+ 5.4 %
Používanie vyhľadávania po implementácii riešenia Luigi's Boxu
+ 28 %
celkové konverzie
300 000
mesačný počet návštevníkov maďarskej verzie webu
NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.
Diego je známy predajca podlahových krytín v regióne strednej a východnej Európy, ktorý sa rozhodol použiť riešenie Luigi's Boxu vo svojom e-shope a prinieslo mu to vynikajúce výsledky.
Diego je maďarská firma so zameraním na laminátové a vodotesné podlahové krytiny, koberce, čistiace prostriedky, vonkajšie umelé trávniky a podobné produkty. V rámci regiónu strednej a východnej Európy pôsobia na troch trhoch: v Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.
Diego má v týchto krajinách 150 kamenných predajní a takisto sa zameriava na online predaj. Spoločnosť je známa svojim priateľským prístupom a pri predaji kladie najväčší dôraz na záujmy zákazníkov, preto sa tento prístup snaží preniesť aj do online prostredia svojho e-shopu.
Používanie vyhľadávania po implementácii riešenia Luigi's Boxu
celkové konverzie
mesačný počet návštevníkov maďarskej verzie webu
Keď vo firme Diego začali hľadať riešenie vyhľadávania a objavovania produktov, ktoré by ideálne spĺňalo podmienky pre ich web, mali viaceré očakávania.
V prvom rade si spoločnosť Diego chcela zvoliť šikovnejšie riešenie než to predošlé. V minulosti totiž museli mnohé vyhľadávacie dopyty zadávať manuálne a nemohli sa spoľahnúť na umelú inteligenciu, ktorá by si s ich problémami poradila. Firma hľadala riešenie, ktoré si poradí s preklepmi, nesprávnym pravopisom či rôznymi gramatickými tvarmi.
Luigi’s Box sa ukázal ako ideálne riešenie, pretože ponúka funkcie na automatickú opravu a spracovanie preklepov. Keďže Diego pôsobí prevažne v Maďarsku, bolo dôležité, aby vyhľadávanie zvládlo aj spracovanie prirodzeného jazyka v maďarčine.
V maďarčine sa významy a gramatické funkcie slov menia a rozvíjajú pomocou rôznych prípon, a to môže byť náročné na spracovanie pre väčšinu vyhľadávaní. Luigi’s Box obsahuje funkcie na pokročilé spracovanie jazyka, ktoré bez problémov ovládajú aj maďarčinu. To všetko vďaka tomu, že máme špeciálny tím lingvistov, ktorí nám pomáhajú neustále vylepšovať nástroj Search v maďarčine tak, aby vytváral čo najlepšie prostredie vyhľadávania aj v tomto jazyku. To isté platí pre ostatné dva jazyky – rumunčinu a slovenčinu.
Spoločnosť Diego takisto potrebovala riešenie, ktoré sa dá do veľkej miery prispôsobiť a dokáže zákazníkom zobrazovať výsledky na mieru na základe preferencií a predstáv. Hlavnou výhodou Luigi’s Boxu je v tomto prípade, že sa naše riešenie dá prispôsobiť v krátkodobom aj dlhodobom horizonte a zobrazuje výsledky na mieru pre každého používateľa.
Naše funkcie nám umožňujú zhromažďovať dôležité údaje o predchádzajúcich vyhľadávaniach, zisťovať, čo sa konkrétnym zákazníkom pári a zoradiť podľa toho produkty. Každému zákazníkovi sa zobrazí prispôsobené prostredie vyhľadávania vďaka našej umelej inteligencii, preto sa nikdy nestane, že by sa zákazníkom zobrazovali nepresné či nerelevantné výsledky. Táto služba zvýšila pravdepodobnosť, že návštevníci webu spoločnosti Diego na ňom aj nakúpia, pretože vyhľadávanie je teraz rýchlejšie a presnejšie.
Spoločnosť Diego sa rozhodla implementovať vyhľadávanie Luigi’s Box Search na svojom webe s cieľom vytvárať prispôsobené prostredie na vyhľadávanie a objavovanie produktov. Nástroje Luigi’s Boxu sme na webe Diego spustili 24. augusta 2023 a výsledky už po dvoch týždňoch vyzerali veľmi sľubne.
V prvom rade sme zaznamenali, že návštevníci webu začali používať vyhľadávanie častejšie. Počet používateľov, ktorí sa rozhodli vyhľadávanie použiť, stúpol o 5,4 %, čo znamená, že o toľko viac ľudí lákala možnosť vyhľadávať produkty a nakupovať efektívnejšie.
Spoločnosť však zaznamenala aj nárast konverzií. Viac zákazníkov použilo inteligentné vyhľadávanie a pomocou neho našlo želané produkty. Vďaka funkciám, ako sú prispôsobenie vyhľadávania a spracovanie prirodzeného jazyka, nachádzali produkty omnoho rýchlejšie než predtým. Vo výsledku sa to odrazilo na 28 % náraste konverzií a celkovom náraste konverzného pomeru o 22 %.