NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

96 % nárast konverznej miery vyhľadávania na SpokojenýPes.cz

Jeden z najväčších českých pet-shopov: S vyhľadávaním od Luigi's Boxu nám dramaticky stúpla konverzná miera vyhľadávania.

96 % nárast konverznej miery vyhľadávania na SpokojenýPes.cz

Keď Soňa Fialková zakladala e-shop SpokojenýPes.cz, netušila, aký zožne úspech. S 25 000 objednávkami mesačne sa radí medzi najväčšie české e-shopy.

V roku 2016 oslovil SpokojenýPes spoločnosť Programia, aby im vytvorili nový layout pre e-shop.

Programia si všimla, že SpokojenýPes používal generický search, ktorý nebral ohľad na špecifickosť ich produktov. Konverzná miera searchu bola len 7,6 %, ale potenciál bol oveľa vyšší.

Zvýšenie konverznej miery v priebehu týždňa

Programia navrhla implementáciu dvoch produktov Luigi’s Boxu, aby bol e-shop schopný efektívnejšie obslúžiť zákazníkov, ktorí mali problém nájsť želané produkty:

  • Luigi’s Box Analytics – analytika searchu, ktorá skúma interakcie medzi vyhľadávaniami na webe, search enginom a obsahom, na základe čoho vyhodnocuje jeho efektivitu
  • Našepkávač (Autocomplete) – našepkávač, ktorý aktívne pomáha zákazníkom prekonať najčastejšie problémy spojené s generickými webovými searchmi

+96%

Konverzná miera vyhľadávania stúpla zo 7,6 % na 14 %

Na ďalšie zefektívnenie fukcie webového vyhľadávania bolo potrebné venovať sa samotnému search enginu. Programia pre klienta navrhla personalizované riešenie zohľadňujúce špecifickosť terminológie odvetvia a potrieb zákazníkov.

Search spustili v apríli 2018 a spoločná konverzná miera našepkávača Luigi’s Boxu a searchu od Programie predstavuje viac ako 30 %.

30%

Nové vyhľadávanie s našepkávačom zvýšilo konverznú mieru vyhľadávania zo 14,9 % na 30 %

Luigi’s Box was a real eye-opener for us

Luigi’s Box was a real eye-opener for us. E-shoppers often forget to care about customer experience and invest too many resources into advertising. Luigi's Box showed us what we could gain if we did care about our search.

Soňa Fialková
CEO, SpokojenýPes

Záver

Podrobná analytika, rýchly našepkávač a personalizovaný search pomohol e-shopu SpokojenýPes výrazne zvýšiť konverznú mieru searchu. V spolupráci s Programiou sme klientovi pomohli lepšie cieliť nových zákazníkov a uspokojovať potreby existujúcich.

7.6%
konverzná miera searchu bez Luigi’s Boxu
14.9%
konverzná miera searchu s našepkávačom od Luigi’s Boxu
30%
konverzná miera searchu s našepkávačom od Luigi’s Boxu a searchom od Programie

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;