory predaja, prehliadania produktov a osobných preferencií zákazníka.
Vzhľad našepkávača a výsledkov vyhľadávania sme prispôsobili dizajnu webu tak, aby ho zákazník vnímal ako jeho súčasť.
Do predkošíka sme vložili box s kombináciou upsell a cross-sell algoritmov, ktoré odrážajú osobné preferencie zákazníka a zohľadňujú produkty z vyšších cenových kategórií.
Primárnymi faktormi výberu produktov sú spoluredávané kategórie, spolupredávané produkty, predajnosť navrhovaných produktov a preferencie návštevníkov.
Pre návštevníkov, ktorí hľadajú produkt v konkrétnej kategórii, sme pripravili box s najpredávanejšími produktmi.
Najpredávanejšie produkty uľahčujú zákazníkovi rozhodovanie. Šablónu sme štylizovali tak, aby odrážala dizajn webu.
Personalizačný algoritmus kombinuje najpredávanejšie a najčastejšie zobrazované produkty spolu s tým, čo kupujú podobní zákazníci v danej kategórii.
Podľa našich skúseností sú alternatívy v detailoch výrobkov vhodné najmä z hľadiska pohodlia zákazníkov. Návštevník sa pri prezeraní každého produktu nemusí vracať späť na výpis kategórie produktu, ale môže sa pozrieť na ďalšie alternatívy priamo v rámci prezeraného produktu.
Dôležitým prvkom, ktorý výrazne zvyšuje komfort zákazníkov pri nakupovaní, je pole Naposledy navštívené. Ponúka niekoľko umiestnení takéhoto boxu. Z našich čísel všetko hovorí v prospech jeho umiestnenia priamo na HP e-shopu.