Čo sú vyhľadávania s nízkou konverziou?
Vyhľadávania s nízkou konverziou sú také, pri ktorých si zákazníci pozreli výsledky, ale nerozhodli sa kúpiť ani jeden produkt. To sa môže stať z mnohých dôvodov, ako je nepresné vyhľadávanie, nevhodná správa kľúčových slov či nedostatok požadovaných produktov.
Analýza vyhľadávania s nízkou konverziou poskytuje dôležité informácie pre zlepšovanie budúcich vyhľadávaní a zákaznícke skúsenosti.
Ako môžete využiť analýzu vyhľadávania s nízkou konverziou?
Vyhľadávanie s nízkou konverziou patrí k najčastejším slabým stránkam každého e-shopu, a to bez ohľadu na jeho úspešnosť. Zároveň je to skvelý údaj, pretože vám pomáha neustále sa zlepšovať. Zistenia, ktoré vyhľadávania prinášajú nízke konverzie, je dôležitým prvým krokom na vyriešenie problémov s neefektívnym vyhľadávaním a na odstránenie všetkých neúspešných nastavení alebo úprav vo vyhľadávaní.
Aké sú výhody analýzy Vyhľadávania s nízkou konverziou?
- Zistíte, ktoré vyhľadávania majú nízke konverzie
- Môžete sa zlepšovať vďaka správnym údajom, ktoré máte k dispozícii