Čo je automatické presmerovanie z vyhľadávania?
Automatické presmerovanie z vyhľadávania je funkcia, ktorá presmeruje zákazníkov z vyhľadávacieho poľa na adresu URL zhodujúcu sa s dopytom. Deje sa to automaticky na základe spracovania údajov umelou inteligenciou. Napríklad, ak zákazník vyhľadá dopyt „GDPR“ a v e-shope máte stránku so slovom GDPR vo webovej adrese URL, zákazník bude z vyhľadávania automaticky presmerovaný na príslušnú adresu URL.
Automatické presmerovanie z vyhľadávania môže smerovať na stránky s informáciami, ale aj na produktové stránky. Stačí funkciu aktivovať a o zvyšok sa postará systém.
Ako sa dá automatické presmerovania z vyhľadávania použiť?
Táto funkcia má obrovský potenciál najmä vďaka svojej flexibilite. Môžete nastaviť, na ktorú adresu URL majú byť návštevníci presmerovaní a spríjemniť im tak nakupovanie. Môže ísť o informačné stránky, stránky produktov alebo kategórií. Fantázii sa medze nekladú.
Napríklad, ak predávate elektroniku, môžete nastaviť, aby sa po zadaní všeobecného dopytu „smartfón“ zákazníkovi zobrazila stránka príslušnej kategórie a bude si tak môcť pozrieť celý sortiment smartfónov vo vašom e-shope.
Aké sú výhody automatického presmerovania z vyhľadávania?
- Lepší dojem zákazníkov z nakupovania
- Zjednodušenie nákupného procesu
- Väčší objem predajov
- Šetrenie času