Softvér na prispôsobenie e-shopu

Zlepšite konverzie a predaj pomocou Luigi's Boxu

Odporúčajte relevantné produkty, optimalizujte ich objavovanie, vylepšite používateľské prostredie, znížte mieru okamžitých odchodov a v konečnom dôsledku zvýšte konverzie vo svojom e-shope pomocou prispôsobenia na mieru.

Nástroj na prispôsobenie e-shopu zachytáva správanie potenciálnych zákazníkov v reálnom čase naprieč viacerými kanálmi a umožňuje e-shopom prispôsobiť marketingový obsah tak, aby bol relevantnejší pre konkrétne cieľové publikum.

Čo je softvér na prispôsobenie e-shopu?

Softvér na prispôsobenie pre e-shopy umožňuje online predajcom zobrazovať relevantný obsah, odporúčania produktov alebo reklamy všetkým zákazníkom, ktorí zavítajú na web. Využíva rozsiahle údaje o aktivite pri vyhľaddávaní a ďalšom online správaní zákazníkov a určí, aký obsah je vhodné zobraziť.

Cieľom je podporiť aktivitu na webe a prípade získať konverzie.

Prečo je prispôsobenie e-shopu dôležité?

Každý zákazník má individuálne preferencie a hľadá iné produkty. Na základe ich predošlých nákupov, správania a vzorcov nakupovania vedia nástroje na prispôsobenie identifikovať, čo jednotlivým zákazníkom zobraziť, a to už vo vyhľadávacom poli. Bez takýchto nástrojov by ste nevedeli zaručiť dostatočnú úroveň prispôsobenia.

Pozrieme si kľúčové výhody prispôsobenie:

Verjnejší zákazníci

Prispôsobenie e-shopu zlepšuje zapojenie zákazníkov a prinesie vám viac verných použvateľov. 45 % zákazníkov nakúpi s väčšou pravdepodobnosťou, ak im e-shpo ponúkne prispôsobený obsah. To preto, že 59 % ľud, ktorí nakupujú v e-shopoch si myslia, že je jednoduchšie nájsť zaujímavé produkty v prispôsobených e-shopoch.

Lepší predaj a konverzie

Zákazníci nechcú, aby mal váš e-shop rovnaké prostredie ako všetky ostatné. Nástroj na prispôsobenie e-shopov podporuje konverzie tým, ž zákazníkom zobrazuje presne to, čo hľadajú. Zobrazovaním prispôsobeného obsahu môžete motivovať zákazníkov, aby nakupovali viac a zvýšiť tak predaje.

Vylepšené prostredie pre vašich zákazníkov

Prispôsobenie elektronického obchodu vám pomôže lepšie uspokojiť potreby spotrebiteľov. Keď pochopíte preferencie zákazníkov, môžete ich nasmerovať presne tam, kam chcú ísť už pri prvej návšteve. Ukážte im produkty, ktoré ich zaujímajú a ponúknite relevantné zľavy, aby sa u vás v e-shope cítili ako doma.

Konkurenčná výhoda

56 % zákazníkov sa s väčšou pravdepodobnosťou vráti na webovú stránku, ktorá poskytuje prispôsobené prostredie. Modul prispôsobenia umožňuje vašej firme odlíšiť sa od ostatných. Ak zákazníkom ponúknete prispôsobené online prostredie, motivujete ich, aby u vás nakúpili..

Typy softvérov na prispôsobenie e-shopov

Vyhľadávanie na stránke

Vyhľadávanie na stránke

Moderný nástroj na vyhľadávanie na webe umožní vašim zákazníkom skúmať váš obsah prostredníctvom vyhľadávania, ktoré si poradí aj s preklepmi, synonymami a gramatickými chybami. Takýto softvér zlepší dojem zákazníkov pomocou prispôsobeného prostredia či hlasového vyhľadávania a takisto poskytne zákazníkom pokročilé možnosti filtrovania.

Odporúčania produktov

Odporúčania produktov

Nástroj na odporúčanie produktov zobrazuje prispôsobené odporúčania alebo užitočné doplnkové produkty súvisiace s produktom, ktorý už bol pridaný do nákupného košíka. Môže tiež zobrazovať alternatívne produkty na základe predošlých nákupov zákazníkov a pomáhať zákazníkom objavovať nové produkty a ďalšie položky. Ak svojim zákazníkom umožníte poľahky sa zorientovať v katalógu produktov, prirodzene vám porastie priemerná hodnota objednávky a výnosy.

