Conversion rate increased by 600%
We’ve been using Luigi’s Box since 2017. In addition to our search conversion rate increase by 600%, the service also enhanced our in-store customer service.
Martin Derňar
Chief Omnichannel Officer, Nay
Koľko zákazníkov používa vyhľadávanie? Zistite v našom e-booku!
Najväčší slovenský predajca spotrebnej elektroniky Nay bol jedným z našich prvých zákazníkov. V Česku pôsobia pod značkou Electro World.
NAY je slovenskou jednotkou na poli spotrebnej elektroniky. V Česku pôsobia pod značkou Electro World. Gejza Nagy (CEO, Luigi’s Box) v roku 2017 oslovil Martina Derňara (Chief Omnichannel Officer, NAY), aby vyskúšal našu analytiku. V NAY postupne otestovali aj ďalšie produkty a dnes patria k našim stálym klientom.
Predajcovia v kamenných prevádzkach sú dôležitou súčasťou NAY omnichannel konceptu. S e-shopom prichádzajú do styku niekoľkokrát denne. Kontrolujú, či je žiadaný tovar na sklade.
Pôvodný search často poskytoval informáciu, že je tovar nedostupný, aj keď si predajca bol istý, že sa na sklade predajne nachádza.
Luigi’s Box pomohol overovanie skladovej dostupnosti tovarov zefektívniť a zákazníci tak dostávajú požadovanú informáciu rýchlejšie.
Zákazníci e-shopu získali s Luigi’s Boxom search, ktorý dopĺňal ich zadania od prvého znaku, vedel si poradiť s nepresnými frázami a rozumel širšiemu kontextu vyhľadávaní.
Zákazníci si okamžite všimli, že search na webe NAY funguje efektívnejšie. Jeho využitie, ktoré zvyčajne v segmente elektroniky predstavuje cca 20 % trafficu stúplo až na 30 % všetkých zákazníkov e-shopu.
Najvýznamnejším zlepšením však bolo zvýšenie konverznej miery searchu. Pri porovnaní čísel z roku 2017 a 2021 sme zisitli, že tento pomer narástol o 600 %!