Našepkávač nám zvyšuje tržby o 100 000 EUR ročne

    Luigi's Box prináša Electronic staru viac než 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu.

    Našepkávač nám zvyšuje tržby o 100 000 EUR ročne

    Prvý slovenský jednorožec

    Electronic star je súčasťou globálnej e‑commerce značky Berlin Brands Group (BBG), ktorú založili Slováci Dominik Brichta a Peter Both v roku 2012. Ich 40 e‑shopov predáva spotrebnú elektroniku a domáce spotrebiče v 26 krajinách sveta. Vďaka investícii americkej spoločnosti Bain Capital sa BBG stali prvou slovenskou firmou s miliardovou valuáciou.

    Given our size, Luigi's Box brings us over €100,000 a year without much hard work for a price that was immediately returned multiple times.

    Jakub Žilinčan
    Chief Marketing Officer, Electronic-star

    Prehliadaný potenciál searchu

    Až 82 % návštevníkov e‑shopu Electronic star search nepoužívalo, preto e‑shop nepovažoval tento typ trafficu za obzvlášť dôležitý. Takto však nevenovali pozornosť zvyšným 18 % zákazníkov, ktorí search používali, ale nie vždy dostali relevantné výsledky a želané produkty.

    Experimenty s našepkávačom

    V apríli 2018 sa zástupcovia Electronic star stretli s Customer Success Managerom Luigi’s Boxu, ktorý im vysvetlil dôležitosť searchu ako obchodného kanálu. Electronic star sa tak rozhodol vyskúšať našepkávač. Luigi’s Box sa postaral o technickú implementáciu, takže na strane klienta nebolo potrebné zapojenie interných developerov. Výsledky na seba nenechali dlho čakať.

    Search with Autcomplete on Electronicstar website.
    Luigi's Box Autocomplete finds relevant products before you finish entering the query.

    Našepkávač predáva

    Len malé percento zákazníkov pri hľadaní produktov využíva search. Pomer zákazníkov, ktorí pri hľadaní produktov využívajú našepkávač nie je veľký. Napriek tomu e‑shopu prináša viac ako 100 000 eur ročne nad rámec bežného obratu, predovšetkým vďaka zvýšeniu konverznej miery, ktorá je o 40 % vyššia než pri pôvodnom searchi.

    Electronic star si okamžite všimli pozitívne výsledky a rozhodli sa, že budú svojich zákazníkov vo využívaní searchu podporovať. Snažia sa o to, aby fungoval jednoduchšie, a zákazníci tak mohli rýchlejšie nachádzať produkty, ktoré si chcú kúpiť.

    Ako naši klienti profitujú vďaka Luigi's Boxu

    Datart: Kúzlo za 19% nárastom konverzií? A/B test

    Po vyhodnotení výsledkov A/B testov vyhľadávania sa Luigi's Box riešenie preukázalo ako preukázateľne lepšie oproti pôvodnej verzii.

    Prečítať

    Správne odporúčania dokážu zvýšiť konverzie aj niekoľkonásobne

    Luigi’s Box Recommender ponúka celý rad výhod, s ktorými môžete pohodlne zvýšiť obrat vášho e‑shopu.

    Prečítať

    Konverzie z vyhľadávania sa nám zvýšili o 10 %

    Ako sme pomohli členovi najväčšej lekárenskej siete v EÚ zvýšiť pomer konverzií z vyhľadávania o 9,49 % vďaka nášmu intuitívnemu vyhľadávaniu.

    Prečítať

    Ako spracovať 120 miliónov requestov mesačne na deviatich doménach

    Answear je jeden z najväčších online obchodov s oblečením v CEE regióne. Počas integrácie searchu sme pre klienta vyvíjali viacero funkcií.

    Prečítať

    Konverzná miera z našepkávača Mountfieldu sa zvýšila o 67 %

    Najväčšiemu predajcovi záhradných potrieb v Česku a na Slovensku sa vďaka Luigi's Boxu podarilo zvýšiť konverznú mieru našepkávača o 67 %.

    Prečítať
    ;