Na čo slúžia synonymá v e-commerce?
Online nakupovanie je pomerne náročnejšie ako nakupovanie v kamenných predajniach. Zákazníci sa nemôžu len tak porozprávať s niekým, kto pochopí, čo hľadajú.
Začlenenie synoným do vyhľadávania v e-shope zvyšuje šance, že zákazníci nájdu požadované produkty. Ďalej zlepšuje zákaznícku skúsenosť a viditeľnosť webu vo výsledkoch vyhľadávačov.
Dá sa pomocou synoným zlepšiť objavovanie produktov v e-shope?
Samozrejme! Synonymá zlepšujú proces objavovania produktov, pretože dostať sa k požadovaným produktom je s nimi jednoduchšie. Zákazníci môžu pri hľadaní produktov použiť rôzne výrazy alebo frázy na opis tej istej veci.
Zákazník môže napríklad hľadať „džínsy“, zatiaľ čo iný zákazník bude zasa hľadať „rifle“, hoci obaja hľadajú rovnaký typ produktu. Vyhľadávací nástroj dokáže rozpoznať tieto variácie a vrátiť relevantné výsledky, ktoré zodpovedajú zámeru zákazníka, bez ohľadu na konkrétne slová použité vo vyhľadávacom dopyte.
Ako môžu e-shopy efektívne nastaviť a spravovať synonymá?
Manuálne nastavenie synoným môže byť časovo náročné a navyše neefektívne. Bez poriadnych vyhľadávacích nástrojov ani neviete, ktoré synonymá návštevníci vášho webu používajú najčastejšie. Nástroje ako Luigi’s Box vám pomôžu lepšie spoznať svojich zákazníkov prostredníctvom analytického panela, nastaviť si vlastné synonymá pre vybrané hľadané výrazy a dokonca navrhnúť najrelevantnejšie odporúčania pre synonymá, a tak svojim zákazníkom výrazne zjednodušiť online nakupovanie.