NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Softvér na vyhľadávanie pre e-shopy s kozmetikou

Kozmetika a starostlivosť o telo

E-shopy s kozmetikou a produktmi na starostlivosť o telo majú jedno z najvyšších využití vyhľadávania v e-commerce. Ak prevádzkujete takýto e-shop, mali by ste vždy myslieť na čo najlepšie vyhľadávanie, aby ste svojim zákazníkom pomohli nájsť produkty, ktoré potrebujú, a objaviť nové.

Spoznajte svojich zákazníkov pomocou komplexnej analytiky a zlepšite tak pre nich nákupné prostredie.

Luigi's Box Search

Vyhľadávanie je najdôležitejšou súčasťou cesty zákazníka k produktu, najmä v segmentoch, kde zákazníci využívajú vyhľadávanie, aby sa dostali k požadovaným produktom. My to dbre vieme, a preto sme naše vyhľadávanie vylepšili o niekoľko pokročilých funkcií.

Vyhľadávanie Luigi’s Box Search využíva umelú inteligenciu, na poskytovanie relevantných výsledkov vyhľadávania a efektívne zoraďovanie produktov. Funkcie ako tolerancia a oprava preklepov rozpoznajú preklepy vo vyhľadávacích dopytoch zákazníkov a opravia ich alebo nájdu dokonalú zhodu v databáze produktov napriek preklepu. Inteligentný našepkávač zobrazuje výsledky produktov od prvého stlačenia klávesu, zobrazuje relevantné produkty a tiež navrhuje produkty, ktoré by sa zákazníkom mohli páčiť.

Aby bolo vyhľadávanie čo najpresnejšie, použite synonymá a súvisiace výrazy, ktoré pomôžu vyhľadávaču priradiť dopyty zákazníkov k vašim produktom. Ak napríklad zákazník hľadá „hydratačný krém“, vyhľadávací nástroj by mal zobraziť aj výsledky pre „hydratačné mlieko“ alebo „krém na tvár“. Nedovoľte zákazníkom odísť len preto, že váš systém nedokáže priradiť ich dopyt k príslušnému produktu.

Napriek schopnosti umelej inteligencie triediť produkty stále máte možnosť ovplyvniť, ktoré produkty sa zobrazia ako prvé. Napríklad tak môžete propagovať konkrétne produkty podľa vlastného výberu v banneroch priamo vo vyhľadávaní alebo ich priraďiť na požadovanú pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania a zvýšiť tak ich šancu na predaj.

Na čo ešte môžete používať nástroje Luigi's Box?

Luigi's Box vie, ako vylepšiť nákupné prostredie pre zákazníkov a ako môžete dosiahnuť obchodné ciele skôr ako si dokážete predstaviť.

Luigi’s Box Recommender

Nástroj Luigi’s Box Recommender používa zhromaždené údaje o zákazníkoch z predchádzajúcich návštev, vyhľadávaní a nákupov , aby každému zákazníkovi odporučil relevantné produkty. Tento nástroj používa prvky prispôsovenia, takže zákazníci budú mať vždy pocit, že váš obchod je pre nich ako stvorený.

To však nie je všetko. Môžete využiť aj príležitosti na krížový a doplnkový predaj konkrétnych produktov alebo balíčkov, zobrazovať zákazníkom naposledy prehliadané alebo najpredávanejšie produkty, a zvyšovať tak predaj.

Luigi's Box Product Listing

Zoradenie produktov je často rozhodujúce. Zlepšite poradie svojich produktov pomocou nástroja Luigi’s Box Product Listing, ktorý ich automaticky zoradí na základe niekoľkých atribútov, ako sú obľúbenosť, cena, relevantnosť a sezónnosť, pričom stále zohľadňujete vašu obchodnú stratégiu a ďalšie parametre.

S funkciou prispôsobenia faziet máte stále úplnú kontrolu nad stránkami so zoznamom produktov. Upravte alebo odstráňte akúkoľvek kategóriu filtrov podľa svojich preferencií a potrieb.

Luigi's Box Analytics

Chcete predávať viac? Spoznajte svojich zákazníkov pomocou nástroja Luigi’s Box Analytics. Sledujte výkonnosť svojho e-shopu na prehľanom analytickom paneli a zistite, na ktoré produkty vaši zákazníci najviac klikajú, a ktoé by, naopak, potrebovali podporu.

Zistite, koľko vašich vyhľadávaní prebehlo bez výsledkov a kde ste prišli o zákazníkov, opravte tieto problémy a použite údaje z výkonnejších produktov na zlepšenie ostatných.

Začnite ešte dnes. Vyskúšajte naše nástroje v 14-dňovej bezplatnej skúšobnej verzii.

Vyskúšať

Výhody používania funkcií nástrojov Luigi's Box

Správne odporúčania dokážu zvýšiť konverzie aj niekoľkonásobne

Luigi’s Box Recommender ponúka celý rad výhod, s ktorými môžete pohodlne zvýšiť obrat vášho e-shopu.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Zvýšenie konverzného pomeru o 230 % pre vybraný segment produktov

Dr.Max patrí medzi lídrov na trhu online lekární. V ponuke má viac než 12 000 produktov.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Konverzie z vyhľadávania sa nám zvýšili o 10 %

Ako sme pomohli členovi najväčšej lekárenskej siete v EÚ zvýšiť pomer konverzií z vyhľadávania o 9,49 % vďaka nášmu intuitívnemu vyhľadávaniu.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
Často kladené otázky

Často kladené otázky

Ako môžete zlepšiť presnosť a relevantnosť výsledkov vyhľadávania produktov vo vašom e-shope?

Presnosť a relevantnosť výsledkov vyhľadávania sú kľúčové, pretože ak vaši zákazníci nenájdu hľadané produkty, odídu a nakúpia inde. Prídete tak nielen o zisk, ale aj o potenciálne opätovné nákupy.

Aby ste zlepšili presnosť výsledkov vyhľadávania, mali by ste používať jasné a podrobné popisy produkov, nastaviť a používať konkrétne kľúčové slová a synonymá, pravidelne sledovať údaje zhromaždené v analytika a priebežne funkciu vyhľadávania testovať.

Ako využiť umel inteligenciu a strojové učenie na zlepšenie vyhľadávania?

Tieto technológie hrajú v dnešnom svete internetového nakupovania dôležitú úlohu. Bez nich by vaše vyhľadávanie nevedelo, ako správne zoradiť produkty, prispôsobiť a zlepšovať odporúčania.

S umelou inteligenciou môžete zlepšiť konverzné pomery, nákupné prostredie a získať verných zákazníkov, ktorí sa k vám budú radi vracať a znovu nakúpia.

Ako využiť našepkávač a odporúčanie produktov od Luigi's Boxu na zlepšenie vyhľadávania a predaja?

Naše nástroje využívajú zhromaždené údaje o zákazníkoch z predchádzajúcich interakcií, a môžu tak predvídať ich zámery. Našepkávaš napríklad zobrazuje návrhy produktov od prvého stlačenia klávesu apri ich zobrazovaní zohľadňuje preferencie zákazníka. To isté platí pre zobrazovanie odporúčaných produktov kdekoľvek na webe.

Keď zobrazíte relevantné odporúčané produkty, môžete zlepšiť vyhľadávacie prostredie pre používateľov a dokonca zákazníkom pomôcť objaviť nové produkty, ktoré by ich mohli zaujímať, a pri ktorých je väčšia šanca, že ich vložia do košíka a nakúpia.