NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Najlepší softvér na vyhľadávanie v e-shope

Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší

Keďže čoraz viac značiek chce optimalizovať svoje e-shopy na vyššie konverzie, riešenia vyhľadávania v e-shopoch sa stávajú čoraz dôležitejším marketingovým nástrojom.

Zákazníci, ktorí použijú vyhľadávanie, už vedia, čo chcú a sú už pri tom v „nákupnom režime“.

Vďaka spoľahlivému riešeniu vyhľadávania nájdu v e-shope želané produkty rýchlejšie a jednoduchšie.

Ako však nájsť to pravé riešenie?

Skutočne vhodné riešenia vyhľadávania pre e-shop by malo byť nielen rýchle, ale aj schopné predvídať zámer zákazníkov a vytvárať relevantné odporúčania.

Aby sme vám uľahčili výber z možností na trhu, vytvorili sme sumár najdôležitejších funkcií, ktoré by ste mali hľadať.

Reporty z G2

Šliapnite s nami na plyn!

Skóre Momentum pre vyhľadávanie v e-shope zobrazuje podľa algoritmov portálu G2 skóre každého produktu na vertikálnej osi a Skóre spokojnosti na horizontálnej osi. Služby v zafarbenej oblasti dosahujú 25 % najvyššie skóre v hodnotení Momentum Grid®.

Index vzťahov

Index portálu G2 vzťahu vo vyhľadávaní v e-shope

Zistite, ktoré faktory ovplyvňujú vzťahy medzi produktmi. V nižšie uvedenom grafe nájdete informácie o použiteľnosti, kvalite podpory a odporúčaniach našich zákazníkov.

Spoločnosť
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší
  • Kvalita podpory
  • Iné faktory
Skóre
Luigi’s Box
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.29
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.34
  • Iné faktory: 1.71
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.29
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.43
Kvalita podpory: 3.34
Iné faktory: 1.71
Skóre:
9.77
Constructor
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.43
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.43
  • Kvalita podpory: 3.4
  • Iné faktory: 1.25
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.43
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.43
Kvalita podpory: 3.4
Iné faktory: 1.25
Skóre:
9.51
Searchspring
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.29
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.36
  • Kvalita podpory: 3.27
  • Iné faktory: 1.45
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.29
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.36
Kvalita podpory: 3.27
Iné faktory: 1.45
Skóre:
9.37
Algolia
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.22
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.29
  • Kvalita podpory: 3.1
  • Iné faktory: 1.67
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.22
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.29
Kvalita podpory: 3.1
Iné faktory: 1.67
Skóre:
9.28
Syte
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.39
  • Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.41
  • Kvalita podpory: 3.47
  • Iné faktory: 0.75
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 3.39
Ako spoznať, ktorý softvér na vyhľadávanie je ten najlepší: 1.41
Kvalita podpory: 3.47
Iné faktory: 0.75
Skóre:
9.02

Prečo vo svojom e-shope potrebujete dobré riešenie vyhľadávania?

Bez efektívneho vyhľadávania zákazníci nenájdu to, čo hľadali a v tom prípade opustia váš e-shop a pôjdu hľadať inam. Ak chcete, aby bol váš e-shop úspešný, musíte zabezpečiť, aby vaše vyhľadávacie pole fungovalo správne a pracovalo pre vás, nie proti vám.

Zlepšite svoje marketingové kampane
Zlepšite svoje marketingové kampane

Je dôležité vedieť, čo vaši zákazníci hľadajú, pretože vám to umožňuje dozvedieť sa viac o nich a ich potrebách.

Tieto informácie vám môžu pomôcť zlepšiť SEO vašich stránok a tiež popisy produktov, promo ponuky a dokonca aj marketingové kampane.

Zvýšte konverzie
Zvýšte konverzie

Jedným zo spôsobov, ako zvýšiť konverzný pomer, je zabezpečiť, aby boli výsledky vyhľadávania relevantné, presné a presvedčivé. Vďaka efektívnemu riešeniu vyhľadávania nebudú musieť návštevníci vášho e-shopu strácať čas prechádzaním stoviek produktov alebo preklikávaním sa cez viacero stránok, len aby si kúpili ten, ktorý chcú – všetko zvládnu za pár kliknutí!

A ak náhodou nemáte požadovaný produkt na sklade, vždy im môžete ponúknuť vhodnú alternatívu.

Zlepšite nákupné prostredie, aby sa k vám zákazníci častejšie vracali
Zlepšite nákupné prostredie, aby sa k vám zákazníci častejšie vracali

Kvalitné vyhľadávanie vám pomôže nielen predať viac produktov a zarobiť viac peňazí, ale pomáha aj budovať dôveru potenciálnych zákazníkov. Ukáže im, že je váš e-shop prehľadný a dá sa v ňom jednoducho orientovať.

