Koľko zákazníkov používa vyhľadávanie? Zistite v našom e-booku!

Vytvoriť účet

Začať merať výkon svojho e‑shopu môžete už dnes. Začnite vytvorením svojho Luigi's Box účtu.

  • Vytvorenie účtu je bezplatné
  • Nemusíte zadávať žiadne platobné údaje
  • Získavate analytiku na 14 dní zadarmo
  • Účet môžete kedykoľvek zrušiť

Potrebujete poradiť?

Spojte sa s našimi špecialistami:

+421 948 592 969
* Všetky polia formulára sú povinné
Štyri jednoduché kroky

Ako to funguje? Celkom jednoducho

Integrácia pozostáva zo štyroch jednoduchých krokov bez toho, aby ste k nej potrebovali IT tím.

1. Vytvorte si bezplatný účet

Postačí vám pár minút a základné údaje a môžete si vytvoriť účet zadarmo.

2. Vložte na web skript

Jednoducho pomocou Google Tag Managera nasadíde sledovací skript na váš eshop.

3. Objavujte nové príležitosti

Spustí sa Analytika a začnete objavovať nové príležitosti ako dosiahnuť lepšie výsledky.

4. Nekonečne veľa možností

Je na vás, či chcete odomknúť potenciál svojho e‑shopu s ďalšími službami.

Vytvoriť účet zadarmo * Analytika na 14 dní zadarmo

Hľadáte odpovede?

Aká je cena jednotlivých služieb?

Ceny produktov Luigi’s Box závisia od spôsobu použitia. Poskytnite nám všeobecné informácie o svojom e‑shope, vyberte produkty, o ktoré máte záujem, a my vám pripravíme férovú ponuku na mieru. Táto informácia nie je záväzná.

Záleží na tom, na akej platforme mám postavený eshop?

Nie, nie je. Produkty Luigi’s Box môžete používať s akoukoľvek platformou.

Nebude Luigi’s Box môj web spomaľovať?

Ne. Naše nástroje neovlivňují výkon a funkci vašeho webu nezávisle na jeho kapacitě.

Budem na integráciu potrebovať svoj IT tím?

Integráciu je možné vykonať bez potreby kódovania. Najprv vložíte skript do hlavičky svojej webovej stránky a potom synchronizujeme vaše produkty. Potom implementujeme recommender boxy, ktoré zodpovedajú dizajnu vašej webovej stránky.

Sú osobné údaje mojich zákazníkov v bezpečí?

Samozrejme. Nezhromažďujeme žiadne osobné údaje. Aby boli naše nástroje efektívne, používame len anonymizované údaje o interakciách návštevníkov s webovou stránkou – kliknutia, vyhľadávania, obsah nákupného košíka atď.