NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.

Konverzná miera populárnych produktov sa nám zvýšila o 320 %

Luigi's Box pomáhol e-shopu O2 zlepšiť vyhľadávanie produktov, skvalitniť celkové UX aj zvýšeniť konverznú mieru.

Konverzná miera populárnych produktov sa nám zvýšila o 320 %

O2 je najrýchlejšie rastúci mobilný operátor na Slovensku. Od roku 2007 získalo viac než 1,9 milióna zákazníkov a 25 % podiel na trhu. Za svoje služby pravidelne získava ocenenia v nezávislých spotrebiteľských prieskumoch.

  • 750 000 návštev webu mesačne
  • 10 % online obratu cez search
  • 8× vyššia miera konverzie pri použití searchu

Vyhľadávanie je priorita

Aj keď vyhľadávanie používalo iba 5 % návštevníkov webu, online oddelenie O2 si uvedomovalo jeho dôležitosť ako významný obchodný kanál.

V marci 2017 sa 02 spojilo s Luigi’s Boxom, aby zlepšili efektivitu vyhľadávania a implementovali Luigi’s Analytics na všetky svoje weby vrátane hlavnej stránky, e-shopu a zákazníckeho portálu.

Onedlho mal online tím O2 k dispozícii najvyhľadávanejšie aj najproblémovejšie frázy.

Aby neprichádzali o zákazníkov kvôli neúspešným vyhľadávaniam, využili funkciu FixIt a smerovali traffic na stránky so správnymi výsledkami.

Screenshot of site search from O2's website.
Search with Autocomplete on O2's official site.

Okamžité výsledky

Keď O2 predstavilo nový paušál O2 Voľnosť, zákazníci mali problém nájsť ho na webe. Luigi’s Box našiel problém a opravil ho. V krátkom čase sa konverzný pomer u ľudí, ktorí tento paušál vyhľadávali zvýšil 9-násobne.

Využívanie funkcie FixIt sa v 02 stalo bežnou praxou. Každý mesiac vytvárali viac než 10 FixIt pravidiel. Konverzná miera FixIt pravidiel bola o 136 % vyššia než konverzná miera bežného searchu.

Vďaka efektívnemu smerovaniu zákazníkov na populárne produkty a služby stúpla o 320 %.

Improved conversion rates and customer satisfaction

Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for our e-shop but helped us keep high standards of customer satisfaction.

Jana Karasová
Online Sales and Service Development Specialist, O2

Zhrnutie

Vďaka Luigi’s Boxu dokážu v O2:

  • zamerať sa na populárne vyhľadávania
  • identifikovať stratené príležitosti
  • zlepšiť efektivitu searchu
  • nachádzať zákazníkom produkty a služby, ktoré hľadali

Ako naši klienti profitujú z Luigi's Box

Našepkávač na mieru pre Zoot zvýšil mieru konverzií o 2,5%

Zoot je e-shop s módou, ktorý je súčasťou najväčšieho českého módneho reťazca Digital People. Spolu so svojou podznačkou Bibloo pôsobí v 11 európskych krajinách a ponúka viac ako 1 milión produktov od 300 módnych značiek.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Gandalf: Zvýšenie AOV z vyhľadávania o +9,4 %

Gandalf.com.pl je poľský e-shop s viac ako 300 000 knihami, audioknihami, elektronickými knihami, hudbou, filmami, hrami a podobne.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Pilulka: Priemerná hodnota košíka sa zvýšila o 4,21%

Pilulka je jednou z najväčších internetových lekární v strednej a východnej Európe, ktorá sa zameriava na kvalitné a rýchle dodanie tovaru.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Počet kliknutí na “Pridať do košíka” na stránke Komfort.pl sa zvýšil o 5,25 % už za jeden mesiac

Komfort.pl je poľský predajca podlahových krytín a nábytku s dlhoročným pôsobením na poľskom trhu, ktorý sa rozhodol zefektívniť vyhľadávanie na webstránke a využiť príležitosti naplno.

Prečítajte si prípadovú štúdiu

Správne odporúčania dokážu zvýšiť konverzie aj niekoľkonásobne

Luigi’s Box Recommender ponúka celý rad výhod, s ktorými môžete pohodlne zvýšiť obrat vášho e-shopu.

Prečítajte si prípadovú štúdiu
;