NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

Najväčšiemu predajcovi záhradných potrieb v Česku a na Slovensku sa vďaka Luigi's Boxu podarilo zvýšiť konverznú mieru našepkávača o 67 %.

Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

Najväčší predajca záhradných potrieb

Mountfield začínal pred 30 rokmi s jednou predajňou v stredočeských Mnichoviciach. Dnes je to najväčší predajca záhradných potrieb v Česku a na Slovensku so 77 kamennými predajňami.

S postupným rastom firmy rástol aj význam online predaja. V Mountfielde preto hľadali možnosti, ako rast čo najlepšie podporiť. Jednou z možností bolo vyhľadávanie.

Nedostatky existujúceho searchu

V Mountfielde efektivitu svojho vyhľadávania pravidelne sledovali v Google Analytics. Preto poznali jeho nedostatky a vedeli, kde je priestor na zlepšenie. Najzásadnejšie boli tieto dva problémy:

  • vyhľadávanie si nevedelo poradiť s preklepmi
  • našepkávač nebol dostatočne rýchly

Konkrétne prípady, v ktorých v Mountfielde zbytočne prichádzali o zákazníkov však videli až po nasadení nášho analytického nástroja Luigi’s Box Analytics, ktorý prehľadne združuje dáta o efektivite vyhľadávania.

Implementácia našepkávača

Na základe analytických dáta sa v Mountfielde rozhodli pre nasadenie nášho našepkávača. Na vyhodnotenie jeho efektivity sme porovnali obdobia 2 mesiace pred a 2 mesiace po nasadení nástroja (jún a júl 2019 vs. august a september 2019).

Increased search conversions by 33%

Luigi's Box Autocomplete increased our conversions by 33%, even when its use dropped by 30%.

David Linhart
Head of E-Commerce, Mountfield

Napriek 30 % poklesu kliknutí na produkty v našepkávači stúpol celkový počet konverzií z našepkávača o 33 %. Vyšší počet nákupov pri nižšom počte zobrazení produktov naznačuje, že výsledky v našepkávači od Luigi’s Boxu zobrazovali zákazníkom podstatne relevantnejšie produkty.

67,3%

zvýšenie konverznej miery z našepkávača

Pozitívny vplyv Luigi’s Boxu na predaje Mountfieldu potvrdzuje aj nárast konverznej miery z našepkávača o 67,3 %. Kým pri pôvodnom riešení predstavovala konverzná miera z našepkávača 5,2 %, po integrovaní Luigi’s Boxu stúpla až na 8,7 %.

Výsledky

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Real Dutch: Až o 48% menej vyhľadávaní bez výsledkov

Real Dutch Food znížil počet "vyhľadávaní bez výsledkov" o 48 %, takže zákazníci už lepšie nájdu to, čo hľadajú.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;