Konverzná miera populárnych produktov sa nám zvýšila o 320 %

    Luigi's Box pomáhol e‑shopu O2 zlepšiť vyhľadávanie produktov, skvalitniť celkové UX aj zvýšeniť konverznú mieru.

    Konverzná miera populárnych produktov sa nám zvýšila o 320 %

    O2 je najrýchlejšie rastúci mobilný operátor na Slovensku. Od roku 2007 získalo viac než 1,9 milióna zákazníkov a 25 % podiel na trhu. Za svoje služby pravidelne získava ocenenia v nezávislých spotrebiteľských prieskumoch.

    • 750 000 návštev webu mesačne
    • 10 % online obratu cez search
    • 8× vyššia miera konverzie pri použití searchu

    Vyhľadávanie je priorita

    Aj keď vyhľadávanie používalo iba 5 % návštevníkov webu, online oddelenie O2 si uvedomovalo jeho dôležitosť ako významný obchodný kanál.

    V marci 2017 sa 02 spojilo s Luigi’s Boxom, aby zlepšili efektivitu vyhľadávania a implementovali Luigi’s Analytics na všetky svoje weby vrátane hlavnej stránky, e‑shopu a zákazníckeho portálu.

    Onedlho mal online tím O2 k dispozícii najvyhľadávanejšie aj najproblémovejšie frázy.

    Aby neprichádzali o zákazníkov kvôli neúspešným vyhľadávaniam, využili funkciu FixIt a smerovali traffic na stránky so správnymi výsledkami.

    Screenshot of site search from O2's website.
    Search with Autocomplete on O2's official site.

    Okamžité výsledky

    Keď O2 predstavilo nový paušál O2 Voľnosť, zákazníci mali problém nájsť ho na webe. Luigi’s Box našiel problém a opravil ho. V krátkom čase sa konverzný pomer u ľudí, ktorí tento paušál vyhľadávali zvýšil 9-násobne.

    Využívanie funkcie FixIt sa v 02 stalo bežnou praxou. Každý mesiac vytvárali viac než 10 FixIt pravidiel. Konverzná miera FixIt pravidiel bola o 136 % vyššia než konverzná miera bežného searchu.

    Vďaka efektívnemu smerovaniu zákazníkov na populárne produkty a služby stúpla o 320 %.

    Luigi’s Box is a very progressive tool, which complements our existing analytical data. Its usage led not only to higher conversion rates for our e‑shop but helped us keep high standards of customer satisfaction.

    Jana Karasová
    Online Sales and Service Development Specialist, O2

    Zhrnutie

    Vďaka Luigi’s Boxu dokážu v O2:

    • zamerať sa na populárne vyhľadávania
    • identifikovať stratené príležitosti
    • zlepšiť efektivitu searchu
    • nachádzať zákazníkom produkty a služby, ktoré hľadali

    Ako naši klienti profitujú vďaka Luigi's Boxu

    Datart: Kúzlo za 19% nárastom konverzií? A/B test

    Po vyhodnotení výsledkov A/B testov vyhľadávania sa Luigi's Box riešenie preukázalo ako preukázateľne lepšie oproti pôvodnej verzii.

    Prečítať

    Správne odporúčania dokážu zvýšiť konverzie aj niekoľkonásobne

    Luigi’s Box Recommender ponúka celý rad výhod, s ktorými môžete pohodlne zvýšiť obrat vášho e‑shopu.

    Prečítať

    Konverzie z vyhľadávania sa nám zvýšili o 10 %

    Ako sme pomohli členovi najväčšej lekárenskej siete v EÚ zvýšiť pomer konverzií z vyhľadávania o 9,49 % vďaka nášmu intuitívnemu vyhľadávaniu.

    Prečítať

    Ako spracovať 120 miliónov requestov mesačne na deviatich doménach

    Answear je jeden z najväčších online obchodov s oblečením v CEE regióne. Počas integrácie searchu sme pre klienta vyvíjali viacero funkcií.

    Prečítať

    Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

    Najväčšiemu predajcovi záhradných potrieb v Česku a na Slovensku sa vďaka Luigi's Boxu podarilo zvýšiť konverznú mieru našepkávača o 67 %.

    Prečítať
    ;