More than €100,000/year thanks to Luigi’s Box
Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.
Jakub Žilinčan
Chief Marketing Officer, Electronic-star
NOVINKA: Štandardy a poznatky o vyhľadávaní v e-commerce. Kliknite sem pre aktualizované dáta za 2024.
Luigi's Box prináša Electronic staru viac než 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu.
Electronic star je súčasťou globálnej e-commerce značky Berlin Brands Group (BBG), ktorú založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both v roku 2012. Ich 40 e-shopov predáva spotrebnú elektroniku a domáce spotrebiče v 26 krajinách sveta. Vďaka investícii americkej spoločnosti Bain Capital sa BBG stali prvou slovenskou firmou s miliardovou valuáciou.
Až 82 % návštevníkov e-shopu Electronic star search nepoužívalo, preto e-shop nepovažoval tento typ trafficu za obzvlášť dôležitý. Takto však nevenovali pozornosť zvyšným 18 % zákazníkov, ktorí search používali, ale nie vždy dostali relevantné výsledky a želané produkty.
V apríli 2018 sa zástupcovia Electronic star stretli s Customer Success Managerom Luigi’s Boxu, ktorý im vysvetlil dôležitosť searchu ako obchodného kanálu. Electronic star sa tak rozhodol vyskúšať našepkávač. Luigi’s Box sa postaral o technickú implementáciu, takže na strane klienta nebolo potrebné zapojenie interných developerov. Výsledky na seba nenechali dlho čakať.
Len malé percento zákazníkov pri hľadaní produktov využíva search. Pomer zákazníkov, ktorí pri hľadaní produktov využívajú našepkávač nie je veľký. Napriek tomu e-shopu prináša viac ako 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu, predovšetkým vďaka zvýšeniu konverznej miery, ktorá je o 40 % vyššia než pri pôvodnom searchi.
Electronic star si okamžite všimli pozitívne výsledky a rozhodli sa, že budú svojich zákazníkov vo využívaní searchu podporovať. Snažia sa o to, aby fungoval jednoduchšie, a zákazníci tak mohli rýchlejšie nachádzať produkty, ktoré si chcú kúpiť.