Zoradenie produktov

Zoradenie produktov

Nástroj na vytváranie výpisu produktov pomáha e-shopom organizovať produkty do prehľadných zoznamov podľa kategórií alebo vyhľadávacieho dopytu na rôznych kanáloh. Umožňuje vašim zákazníkom rýchlo nájsť potrebné produkty. Okrem toho stránky s výpism produktov nasmerujú potenciálnych zákazníkov k stránkam s podrobnosťami produktov, a teda bližšie k nákupu.

Generovanie potenciálnych zákazníkov

Generovanie potenciálnych zákazníkov

Nástroj na získavanie potenciálnych zákazníkov je nevyhnutnou súčasťou vašej stratégie prispôsobenia e-shopu. Ponúka pokročilé funkcie zacielenia, ktoré vám pomôžu vytvoriť prispôsobené marketingové a e-mailové kampane pre konkrétne segmenty zákazníkov, čím k nákupumotivujete aj nových zákazníkov. Vďaka tomu môžete automaticky získať viac potenciálnych zákazníkov a nasmerovať ich do správneho tímu.

E-mailový marketing

E-mailový marketing

Nástroj na e-mailový marketing vám umožňuje vytvárať, posielať a sledovať e-maily pre svojich odberateľov. Môžete sledovať kľúčové metriky, ako sú miera otvorení a preklikov. Takisto môžete automatizovať rozosielanie e-mailov podľa správania používateľov a zvyšovať tak pravdepodobnosť zapojenia, pretože e-maily budú prispôsobené podľa záujmov používateľov.

Nástroj na tvorbu formulárov

Nástroj na tvorbu formulárov

Nástroj na tvorbu formulárov poskytuje výkonné funkcie na prispôsobenie, ktoré môžu e-shopy využiť na získavanie nových kontaktov a zvýšenie predajov. Môžete napríklad vytvárať prieskumy a ankety, aby ste sa o svojich potenciálnych zákazníkov dozvedeli viac. Môžete aj zhromažďovať a ukladať údaje o zemepisnej polohe a odoslaných formulároch a lepšie tak segmentovať svoj e-mailový zoznam.

Sledovanie webu

Sledovanie webu

Nástroj na sledovanie webu je často súčasťou funkcie na analýzu správania, ako sú ťepelné mapy a záznamy relácií, ktoré vám napovedia, ako zákazníci váš web používajú. Porozumiete tak správaniu používateľov a zlepšíte ich online prostredie, zvýšite konverzný pomer a opravíte chyby na webe a mnoho ďalšieho.

Analytics

Analytics

Analytický nástroj vám poskytne prehľad o tom, čo vaši zákazníci hľadajú, čo sa im nedarí nájsť a ako môete ich vyhľadávacie prostredie cekovo vylepšiť. Na interaktívnom paneli možno vidieť, kde výkon vášho vyhľadávania zlyháva, čo je potrebné opraviť a kde je, naopak, výkon najväčší.

Segmentácia zákazníkov

Segmentácia zákazníkov

Nástroj na ssegentáciu zákazníkov umožňuje automatizovať celý proces segmentácie tým, že získava dáta o zákazníkoch z rôznych kanálov a analyzuje ich podľa toho, čo je pre vaše podnikanie najdôležitejšie. Pomáha vám cieliiť na používateľov individuálne a zmyslupnejšie, vďaka čomu ich jednoducho premeníte na platiacich zákazníkov.

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora

Inteligentný nástroj pre služby zákaníkom, ako je živý chať a chatbot, vám umožní ponúknuť prispôsobené služby prostredníctvom komunikácie so zákazníkmi v reálnom čase, teda v momente, keď zvažujú nákup. Využitie umelej inteligencie vám pomôže proaktívne riešiť problémy zákazníkov, rozvíjať s nimi pevné vzťahy a generovať viac online konverzií a predajov.

Prispôsobte svoj e-shop pomocou nástrojov Luigi's Boxu.

Luigi’s Box Recommender

Náš Recommender je výkonný nástroj na prispôsobenie, ktorý ponúka prispôsobené odporúčania produktov a pomáha vám zvýšiť priemernú hodnotu objednávky. Zobrazuje návrhy produktov na základe preferencií zákazníkov, minulého správania používateľov a histórie nákupov.

