Funkcia kľúčových slov je skvelým spôsobom, ako pod vybranými kľúčovými slovami združovať produkty, ktoré nespája žiaden atribút ani kategória. E‑shopy tak môžu smerovať zákazníkov k vybraným produktom na základe zadania určených kľúčových slov.
Túto funkciu je možné využiť aj na vytvorenie nákupných zoznamov. Povedzme, že ste si v poslednej dobe všimli častejšie vyhľadávanie určitých fráz a chcete vytvoriť zoznam pre zadania “den matiek”, “koronavirus” alebo “veci pre prvaka”. Týmto kľúčovým slovám môžete priradiť zoznam produktov, ktoré sa zobrazia po ich zadaní.
Kľúčové slová sú užitočné aj pre marketingové kampane. Nemusíte v katalógu vytvárať novú kategóriu. Stačí produkty priradiť ku kľúčovému slovu a zoznam zobraziť na príslušnej landing page.
Ku kľúčovým slovám môžete priradiť aj značku alebo kategóriu. Vo výsledkoch vyhľadávania sa tak bude zobrazovať značka alebo kategória ako položka. V blízkej budúcnosti však plánujeme zapracovať aj možnosť zobazovať takýmto spôsobom všetky produkty danej značky alebo kategórie.
Nastaviť kľúčové slová si môžete vo svojej aplikácii. Kliknite v menu na položku Manažment katalógu a vyberte kartu Kľúčové slová. Kliknite na Pridať nové kľúčové slová a začnite písať názov produktu. Pridajte položky do zoznamu, priraďte k nemu kľúčové slová (oddelené čiarkoui) a zoznam uložte.
Chceme, aby ste z funkcií našich produktov ťažili maximum. Prečítajte si aj blog o synonymách.