Čo je miera odchodov z vyhľadávania?
Miera odchodov z vyhľadávania je analytickou funkciou, ktorá meria, ako často vaši návštevníci opúšťajú vyhľadávanie. Je to užitočná informácia, pretože môže odhaliť mnoho príčin, prečo zákazníci vyhľadávania opúšťajú. Môže to súvisieť s frustráciou, keď sa nedarí nájsť konkrétny produkt, rozptýlením počas vyhľadávania alebo ďalšími faktormi.
Ako môžete využiť analýzu miery odchodu z vyhľadávania?
Stanovenie miery odchodov z vyhľadávania na základe presných dát je dôležitým zdrojom informácií pre každý dobrý e-shop. Zistite, prečo vaši zákazníci opúšťajú vyhľadávanie, a zistite, čo bolo hlavným dôvodom ich odchodu. Vďaka týmto údajom môžete zistiť, či ich jednoducho rozptýlili iné zaujímavé produkty, či boli počas hľadania frustrovaní, alebo či jednoducho nemali čas pokračovať.
Tieto údaje môžete využiť na zlepšenie a prispôsobenie vyhľadávania, odporúčania produktov a ďalších funkcií tak, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.
Aké výhody vám analýza miery odchodov z vyhľadávania prináša?
- Budete mať stále aktuálne informácie o miere odchodu z vyhľadávania.
- Dáta môžete využiť na ďalšie zlepšovanie vyhľadávania s Luigi’s Boxom.