Luigi's Box Product Listing

Nástroj Product Listing zoraďuje produkty do zoznamu na základe správania používateľov, štatistík predaja, obchodných pravidiel a pravidiel prispôsobenia. Produkty môžete zoradiť aj podľa obľúbenosti na základe kliknutí, pridaní do košíka, nákupov alebo iných údajov.

Luigi's Box Search

Náš nástroj s umelou inteligenciou na prispôsobenie e-shopov pomáha návštevníkom rýchlo nájsť produkty, ktoré hľadajú, čím výrazne šetrí čas pri nakupovaní. Poradí si s akýmkoľvek hľadaným výrazom.

Luigi's Box Analytics

Naša komplexná analytika, ktorá identifikuje problémy s vyhľadávacími dopytmi a napovedá, ako ich optimalizovať.

Ako implementovať naše nástroje na prispôsobenie

Implementácia nástrojov Luigi’s Boxu na váš e-shop je celkom jednoduchá. Najprv sa musíte rozhodnúť, či si chcete integráciu vykonať sami alebo to necháte na našich špecialistov.

Jediné, čo je potrebné z vašej strany je zadať skript do hlavičky webu. Potom zosynchronizujeme vaše produkty a implementujeme naše nástroje na objavovanie produktov tak, aby sa celkom zhodovali s dizajnom vášho e-shopu.

Takto pomáhame našim klientom

+67%

konverzie z našepkávača

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+4,8x

asistovaných konverzií

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+10,5%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+96%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+ 15%

zvýšenie obratu

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+9,49%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+320%

konverzná miera

Prečítajte si prípadovú štúdiu
+600%

konverzná miera z vyhľadávania

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pozrite si Luigi’s Box v akcii

Dohodnite si bezplatnú online prezentáciu produktov s našim špecialistom a pozrite sa, ako vám môže Luigi’s Box pomôcť s rastom vášho podnikania a vylepšením nákupného prostredia v e-shope.

Často kladené otázky

Ako fungujú softvéry na prispôsobenie e-shopov?

Nástroje na prispôsobenie elektronického obchodu využívajú pokročilé algoritmy založené na umelej inteligencii a strojovom učení na sledovanie správania používateľov na vašom webe v reálnom čase, vďaka čomu pre každého zákazníka vytvoria prostredie na mieru.

Všetko môžete prispôsobiť tak, aby to zodpovedalo požiadavkám jednotlivých používateľov vrátane sémantického vyhľadávania, odporúčaní relevantných produktov, marketingových stratégií, retargetingu reklám, push notifikácií a dokonca aj prispôsobenia dynamického obsahu.

Prečo je personalizácia e-shopu taká dôležitá?

Vďaka prispôsobenému prostrediu v e-shope získate vernejších zákazníkov a zlepšíte ich spokojnosť. Posilnite vzťah zákazníkov k vašej značke pomocou nákupného prostreia na mieru a ukážte im, že vždy viete, na čo myslia.

Zákazníci sa k vám na oplátku budú vracať častejšie a bud u vás nakupovať radšej než u konkurencie. Vo výsledku znížite mieru opustenia nákupného košíka, zlepšíte konverzie a vygenerujete viac predajov.

Ako si vybrať správne riešenie na prispôsoe-shopu?

Dobrý nástroj na prispôsobenie by mal reagovať na správanie používateľov v reálnom čase na viacerých kanáloch, ako je web, mobil a e-mail. Nástroj na personalizáciu elektronického obchodu by mal analyzovať a riešiť potreby používateľov v reálnom čase a pomôcť im rýchlo a efektívne nájsť požadované produkty.

Okrem toho by mal ponúkať funkciu inteligentného vyhľadávania a prispôsobené odporúčania produktov, ktoré vám pomôžu predbehnúť konkurenciu. Okrem toho by sa zvolené riešenie malo dať prispôsobiť konkrétnym obchodným potrebám vášho e-shopu.

Aká je cena softvéru na prispôsobenie e-shopu?

Niektoré jednoduché nástroje na personalizáciu stoja len 10 dolárov mesačne, no môže im chýbať viacero pokročilých funkcií. Komplexné nástroje na zvyčajne stoja viac.

Poskytovatelia zvyčajne nezdieľajú informácie o cenách na svojich stránkach, ale v každom prípade môžete požiadať o prispôsobenú cenovú ponuku.