Funkcie ako nástroje na prieskum kľúčových slov a hlasové vyhľadávanie im pomôžu zjednodušiť nákupný proces, najmä na mobilných zariadeniach, a zvýšia pravdepodobnosť, že sa do vášho e-shopu budú vracať častejšie.

Zvýšte priemernú hodnotu objednávok
Zvýšte priemernú hodnotu objednávok

Hodnota objednávky je pre e-shop dôležitou metrikou. Čím je vyššia, tým viac peňazí zarobíte. Dobré riešenie vyhľadávania vám môže pomôcť zvýšiť priemernú hodnotu objednávok tým, že zobrazuje odporúčania relevantných produktov a tie nerelevantné z výsledkov vyhľadávania odfiltruje.

Keď sa zákazníkom bez námahy zobrazia vhodné produkty, ktoré sa im navyše aj páčia, prehlbuje to ich dôveru vo vašu značku a zároveň zvyšuje šancu, že nakúpia viac produktov.

Aké faktory by ste mali zvážiť pri rozhodovaní, ktorý nástroj na vyhľadávanie v e-shope použiť?

Pravdou je, že výber správneho nástroja na vyhľadávanie v e-shope môže byť komplexná otázka. Na trhu je k dispozícii nespočet možností, ktoré sa môžu značne líšiť, pokiaľ ide o funkcie a možnosti.

Náročnosť implementácie

Potrebná úroveň integrácie závisí od konkrétnych potrieb a nastavení vášho e-shopu.

Niektoré riešenia sú komplexnejšie než iné, preto sa uistite, koľko práce a zdrojov budete potrebovať na ich implementáciu ešte predtým, než ich kúpite.

Kvalita výsledkov vyhľadávania

Od kvality výsledkov vyhľadávania závisí, či zákazníci budú používať vyhľadávanie vo vašom e-shope, alebo nie.

Ak váš nástroj na vyhľadávanie nezobrazuje správne výsledky rýchlo alebo nezobrazuje žiadne výsledky, zákazníci pôjdu hľadať želané produkty inam a to povedie k vysokej miere odchodov z webu.

Úroveň prispôsobenia

Prispôsobiteľné funkcie vám umožňujú vyladiť vyhľadávací nástroj tak, aby vyhovoval vašim potrebám. Ak potrebujete prispôsobiť fungovanie vyhľadávania, potom je dôležité vybrať si platformu, ktorá vám to umožní spraviť jednoducho.

Väčšina platforiem umožňuje určitú úroveň prispôsobenia, ale niektoré sú užívateľsky prívetivejšie a flexibilnejšie ako iné. Čím viac možností na prispôsobenie vyhľadávacieho nástroja je k dispozícii, tým lepšie.

Zákaznícka podpora

Najlepšie nástroje na vyhľadávanie v e-shope  ponúkajú vynikajúce služby zákazníkom a rýchlu odozvu. Ak sa teda niečo pokazí alebo máte otázky, ako nakonfigurovať jednotlivé funkcie, odborníci vám pomôžu na počkanie.

Hlavnou výhodou je, že nemusíte strácať čas zisťovaním, čo sa pokazilo alebo ako funkcie používať. Jednoducho sa môžete okamžite opýtať niekoho, kto zaručene pozná odpoveď.

Aké funkcie by mala mať platforma na vyhľadávanie v e-shope

Prispôsobenie výsledkov vyhľadávania

Prispôsobenie výsledkov vyhľadávania

Vhodná platforma na vyhľadávanie by sa mala vedieť poučiť z predchádzajúcich vyhľadávaní jednotlivých zákazníkov a poskytovať im výsledky na základe relevantných kľúčových slov a zároveň individuálnych preferencií.

Dynamické fazetové filtre

Dynamické fazetové filtre

Algoritmy nástrojov na vyhľadávanie v e-shopoch by mali vedieť, ktoré filtre sa hodia do jednotlivých kategórií, aby zákazníkov zbytočne nemiatli nerelevatnými filtrami. Dynamické fazetové vyhľadávanie umožňuje vašim potenciálnym zákazníkom zadať kritériá vyhľadávania, ktoré sa hodia do kontextu vyhľadávaného produktu.

Prevencia vyhľadávaní bez výsledkov

Prevencia vyhľadávaní bez výsledkov

Žiadny e-shop si určite neželá zobrazovať vyhľadávania bez výsledkov, no môže sa to stať, ak zákazník spraví preklep v dopyte alebo zadá názov produktu inak, než ako je uvedený v databáze e-shopu. Intuitívne riešenie takýchto dopytov je pochopiť zámer dopytu a zobraziť relevantné výsledky, ktoré zákazníkom pomôžu s nákupným rozhodnutím.

