NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Nárast konverzií e-shopu Diego o 28 %

Diego je známy predajca podlahových krytín v regióne strednej a východnej Európy, ktorý sa rozhodol použiť riešenie Luigi's Boxu vo svojom e-shope a prinieslo mu to vynikajúce výsledky.

Nárast konverzií e-shopu Diego o 28 %

Diego je maďarská firma so zameraním na laminátové a vodotesné podlahové krytiny, koberce, čistiace prostriedky, vonkajšie umelé trávniky a podobné produkty. V rámci regiónu strednej a východnej Európy pôsobia na troch trhoch: v Maďarsku, Rumunsku a na Slovensku.

Diego má v týchto krajinách 150 kamenných predajní a takisto sa zameriava na online predaj. Spoločnosť je známa svojim priateľským prístupom a pri predaji kladie najväčší dôraz na záujmy zákazníkov, preto sa tento prístup snaží preniesť aj do online prostredia svojho e-shopu.

+ 5.4 %

Používanie vyhľadávania po implementácii riešenia Luigi's Boxu

+ 28 %

celkové konverzie

300 000

mesačný počet návštevníkov maďarskej verzie webu

Spoločnosť Diego si pre svoj web vybrala inteligentné vyhľadávanie

Keď vo firme Diego začali hľadať riešenie vyhľadávania a objavovania produktov, ktoré by ideálne spĺňalo podmienky pre ich web, mali viaceré očakávania.

Očakávanie #1

V prvom rade si spoločnosť Diego chcela zvoliť šikovnejšie riešenie než to predošlé. V minulosti totiž museli mnohé vyhľadávacie dopyty zadávať manuálne a nemohli sa spoľahnúť na umelú inteligenciu, ktorá by si s ich problémami poradila. Firma hľadala riešenie, ktoré si poradí s preklepmi, nesprávnym pravopisom či rôznymi gramatickými tvarmi.

Luigi’s Box sa ukázal ako ideálne riešenie, pretože ponúka funkcie na automatickú opravu a spracovanie preklepov. Keďže Diego pôsobí prevažne v Maďarsku, bolo dôležité, aby vyhľadávanie zvládlo aj spracovanie prirodzeného jazyka v maďarčine.

V maďarčine sa významy a gramatické funkcie slov menia a rozvíjajú pomocou rôznych prípon, a to môže byť náročné na spracovanie pre väčšinu vyhľadávaní. Luigi’s Box obsahuje funkcie na pokročilé spracovanie jazyka, ktoré bez problémov ovládajú aj maďarčinu. To všetko vďaka tomu, že máme špeciálny tím lingvistov, ktorí nám pomáhajú neustále vylepšovať nástroj Search v maďarčine tak, aby vytváral čo najlepšie prostredie vyhľadávania aj v tomto jazyku. To isté platí pre ostatné dva jazyky – rumunčinu a slovenčinu.

Očakávanie #2

Spoločnosť Diego takisto potrebovala riešenie, ktoré sa dá do veľkej miery prispôsobiť a dokáže zákazníkom zobrazovať výsledky na mieru na základe preferencií a predstáv. Hlavnou výhodou Luigi’s Boxu je v tomto prípade, že sa naše riešenie dá prispôsobiť v krátkodobom aj dlhodobom horizonte a zobrazuje výsledky na mieru pre každého používateľa.

Naše funkcie nám umožňujú zhromažďovať dôležité údaje o predchádzajúcich vyhľadávaniach, zisťovať, čo sa konkrétnym zákazníkom pári a zoradiť podľa toho produkty. Každému zákazníkovi sa zobrazí prispôsobené prostredie vyhľadávania vďaka našej umelej inteligencii, preto sa nikdy nestane, že by sa zákazníkom zobrazovali nepresné či nerelevantné výsledky. Táto služba zvýšila pravdepodobnosť, že návštevníci webu spoločnosti Diego na ňom aj nakúpia, pretože vyhľadávanie je teraz rýchlejšie a presnejšie.

Luigi’s Box is willing to go the extra mile

Luigi’s Box brought 28% increase in search conversion in just 2 weeks. The implementation was smooth, the language processing and search engine is superior, and the admin platform with built-in analytics is easy to use and very actionable.

Péter Molnár
Head of eCommerce

Výborné výsledky sú viditeľné už po dvoch týždňoch

Spoločnosť Diego sa rozhodla implementovať vyhľadávanie Luigi’s Box Search na svojom webe s cieľom vytvárať prispôsobené prostredie na vyhľadávanie a objavovanie produktov. Nástroje Luigi’s Boxu sme na webe Diego spustili 24. augusta 2023 a výsledky už po dvoch týždňoch vyzerali veľmi sľubne.

V prvom rade sme zaznamenali, že návštevníci webu začali používať vyhľadávanie častejšie. Počet používateľov, ktorí sa rozhodli vyhľadávanie použiť, stúpol o 5,4 %, čo znamená, že o toľko viac ľudí lákala možnosť vyhľadávať produkty a nakupovať efektívnejšie.

Spoločnosť však zaznamenala aj nárast konverzií. Viac zákazníkov použilo inteligentné vyhľadávanie a pomocou neho našlo želané produkty. Vďaka funkciám, ako sú prispôsobenie vyhľadávania a spracovanie prirodzeného jazyka, nachádzali produkty omnoho rýchlejšie než predtým. Vo výsledku sa to odrazilo na 28 % náraste konverzií a celkovom náraste konverzného pomeru o 22 %.

Zhrnutie

  • Výborné výsledky používania nástrojov Luigi’s Boxu sú viditeľné už po dvoch týždňoch
  • 5, 4 % nárast používania vyhľadávania
  • 28 % nárast konverzií
  • 22 % nárast celkového konverzného pomeru

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Konverzná miera z vyhľadávania Nay sa zvýšila o 600 %

Najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky Nay bol jedným z našich prvých zákazníkov. V Česku pôsobia pod značkou Electro World.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Ako Muziker spolu s Luigi’s Boxom vylepšili odporúčania produktov

Pripravení na inšpiráciu? Prečítajte sa na našu prípadovú štúdiu a dozviete sa ako Muziker a Luigi's Box spoločne zmenili online odporúčania produktov.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;