Čo je funkcia zoradenie výsledkov podľa obchodných metrík?
Obchodné metriky sú dôležitou súčasťou každého podnikania, pretože napovedajú, kde sa ešte môžete zlepšiť a kde už robíte maximum. Funkcia zoradenie výsledkov podľa obchodných metrík v nástrojoch Luigi’s Box zoradí výsledky vyhľadávania na základe rôznych metrík, ako je marža, alebo podľa vašich preferencií: novinky či uprednostnené produkty. Produkty s vyššou hodnotou sa umiestnia navrch výsledkov, zatiaľ čo produkty s nižšou hodnotou zostanú nižšie, čím zvýšite svoje zisky.
Ako môžete použiť funkciu Zoradenie výsledkov podľa obchodných metrík?
Zoradenie výsledkov podľa obchodných metrík patrí medzi najužitočnejšie funkcie nástrojov Luigi’s Box. Naučte sa, ako pomocou údajov vylepšiť tie najdôležitejšie metriky vo vašom e-shope. Zoraďte produkty pomocou funkcie zoradenie výsledkov podľa obchodných metrík a zvýšte predaje. Produkty s vyššími maržami sa dajú vo výsledkoch umiestniť vyššie, pretože vám pri každom predaji prinášajú najvyššie zisky. Nové produkty si zasa môžu získať vyššiu pozornosť zákazníkov, ktorí si radi kúpia niečo neobvyklé a nové. Táto funkcia zoradenia vám napovie, ktoré sú kľúčové silné stránky, ale aj slabosti, vašich produktov a ako by ste mali správne zoradiť výsledky vyhľadávania.
Aké sú výhody funkcie zoradenie výsledkov podľa obchodných metrík?
- Vyššie predaje vďaka lepšiemu poradiu výsledkov
- Spoznáte silné a slabé stránky svojich produktov
- Neustále zlepšovanie dojmu zákazníkov