Synonymá

Synonymá

Čím relevantnejšie výsledky vyhľadávania zobrazujete, tým spokojnejší sú vaši zákazníci. Návrhy synoným zlepšujú relevantnosť a zobrazujú nielen položky, ktoré presne zodpovedajú vyhľadávaciemu výrazu, ale aj dostatočne podobné položky, ktoré by sa zákazníkom mohli páčiť. Tým sa výrazne zvýši konverzný pomer.

Pokročilé spracovanie jazykov

Pokročilé spracovanie jazykov

Moduly NLP dokážu interpretovať, čo majú používatelia na mysli, keď niečo zadajú do vyhľadávacieho panela, a potom zobrazia výsledky zodpovedajúce ich zámeru. Nejde len o pochopenie zámeru používateľa, ale aj o pochopenie významu výrazov, ktoré používateľ zadáva do vyhľadávacieho poľa.

Open source alebo riešenie tretej strany?

Pri hľadaní riešenia vyhľadávanie v e-shope máte dve možnosti: open source riešenie alebo softvér tretej strany

Open source

Hlavnou výhodou open source riešenia je prispôsobenie. Mnohí ľudia si myslia, že si takéto riešenia zvládnu upraviť sami a viacerí vývojári už nástroje upravili tak, aby spĺňali ich požiadavky, no ak nemáte skúsenosti, môže trvať veľmi dlho, kým sa vám podarí dosiahnuť požadované výsledky a väčšina majiteľov e-shopov na to skrátka nemá zdroje.

Nevýhodou open source nástrojov je, že sa nepoužívajú tak jednoducho ako hotové riešenia a takisto nemáte k dispozícii podporu, ak sa niečo v priebehu prispôsobovania pokazí. Open source nástroje okrem toho môžu byť pomalšie a menej spoľahlivé.

Softvér tretej strany

Riešenia tretích strán sú zväčša už otestované, overené a pripravené na použitie. Jednoducho sa implementujú a ak ich použijete, automaticky máte k dispozícii podporu odborníkov a vývojárov.

Najväčšou výhodou použitia softvéru tretej strany je, že niekto už za vás odviedol najťažší kus práce – od dizajnu funkcií až po testovanie funkčnosti a analytiku – stačí všetko nastaviť priamo na platforme vášho e-shopu a môžete začať.

Samozrejme, že pre open source sa takisto nájde viacero výhod, ale my jednoznačne odporúčame využitie hotových riešení tretích strán.

Luigi’s Box ponúka najlepšie vyhľadávacie prostredie pre e-shopy!

  • tick 30-dňová bezplatná skúšobná verzia
  • tick Aj bez údajov z platobnej karty
  • tick Zrušenie kedykoľvek
Požiadať o prezentáciu produktu

Luigi’s Box je inteligentný. Pomôže vám zvýšiť konverzie tým, že potenciálnym zákazníkom uľahčí vyhľadávanie produktov bez ohľadu na to, ako ich hľadajú.

Využíva umelú inteligenciu a strojové učenie, čo znamená, že sa časom stáva inteligentnejším a učí sa zo správania používateľov. Dokáže tak predpovedať, čo zákazníci hľadajú, aj keď to sami nevedia.

Luigi’s Box má jednoduché a prehľadné používateľské rozhranie a skvelo funguje na rôznych platformách pre e-shopy.

Prečítajte si naše prípadové štúdie

Prečítajte si, ako klienti Luigi's Boxu využívajú naše nástroje na vyhľadávanie a objavovanie produktov

+320%

konverzná miera

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+96%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+67%

konverzie z našepkávača

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+10,5%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
Answear logo
+2x

používanie vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+9,49%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+600%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
Logo Dr.Max
+230%

konverzný pomer vybraného segmentu produktov

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+ 15%

zvýšenie obratu

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+100,000 €

nad rámec bežného obratu

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Integrácia Luigi's Boxu je jednoduchá

Luigi’s Box je skvelým riešením pre e-shopy. Poskytuje užitočné analytiky a nástroje, ktoré vám pomôžu zlepšiť predaj a zvýšiť výnosy.

Ľahko ho integrujete do svojho e-shopu a poskytne vám prístup k najrôznejším prehľadom a informačným panelom. Na prvý pohľad tak identifikujete oblasti, v ktorých ešte máte priestor na zlepšenie.

Vytvorte si účet, vložte jeden riadok kódu do hlavičky e-shopu a môžete začať. Tento kód môžete integrovať so všetkými najznámejšími platformami pre e-shopy, ako sú WooCommerce, Shopify a BigCommerce, aby ste dôležité údaje mali vždy po ruke.

Ďalším krokom je spustenie služby Analytics a vyhodnotenie prvých údajov. Budete mať prístup k množstvu informácií o tom, ako zákazníci interagujú s vaším webom, kam klikajú a aké vyhľadávacie výrazy používajú.

Pomocou týchto údajov môžete vykonať potrebné zmeny na zvýšenie predajov a výnosov.

Luigi's Box je kompatibilný so všetkými webmi

Údaje o produktoch môžete do Luigi’s Boxu preniesť troma spôsobmi.

Synchronizácia prostredníctvom rozhrana API

Údaje sa odošlú na naše servery. Aktualizácie produktov teda posielate len vtedy, keď sa zmenia. Ak používate podporovanú platformu, môžeme nastaviť dátové konektory.

Vďaka tomu nemáte žiadne náklady na vývoj. Všetky údaje, ktoré potrebujeme, si vieme stiahnuť. Luigi’s Box je kompatibilný s akoukoľvek platformou e-shopov.

Pro Tip: Ak používate podporovanú platformu, môžeme nastaviť dátové konektory. Z vašej strany tak nevzniknú žiadne náklady na vývoj. Všetky potrebné údaje si stiahneme sami.

Konektory platforiem

Ak máte e-shop na podporovanej platforme, môžeme nastaviť dátové konektory, a tak na vašej strane nevzniknú žiadne náklady na vývoj.

Všetky potrebné údaje si stiahneme a vy môžete pokračovať na štvrtý krok. V prípade, že nemáte web na podporovanej platforme, môžete si zvoliť synchronizáciu prostredníctvom rozhrania API alebo feedov.

Pro Tip: Ak používate podporovanú platformu, môžeme nastaviť dátové konektory. Z vašej strany tak nevzniknú žiadne náklady na vývoj. Všetky potrebné údaje si stiahneme sami.

Synchronizácia prostredníctvom feedov

Údaje sa stiahnu z vašich serverov. Ak sa údaje o produktoch zmenia, dozvieme sa to až pri ďalšom spracovaní feedu. Aktualizácia údajov sa zvyčajne vykonáva šesťkrát denne.

Na synchronizáciu údajov môžete použiť rozhranie API alebo feedy. Na to sú potrebné aktuálne údaje o produktoch, kategóriách, značkách a (voliteľne) o článkoch.

Pro Tip: Ak používate podporovanú platformu, môžeme nastaviť dátové konektory. Z vašej strany tak nevzniknú žiadne náklady na vývoj. Všetky potrebné údaje si stiahneme sami.

Dôveruje nám viac ako 3 000 e-shopov

Nakupovanie v e-shopoch sa už stalo štandardom. V online labytinte miliónov produktov však nájdenie presne tej správnej možnosti nie je vždy jednoduché, zákazníkov často čaká nekonečné vyhľadávania a stresujúce porovnávanie vlastností.

Našťastie už existujú nové nástroje na vyhľadávanie, ako je Luigi’s Box, pomocou ktorých vaši zákazníci ľahšie nájdu typ produktu, ktorý vyhovuje ich potrebám a zodpovedá ich vkusu.

Sprehľadnite svoj e-shop pomocou inteligentného riešenia vyhľadávania.

Požiadať o prezentáciu produktu
FAQ

Často kladené otázky

Prečo je vyhľadávanie dôležité pre e-shopy?

Vyhľadávanie v e-shope je dôležité, pretože práve tento nástroj zákazníci použijú, ak chcú niečo rýchlo nájsť a okamžite kúpiť. Ide o dôležitú súčasť nákupného prostredia, ktorá môže vylepšiť alebo, naopak, narušiť dojem vašich zákazníkov, preto sa doň oplatí investovať.

Aké funkcie by malo mať riešenie vyhľadávania v e-shope?

Malo by vám umožniť konfigurovať parametre vyhľadávania. Môžete mať produkty, ktoré nechcete pri určitých vyhľadávaniach zobrazovať, alebo vaši zákazníci môžu na vyhľadávanie používať regionálne výrazy či slang. Dobré vyhľadávanie by si s tým všetkým malo vedieť poradiť, aby zákazníci vždy našli presne to, čo hľadajú.

Aké sú výhody používania softvéru na vyhľadávanie v -eshope?

  • Jednoduchšie, rýchlejšie a presnejšie vyhľadávanie
  • Lepšie nákupné prostredie a spokojnejší zákazníci
  • Vyššie konverzie

Ktorý je jeden z najlepších softvérov na vyhľadávanie v e-shopoch?

Luigi’s Box sa niekoľkokrát umiestnil medzi najlepšími poskytovateľmi vyhľadávania na svete.